mensen als ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:04 schreef Catch22- het volgende:
mensen als jij moeten lekker een iPhone kopen.
Ze hebben Market onlangs een upgrade gegeven, ik kan sindsdien ook niet veel meer vinden op zoekresultatenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ja thanks, maar van de market kan ik m ook plukken. is alleen niet echt logisch dat je m daar zelf niet kan vinden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mensen als ikheb er nooit rare dingen mee gedaan, alleen aps geinstalleerd. misschien is dat t juist, moet je gaan rooten en weet ik veel wat voordat het goed werkt, maar dat mogen ze er dan wel bij zeggen. voor mij is t al vanaf t begin een onstabiel onding.
ik zie m gewoonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef jimjim1983 het volgende:
heh wtf, waar is whatsapp gebleven in de markt?hij staat niet tussen de zoekresultaten.
Zie mijn post hierboven... Ga naar "populairst gratis", app nummer 4quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik nog steeds nietmisschien moet ik niet zoeken op 'whatsapp'?
ik heb m al hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven... Ga naar "populairst gratis", app nummer 4
Ah, mooi! Ik zocht laatst in de nieuwe Market op een andere TwitterApp, hij vond op de zoekterm "Twitter" alleen apps die niets met Twitter te maken hadden...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb m al hoorbedankt.
maar het is maar vaag dat ik het niet zie als ik zoek op whatsapp.
Als je de klokinstelling op 'Netwerk (oid') hebt staan gaat het automatisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:30 schreef Thomas B. het volgende:
Even een praktische vraag. Ik moet morgen om 6.30 op, dus dan zet ik de wekker. Maar vannacht gaat de wintertijd in en ik weet niet zeker of mijn telefoon dat ook weet. De vraag is dus: zet ie zichzelf op wintertijd zodat ik mijn wekker gewoon op 6.30 kan instellen of moet ik 'm dan op 7.30 zetten? Geen zin om m'n uurtje extra te verpesten door voor niets wakker te worden.
Ik gebruik nu gewoon ClockSync, synchroniseert met atoomklokquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Heheheh, wat Pino zegt klopt netwerk o.i.d. instellen is volgens mij niet eens vereiste.
Ik deed zelf altijd 2 wekkers zetten toen ik nog niet 100% zeker wist
root requiredquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik gebruik nu gewoon ClockSync, synchroniseert met atoomklok.
Root moeten ze niet te pas en te onpas opvragen. Voor iets simpels als een klok aanpassen is dat een beetje overdreven natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |