quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:47 schreef coban het volgende:
Jongens die alalalalalain de OP zetten.
Dat heet luiheidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:47 schreef coban het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:47 schreef coban het volgende:
ja voor die paintquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Saisai die vaak op mijn fobo kijkt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef Saisai het volgende:
ik ga een appel eten en terwijl ik dat doe naar de stad lopen om mn contract af te leveren..
Wat een gevloekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef Roburtt het volgende:
Ja godverdomme.
Waarom krijg ik godverdomme geen reisvergoeding voor school![]()
![]()
ja dit gaat me veel geld kostenquote:
Omdat ik 16 benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom krijg je geen ov-kaart ?
Ik krijg nieteens een kaartquote:
Dat doen ze niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan gaan je ouders dat toch betalen?
stfuquote:
Moet je eens voor de grap gewoon niet naar school gaan, eens kijken wat ze van die boete vinden die je ouders dan krijgen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap gewoon niet naar school gaan, eens kijken wat ze van die boete vinden die je ouders dan krijgen.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet omdat je mbo hebt hoor. Maar gewoon dat je alles moet betalen
Oh haha dan is het goed. Ik was te ongemotiveerd voor havo dus gewoon mbo niveau 4 en dan hboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet omdat je mbo hebt hoor. Maar gewoon dat je alles moet betalen
Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oh haha dan is het goed. Ik was te ongemotiveerd voor havo dus gewoon mbo niveau 4 en dan hbo
Precies hetzelfde hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oh haha dan is het goed. Ik was te ongemotiveerd voor havo dus gewoon mbo niveau 4 en dan hbo
Maar m'n zus kreeg ook niks. Maarja, die deed niveau 2 en heeft het niet gehaaldquote:
Haha precies. geslaagd zonder te leren met alleen voldoendes. De rest weet ik nog niet hoe dat gaat lopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier.
Easymode vmbo gehaald, mbo even in de pocket doen en dan even spitten op een hbo.
Ik moet eerst niveau 3 doen voordat ik niveau 4 mag doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ken er ook een paar die mbo niv 3 hadden en nu gewoon hbo doen.
Je kunt toegeven aan je ouders, maar dan zul je ook niets bereiken. Ga er even tegenin en zorg dat je ouders betalen tot je 18e.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Maar m'n zus kreeg ook niks. Maarja, die deed niveau 2 en heeft het niet gehaald
Ja bedoel ik ook, eerst 3 afronden, dan instromen op niveau 4. En dan hbo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moet eerst niveau 3 doen voordat ik niveau 4 mag doen
Dat doet ik wel als m'n pa slaapt, m'n moeder is makkelijkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt toegeven aan je ouders, maar dan zul je ook niets bereiken. Ga er even tegenin en zorg dat je ouders betalen tot je 18e.
Welke opleiding?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
Ik doe niveau 4 mbo maar het voelt makkelijker dan vbo-t.
Kwartiertje naar station als je dat bedoelt. Uurtje naar de school zelf, dat ga ik niet elke dag doen.quote:
Ik hoef maar een kwartiertje naar school te fietsenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Kwartiertje naar station als je dat bedoelt. Uurtje naar de school zelf, dat ga ik niet elke dag doen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoef maar een kwartiertje naar school te fietsen
Vooral doen ja. Een keer waren mijn bestanden ook loesoe ik zag mn leven voorbij flitsenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef aight1 het volgende:
Haha ineens laptop uitvallen niet meer aanwillen ik huilen omdat alles kwijt maja nu weer opgestart ineens nu snel backup maken
ja leuk, dat ga ik doenquote:
Niveau 4?quote:
Ik begin woensdag pas, tel mij nog maar neit mee?quote:
3, maar daarna ga ik niveau 4 doenquote:
Waarnaartoe?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Saisai het volgende:
ik ben er nog. heb me toch maar omgekleed want eind lopen en gympies nu
Jawel, kan je eraan wennen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik begin woensdag pas, tel mij nog maar neit mee?
Naar linksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef aight1 het volgende:
Heel FOK! zit op ICTwaar gaat het heen met de wereld
Naar ICT?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef aight1 het volgende:
Woot. En zeker ook een contract dat je nooit zwanger zal worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef Saisai het volgende:
ze wilde me zelfs een afwijzing van uitkering laten tekenen voor het geval me iets overkomt.
ik dacht het niet
dat nog nét nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Woot. En zeker ook een contract dat je nooit zwanger zal worden.
Haat aan ICT.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef aight1 het volgende:
Naar een technologische wereld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef aight1 het volgende:
en vorkheftruckchaffeurs en accountmanagers.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niets mis mee, de wereld heeft ook ICT'ers nodig.
Op het ICT leer je echt niets, ik doe het nu anderhalf jaar en alles op ICT gebied heb ik mijzelf aangeleerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niets mis mee, de wereld heeft ook ICT'ers nodig.
Je krijgt zeer goed betaaldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:35 schreef aight1 het volgende:
Maar ICT is toch gewoon niet eens een klein beetje boeiend?
Precies.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
en vorkheftruckchaffeurs en accountmanagers.
Applicaties maken is vrij interessant, ik ben mijzelf nu aan het leren Applicaties voor iOS te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:35 schreef aight1 het volgende:
Maar ICT is toch gewoon niet eens een klein beetje boeiend?
Dan kan door robots worden gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Precies.En putjesscheppers, vuilnismannen. Dus kom niet haten op lage opleidingen anders moesten we dat allemaal zelf doen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op het ICT leer je echt niets, ik doe het nu anderhalf jaar en alles op ICT gebied heb ik mijzelf aangeleerd.
Oh en ze proberen mij HTML te leren wat ze in anderhalf jaar tijd niet is gelukt, een weekje op FOK! met Dalando en ik snap het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |