3, maar daarna ga ik niveau 4 doenquote:
Waarnaartoe?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Saisai het volgende:
ik ben er nog. heb me toch maar omgekleed want eind lopen en gympies nu
Jawel, kan je eraan wennen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik begin woensdag pas, tel mij nog maar neit mee?
Naar linksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef aight1 het volgende:
Heel FOK! zit op ICTwaar gaat het heen met de wereld
Naar ICT?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef aight1 het volgende:
Woot. En zeker ook een contract dat je nooit zwanger zal worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef Saisai het volgende:
ze wilde me zelfs een afwijzing van uitkering laten tekenen voor het geval me iets overkomt.
ik dacht het niet
dat nog nét nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Woot. En zeker ook een contract dat je nooit zwanger zal worden.
Haat aan ICT.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef aight1 het volgende:
Naar een technologische wereld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef aight1 het volgende:
en vorkheftruckchaffeurs en accountmanagers.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niets mis mee, de wereld heeft ook ICT'ers nodig.
Op het ICT leer je echt niets, ik doe het nu anderhalf jaar en alles op ICT gebied heb ik mijzelf aangeleerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niets mis mee, de wereld heeft ook ICT'ers nodig.
Je krijgt zeer goed betaaldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:35 schreef aight1 het volgende:
Maar ICT is toch gewoon niet eens een klein beetje boeiend?
Precies.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
en vorkheftruckchaffeurs en accountmanagers.
Applicaties maken is vrij interessant, ik ben mijzelf nu aan het leren Applicaties voor iOS te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:35 schreef aight1 het volgende:
Maar ICT is toch gewoon niet eens een klein beetje boeiend?
Dan kan door robots worden gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Precies.En putjesscheppers, vuilnismannen. Dus kom niet haten op lage opleidingen anders moesten we dat allemaal zelf doen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op het ICT leer je echt niets, ik doe het nu anderhalf jaar en alles op ICT gebied heb ik mijzelf aangeleerd.
Oh en ze proberen mij HTML te leren wat ze in anderhalf jaar tijd niet is gelukt, een weekje op FOK! met Dalando en ik snap het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |