Omdat ik 16 benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom krijg je geen ov-kaart ?
Ik krijg nieteens een kaartquote:
Dat doen ze niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan gaan je ouders dat toch betalen?
stfuquote:
Moet je eens voor de grap gewoon niet naar school gaan, eens kijken wat ze van die boete vinden die je ouders dan krijgen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap gewoon niet naar school gaan, eens kijken wat ze van die boete vinden die je ouders dan krijgen.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet omdat je mbo hebt hoor. Maar gewoon dat je alles moet betalen
Oh haha dan is het goed. Ik was te ongemotiveerd voor havo dus gewoon mbo niveau 4 en dan hboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet omdat je mbo hebt hoor. Maar gewoon dat je alles moet betalen
Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oh haha dan is het goed. Ik was te ongemotiveerd voor havo dus gewoon mbo niveau 4 en dan hbo
Precies hetzelfde hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oh haha dan is het goed. Ik was te ongemotiveerd voor havo dus gewoon mbo niveau 4 en dan hbo
Maar m'n zus kreeg ook niks. Maarja, die deed niveau 2 en heeft het niet gehaaldquote:
Haha precies. geslaagd zonder te leren met alleen voldoendes. De rest weet ik nog niet hoe dat gaat lopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier.
Easymode vmbo gehaald, mbo even in de pocket doen en dan even spitten op een hbo.
Ik moet eerst niveau 3 doen voordat ik niveau 4 mag doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ken er ook een paar die mbo niv 3 hadden en nu gewoon hbo doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |