Je kunt toegeven aan je ouders, maar dan zul je ook niets bereiken. Ga er even tegenin en zorg dat je ouders betalen tot je 18e.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Maar m'n zus kreeg ook niks. Maarja, die deed niveau 2 en heeft het niet gehaald
Ja bedoel ik ook, eerst 3 afronden, dan instromen op niveau 4. En dan hbo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moet eerst niveau 3 doen voordat ik niveau 4 mag doen
Dat doet ik wel als m'n pa slaapt, m'n moeder is makkelijkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt toegeven aan je ouders, maar dan zul je ook niets bereiken. Ga er even tegenin en zorg dat je ouders betalen tot je 18e.
Welke opleiding?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
Ik doe niveau 4 mbo maar het voelt makkelijker dan vbo-t.
Kwartiertje naar station als je dat bedoelt. Uurtje naar de school zelf, dat ga ik niet elke dag doen.quote:
Ik hoef maar een kwartiertje naar school te fietsenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Kwartiertje naar station als je dat bedoelt. Uurtje naar de school zelf, dat ga ik niet elke dag doen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoef maar een kwartiertje naar school te fietsen
Vooral doen ja. Een keer waren mijn bestanden ook loesoe ik zag mn leven voorbij flitsenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef aight1 het volgende:
Haha ineens laptop uitvallen niet meer aanwillen ik huilen omdat alles kwijt maja nu weer opgestart ineens nu snel backup maken
ja leuk, dat ga ik doenquote:
Niveau 4?quote:
Ik begin woensdag pas, tel mij nog maar neit mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |