quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:41 schreef Kreator het volgende:
Zo'n oude gek heeft een parkeerplek met kenteken bij mij voor de deur. Hij woont zelf iets verderop in een flat, met een parkeergarage eronder. De gemeente geeft deze parkeerplaatsen uit aan invaliden omdat het goedkoper is dan die parkeergarage.
Nu stond er altijd iemand die in een rolstoel zat en daar heb ik wel begrip voor. Die is ondertussen verhuisd.
Nu staat er sinds een tijdje een nieuwe, waardoor ik dus weer minder plekken vrij heb om te parkeren. (maar wel hetzelfde bedrag moet betalen voor mijn vergunning). Ik zag deze ietwat oudere man al een aantal keren behoorlijk kwiek wandelen en een hele tijd staan kletsen met een kennis. Hij ziet er dus bepaald niet invalide uit.Wat zijn daarvoor eigenlijk de criteria? Het bevalt me niets dat deze man de boel oplicht waardoor ik vaak geen parkeerplek heb (en er toch veel meer voor betaal dan hij).
Groetjes,
De invalidenfakerhater.
De gemiddelde lichamelijke handicap is behoorlijk zichtbaar. Iemand die niet kan lopen, valt op. Bij deze meneer zie je dus niets.quote:
Als je een beetje lef hebt, vraag je de beste man zelf op welke gronden hij de parkeerplek heeft gekregenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:41 schreef Kreator het volgende:
Wat zijn daarvoor eigenlijk de criteria? Het bevalt me niets dat deze man de boel oplicht waardoor ik vaak geen parkeerplek heb (en er toch veel meer voor betaal dan hij).
Groetjes,
De invalidenfakerhater.
Volgens mij is het een alleenstaande man. Heb er nog nooit een vrouw bij gezien in al die maanden. Dat zou dan op z'n minst twijfelachtig zijn, als hij de enige is die er gebruik van maakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is niet hijzelf maar zijn vrouw invalide?
Deze meneer loopt liever 200 meter naar zijn gehandicapten parkeerplaats zodat het gratis/goedkoper is, dan dat hij (duurder) rechtstreeks onder zijn flat in de parkeergarage parkeert. Zo erg kan het dus niet zijn.quote:Overigens kom je ook in aanmerking als je deels niet goed in staat bent tot het afleggen van bepaalde afstanden te voet. Zo kende ik iemand met een reumatische die eenmaal per week zware medicijnen moest nemen, dan een paar dagen vrij weinig kon. Maar als de medicijnen weer goed waren aangeslagen, ging het lopen ook weer goed.
Ja, ik stond op het punt vanmorgen toen hij bij zijn auto stond en ik naar mijn werk liep. Maar ik had haast en wil ook niet iemand zomaar beschuldigen of aanvallen, als hij echt invalide blijkt te zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Als je een beetje lef hebt, vraag je de beste man zelf op welke gronden hij de parkeerplek heeft gekregen
Mijn vriendin heeft ook een poos zo'n vergunning gehad, en die kon bij vlagen ook goed lopen (gelukkig). Die heeft serieus overwogen om haar hele verhaal op een stuk papier achter de ruit te plakken om van dit soort gezeik af te zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
De gemiddelde lichamelijke handicap is behoorlijk zichtbaar. Iemand die niet kan lopen, valt op. Bij deze meneer zie je dus niets.
Oh goed. Dus je houdt de optie open dat je je vergist.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik stond op het punt vanmorgen toen hij bij zijn auto stond en ik naar mijn werk liep. Maar ik had haast en wil ook niet iemand zomaar beschuldigen of aanvallen, als hij echt invalide blijkt te zijn.
Daarom vraag ik toch ook wat de criteria voor zo'n gehandicaptenplek zijn, aapmens. En ik zou je vriendin ook keihard in de kont neuken door mijn auto te laten staan als ik zag dat ze lekker vlot loopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:47 schreef fruityloop het volgende:
Moraal van dit verhaal, stel je niet aan, die vergunningen krijg je niet bij een pak vla, en jij kan aan de buitenkant niet zien hoe ziek iemand wel/niet is.
Kleine kans dat ik me vergis. Maar het kan wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Oh goed. Dus je houdt de optie open dat je je vergist.
Dit!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Moraal van dit verhaal, stel je niet aan, die vergunningen krijg je niet bij een pak vla, en jij kan aan de buitenkant niet zien hoe ziek iemand wel/niet is.
Ik oordeel slechts over wat ik zie en dat is een wat oudere man (jaar of 65/70) die voor zijn leeftijd prima loopt en beweegt. Nog nooit gezien dat het moeilijk gaat, of wat dan ook. Geen stok, geen rolstoel, geen ademnood. Niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit!
Kijk aub uit met oordelen over de ernst van iemands handicap, daar kun je echt niet zomaar over oordelen. Er zijn genoeg aandoeningen die goede en slechte momenten hebben.
En dan nog kun jij niet oordelen, want jij ziet wat? 5 minuten van een hele dag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik oordeel slechts over wat ik zie en dat is een wat oudere man (jaar of 65/70) die voor zijn leeftijd prima loopt en beweegt. Nog nooit gezien dat het moeilijk gaat, of wat dan ook. Geen stok, geen rolstoel, geen ademnood. Niks.
Ik kan daar toch gewoon over oordelen? Waarom zou dat niet kunnen? Ik ontken toch nergens dat hij een verborgen handicap heeft. Op het oog ziet het er prima uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En dan nog kun jij niet oordelen, want jij ziet wat? 5 minuten van een hele dag?
Dat doen heel veel bejaarden.... En ze komen er allemaal mee weg "omdat ze oud zijn". Net als voordringen in de supermarkt, en zonder geldig kaartje in de trein zitten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:41 schreef Kreator het volgende:
Wat zijn daarvoor eigenlijk de criteria? Het bevalt me niets dat deze man de boel oplicht waardoor ik vaak geen parkeerplek heb (en er toch veel meer voor betaal dan hij).
En is in ieder geval duidelijk dat je weinig afweet van ziektes en handicaps. Maar vraag het gewoon aan die man, dat is het meest eerlijke en dan kan die man zichzelf in ieder geval verdedigen als het moet want je hebt je oordeel al helemaal klaar over hem.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan daar toch gewoon over oordelen? Waarom zou dat niet kunnen? Ik ontken toch nergens dat hij een verborgen handicap heeft. Op het oog ziet het er prima uit.
Hij stond laatst ook een hele tijd te kletsen op de parkeerplaats met een vriend. Als je moeilijk ter been bent, blijf je geen half uur stilstaan.
Idd. Maar het gekke is dus dat deze gehandicaptenparkeerplaats ruim 200 meter verder lopen is dan de parkeergarage. De gemeente kent die plekken in de garage echter niet toe, omdat ze daar meer op kunnen verdienen met parkeren (heeft de beste man van de gemeente mij vorig jaar verteld toen ik een zaak won over het feit dat er ineens wel erg veel kenteken-plekken bij mij voor de deur kwamen)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat mij betreft zouden mensen die niet meer naar een parkeerplaats kunnen lopen, ook niet meer moeten autorijden. Veel te gevaarlijk.
En geeft dat dan automatisch recht op een gehandicaptenparkeerplek? En die mag je gewoon houden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:56 schreef nectarientje het volgende:
Om in aanmerking te komen voor een parkeerplaats word je toch gekeurd door de GGD? Lijkt me basis genoeg
Gelukkig heb jij je oordeel een stuk minder snel klaar dan ik!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En is in ieder geval duidelijk dat je weinig afweet van ziektes en handicaps.
Ik betaal er 165 euro per jaar voor. Hij ongetwijfeld niets. Ik woon daar. Hij niet. Wat is dan eerlijk?quote:Oh en stel dat hij geen handicap heeft, die man is rond de 70 en jij bent onder de 30? is het voor jou dan echt zo'n moeite om je auto iets verder te zetten?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:41 schreef Kreator het volgende:
quote:"Een medisch onderzoek maakt deel uit van de aanvraagbehandeling."
Dan moet die fossiel lekker beneden in de garage gaan staan want dat is dichterbij voor hem.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en stel dat hij geen handicap heeft, die man is rond de 70 en jij bent onder de 30? is het voor jou dan echt zo'n moeite om je auto iets verder te zetten?
Pardon? Doe ff normaal joh.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom vraag ik toch ook wat de criteria voor zo'n gehandicaptenplek zijn, aapmens. En ik zou je vriendin ook keihard in de kont neuken door mijn auto te laten staan als ik zag dat ze lekker vlot loopt.
Dat is wat anders dan een parkeerplek met kenteken, met een handicap bord erbij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:00 schreef GizartFRL het volgende:
Ik heb ook een mindervalide parkeerkaart.
Is niet per definitie gratis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je oordeel een stuk minder snel klaar dan ik!
[..]
Ik betaal er 165 euro per jaar voor. Hij ongetwijfeld niets. Ik woon daar. Hij niet. Wat is dan eerlijk?
"Parkeervoorziening gehandicaptenquote:
Steel zijn kentekenplaten en zet je eigen auto er neer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een parkeerplek met kenteken, met een handicap bord erbij.
Kaart het anders bij de gemeente aan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Parkeervoorziening gehandicapten
Voor gehandicapten zijn er speciale parkeervoorzieningen. Als u lopend aan één stuk slechts korte afstanden kunt afleggen (max. 100 meter) kunnen deze voorzieningen voor u een oplossing zijn. "En hij moet dus nu een stuk verder lopen.
.
Wat een kansloos gedoe ook.
Ik kan ook zijn handicap stelen en hem dan aanklagen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Steel zijn kentekenplaten en zet je eigen auto er neer.
Dat soberso. Misschien maar weer een good old 'hier parkeren is deuk riskeren'-kaartje onder z'n ruitenwissert leggen?quote:
Schiet je niets mee op. Dat heb ik wel eens gedaan. Die parkeerhomo's vd gemeente zitten vol met standaard antwoorden en 'weten het niet' als je doorvraagt. Dus ik moet wel iets concreets hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kaart het anders bij de gemeente aan?
Nee je kan niet over zaken oordelen waar je niets vanaf weet, je zou die beste man ook kunnen vragen wat hij mankeert.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan daar toch gewoon over oordelen? Waarom zou dat niet kunnen? Ik ontken toch nergens dat hij een verborgen handicap heeft. Op het oog ziet het er prima uit.
Hij stond laatst ook een hele tijd te kletsen op de parkeerplaats met een vriend. Als je moeilijk ter been bent, blijf je geen half uur stilstaan.
Stel he, die vrouw rijdt geen auto.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:06 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Nee je kan niet over zaken oordelen waar je niets vanaf weet, je zou die beste man ook kunnen vragen wat hij mankeert.
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat hij die plek heeft omdat zijn vrouw slecht ter been is enzovoorts.
..lees het topic even. Gewoon, nog 1 keer. Heel rustig, want het ontstijgt soms het VMBO niveau een beetje. Je reactie faalt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:06 schreef legacythe2nd het volgende:
Nee je kan niet over zaken oordelen waar je niets vanaf weet, je zou die beste man ook kunnen vragen wat hij mankeert.
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat hij die plek heeft omdat zijn vrouw slecht ter been is enzovoorts.
Zij zal toch ook wel eens ergens naartoe moeten en dat haar man dan rijdt. Dan kan ze toch ook die afstanden te voet maar beperkt afleggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Stel he, die vrouw rijdt geen auto.
Wat moeten hun dan met een invalide plek?
als ik in hilversum kijk is het volgens mij al genoeg om uit het gooi te komen. stelletje fakers, ze huppelen gewoon de auto uit!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
De gemiddelde lichamelijke handicap is behoorlijk zichtbaar. Iemand die niet kan lopen, valt op. Bij deze meneer zie je dus niets.
Je kunt ook de auto halen en even zo dichtbij mogelijk stoppen om die vrouw in te laten stappen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zij zal toch ook wel eens ergens naartoe moeten en dat haar man dan rijdt. Dan kan ze toch ook die afstanden te voet maar beperkt afleggen?
Gehoorbeschadiging zichtbaar?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen vrouw. Ik herhaal: Er is geen vrouw.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zij zal toch ook wel eens ergens naartoe moeten en dat haar man dan rijdt. Dan kan ze toch ook die afstanden te voet maar beperkt afleggen?
Zoals 83x gezegd: Ik oordeel over wat ik zie. Ik zei al dat ik niet weet of er een verborgen handicap is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef machtpen het volgende:
Wat een arrogantie om zomaar van een afstand te beoordelen of iemand gehandicapt is.
Hoi kneus,quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:12 schreef minkuukel het volgende:
Gehoorbeschadiging zichtbaar?
Epilepsie zichtbaar?
Hartproblemen zichtbaar?
Je had dokter moeten worden kneus
Daar ben je gewoon niet slim genoeg om over te oordelen en dat doen keuringsartsen dus ook. Iets wat elke VMBO'er snapt maar jij dan weer niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:12 schreef Kreator het volgende:
Zoals 83x gezegd: Ik oordeel over wat ik zie. Ik zei al dat ik niet weet of er een verborgen handicap is.
Lees de op nog even. Zie je een vraag over mijn oordelen? Ik zie slechts een vraag over criteria. Wie is er nou dom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:16 schreef machtpen het volgende:
Daar ben je gewoon niet slim genoeg
My point exactly.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef DarkElf het volgende:
Mensen die zeggen, die vergunningen krijg je niet bij een pak vla.
Right.
Kijk eens in een gemiddeld bejaardenhuis. Daar barst het van mensen die zo'n kaart hebben en niet eens een auto hebbenMaar dan kan familie t gebruiken als ze met opa of oma op stap gaan want oma of opa kan niet ver lopen.
Je kan iemand ook bij de deur afzetten natuurlijk en zelf een plek zoeken maar nee, daar worden dus massaal kaarten voor uitgegeven.
Ja echt een briljant systeem hoor!
Het feit dat jij met je poffertjeskop geen tekenen ziet van invaliditeit is voor jou de reden om te suggereren dat meneer ook niet invalide is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi kneus,
Waarom zou je een gehandicaptenparkeerplaats moeten krijgen als je gehoorbeschadiging hebt?
Met epilepsie mag je niet rijden. Dus heb je geen auto nodig.
Met hartproblemen zou je niet moeten mogen rijden.
Groetjes,
Kneus.
en dat is een boete van 160 euro en onmiddelijk intrekken van de kaart en terecht!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:18 schreef 19patje72 het volgende:
mss is mevrouw wel dood, en was ze slecht ter been. Daarvoor had meneer mss een kaart. Die nu nog geldig is en hij daarvan heel slim nog gebruik maakt.
Daarom vroeg ik ook naar de criteria. Die niemand geeft, behalve 100% tukker (en daar staat eigenlijk ook niet echt iets in, behalve een 'medisch onderzoek').quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:17 schreef DarkElf het volgende:
Maar goed, idd kan je niet van een afstand zien of iemand die kaart echt nodig heeft of niet en ik neem aan dat, bejaarden daargelaten zoals in mijn voorbeeld net, die kaarten wat verstandiger worden uitgegeven gemiddeld dan dat..
en idd zijn er zat mensen die de ene dag wat mobieler zijn dan de andere, aan de buitenkant zie je niet wat iemand mankeert natuurlijk.
Maar goed het is gewoon blijkbaar heel des Nederlands, mensen bemoeien zich graag met anderen en liefst roepen ze anderen nog ter verantwoording ook.
Jij bent dom , dat antwoord is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lees de op nog even. Zie je een vraag over mijn oordelen? Ik zie slechts een vraag over criteria. Wie is er nou dom?
Waarom zou je anders een gehandicaptenplek krijgen? Voor een verborgen ziekte? Prima hoor, maar als je een behoorlijke afstand kan lopen en rijden, zou je geen recht moeten hebben op die kaart. Dan is het totaal irrelevant welke ziekte hij heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:18 schreef minkuukel het volgende:
Het feit dat jij met je poffertjeskop geen tekenen ziet van invaliditeit is voor jou de reden om te suggereren dat meneer ook niet invalide is.
Nuance:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef DarkElf het volgende:
Je kan iemand ook bij de deur afzetten natuurlijk en zelf een plek zoeken maar nee, daar worden dus massaal kaarten voor uitgegeven.
Die kenmerken vallen zeker deels onder het medisch beroepsgeheim als het om individuen gaat, daar is dus niet zo veel over te vinden, en zal per geval verschillen. Daarom worden die aanvragen ook individueel beoordeeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook naar de criteria. Die niemand geeft, behalve 100% tukker (en daar staat eigenlijk ook niet echt iets in, behalve een 'medisch onderzoek').
Als hij er recht op heeft, prima. Maar ik baal gewoon dat ik 165 euro betaal en niet bij mij voor de deur kan parkeren. Ik baal tevens dat hij dichterbij huis kan parkeren dan hij doet, maar dat de gemeente dat neit wil omdat het duurder is. Dát is pas typisch Nederlands.
U bent dokter, ambtenaar bij de gemeente, of op enige andere manier ter zake kundig in deze materie? Nee dus, anders begin je hier niet te blaten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou je anders een gehandicaptenplek krijgen? Voor een verborgen ziekte? Prima hoor, maar als je een behoorlijke afstand kan lopen en rijden, zou je geen recht moeten hebben op die kaart. Dan is het totaal irrelevant welke ziekte hij heeft.
Ik had dan ook geen enkel probleem met die gast in die rolstoel bij mij voor de deur. Die rolt een paar honderd meter en had een speciale auto. Kudo's dat hij nog mobiel is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:23 schreef lezzer het volgende:
Nuance:
Invalideparkeerplaatsen zijn extra breed. Dat is voor als er iemand vanaf de bijrijdersstoel moet overschuiven (ja, ga daar maar eens bij staan kijken hoe eng dat is) in een rolstoel. Die rolstoel moet tussen de auto's passen.
Met andere woorden, zeker in mijn gemeente: Enorm fraudegevoelig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die kenmerken vallen zeker deels onder het medisch beroepsgeheim als het om individuen gaat, daar is dus niet zo veel over te vinden, en zal per geval verschillen. Daarom worden die aanvragen ook individueel beoordeeld.
ehm ja dat weet ik, maar snap je mijn voorbeeld niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nuance:
Invalideparkeerplaatsen zijn extra breed. Dat is voor als er iemand vanaf de bijrijdersstoel moet overschuiven (ja, ga daar maar eens bij staan kijken hoe eng dat is) in een rolstoel. Die rolstoel moet tussen de auto's passen.
Noem mij een écht goede andere reden dan 'slecht ter been' en ik geef je fellatio. Er is geen andere reden voor zo'n parkeerplek. Met een gehoorbeschadiging kun je net als de rest van de stervelingen gewoon betalen en vechten voor je plek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:24 schreef fruityloop het volgende:
U bent dokter, ambtenaar bij de gemeente, of op enige andere manier ter zake kundig in deze materie? Nee dus, anders begin je hier niet te blaten.
Die dingen zijn volgens mij persoonlijk, en gekoppeld aan een kenteken. Een aangewezen invalideparkeerplaats zonder auto zal je dus niet kunnen krijgen voor de auto van een familielid?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ehm ja dat weet ik, maar snap je mijn voorbeeld niet?
Ik leg het nog eens uit ok?
Bejaarden hebben kaart. Bejaarden hebben géén auto. <- raar.
Familie gebruikt die kaart als je op stap zijn met opa en oma. <- aardig, vinden bejaarden leuk lekker even op stap met familie.
Je kan ook opa of oma afzetten voor de deur, inclusief rollator, rolstoel of wat dan ook .
en dan zelf een parkeerplaats zoeken. <- handig zeg! Oma of opa afgeleverd zonder te hoeven lopen.
Zodat iemand die alleen is, wel de gehandicaptenplaats kan gebruiken. <- das wel zo handig als je alleen bent, een ruime plek.
waarom iemand een kaart geven als die persoon géén auto rijdt? <- dus...
Gaap, dat deed ik net, zware hartklachten of reuma op zo'n manier dat je het als buitenstaander net niet ziet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem mij een écht goede andere reden dan 'slecht ter been' en ik geef je fellatio. Er is geen andere reden voor zo'n parkeerplek. Met een gehoorbeschadiging kun je net als de rest van de stervelingen gewoon betalen en vechten voor je plek.
Das idd een voordeel van t zuidenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:28 schreef Greenfolk het volgende:
TS, al overwogen om te verkassen? Hier in het Zuiden des lands staan prachtige woningen met oprijlanen waar je wel 3 auto's kwijt kan. 10 meter lopen naar je voordeur, altijd verzekerd van je plek.
Evenwichtstoornis, hartklachten, dystrofie (zoals mijn vriendin had), liliputter? Graag ook om het randje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem mij een écht goede andere reden dan 'slecht ter been' en ik geef je fellatio. Er is geen andere reden voor zo'n parkeerplek. Met een gehoorbeschadiging kun je net als de rest van de stervelingen gewoon betalen en vechten voor je plek.
Nou, volgens mij begrijp jij het zelf niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ehm ja dat weet ik, maar snap je mijn voorbeeld niet?
Ik leg het nog eens uit ok?
[...]
Je kan ook opa of oma afzetten voor de deur, inclusief rollator, rolstoel of wat dan ook .
en dan zelf een parkeerplaats zoeken. <- handig zeg! Oma of opa afgeleverd zonder te hoeven lopen.
Reuma zou alleen een reden zijn als je daardoor slecht ter been bent. Dan is dat dus dezelfde reden. Als je het 'net niet ziet' is het gewoon niet ernstig genoeg en kun je gewoon meedoen met de stervelingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Gaap, dat deed ik net, zware hartklachten of reuma op zo'n manier dat je het als buitenstaander net niet ziet.
zo kan je nog meer verzinnen idd..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Gaap, dat deed ik net, zware hartklachten of reuma op zo'n manier dat je het als buitenstaander net niet ziet.
echt? en waarom heeft mijn oma, met rollator maar zelfs zonder rijbewijs nota benequote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:29 schreef lezzer het volgende:
Ach, ik vind het allemaal wat vreemd met die kaarten. Mijn moeder (MS) kreeg er geen toen ze nog zelf kon autorijden, maar geen 200m meer lopen. Toen had ze er nou net eentje nodig.
Toen ze die kaart kreeg kon ze ook al geen auto meer rijden en moest ze sowieso geduwd worden.
Nu heeft ze trouwens nog steeds die kaart, maar ja, dat heb je ook nodig als je een auto hebt waar je achterin kan rijden met je elektrische rolstoel.
Als je 200 meter (verder dan nodig) kunt lopen en kunt autorijden, heb je in mijn optiek alsnog geen recht op die plek, ook al hheb je maar een half hart. Als je evenwichtsstoornis zo ernstig is dat je geen 200 meter kunt lopen, zou je niet moeten rijden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Evenwichtstoornis, hartklachten, dystrofie (zoals mijn vriendin had), liliputter? Graag ook om het randje.
Omdat die kinderen onnodig een kaart voor haar aangevraagd hebben?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? en waarom heeft mijn oma, met rollator maar zelfs zonder rijbewijs nota beneeen kaart?
En 3 vriendinnen van haar , ook allemaal zonder rijbewijs, een kaart?
en nee oma snapt het ook niet, maar die is 94 dus die neem ik niets kwalijk
*taser afstoft*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schop die kerel maar gewoon mank Krea.
Die hebben officieel geen standpunt. Officieus (ik ken de beste man) is het een financiele kwestie, zoals te lezen is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:33 schreef lezzer het volgende:
Overigens, Kreator, als je je zo ergert kun je het gewoon melden bij de gemeente hoor...
dus dan zit er iets scheef in t systeem want waarom wordt er dan niet goed gecheckt wie die kaart krijgt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat die kinderen onnodig een kaart voor haar aangevraagd hebben?
Overigens, Kreator, als je je zo ergert kun je het gewoon melden bij de gemeente hoor...
Wees de bezorgde burger die je hier pretendeert te zijn, en meld het bij de gemeente.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je 200 meter (verder dan nodig) kunt lopen en kunt autorijden, heb je in mijn optiek alsnog geen recht op die plek, ook al hheb je maar een half hart. Als je evenwichtsstoornis zo ernstig is dat je geen 200 meter kunt lopen, zou je niet moeten rijden.
Nogmaals: Hij moet nu vérder lopen dan wanneer hij bij zijn eigen huis parkeert.
Slecht is dat idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:38 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik kan wel zeggen, die evaluatie is er niet. En dat is heel slecht.
En dat is niet alleen met parkeerplaatsen zo.
ik snap niet dat je hem dat niet gewoon ff vraagt, wat ie heeft?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:41 schreef Kreator het volgende:
Zo'n oude gek heeft een parkeerplek met kenteken bij mij voor de deur. Hij woont zelf iets verderop in een flat, met een parkeergarage eronder. De gemeente geeft deze parkeerplaatsen uit aan invaliden omdat het goedkoper is dan die parkeergarage.
Nu stond er altijd iemand die in een rolstoel zat en daar heb ik wel begrip voor. Die is ondertussen verhuisd.
Nu staat er sinds een tijdje een nieuwe, waardoor ik dus weer minder plekken vrij heb om te parkeren. (maar wel hetzelfde bedrag moet betalen voor mijn vergunning). Ik zag deze ietwat oudere man al een aantal keren behoorlijk kwiek wandelen en een hele tijd staan kletsen met een kennis. Hij ziet er dus bepaald niet invalide uit.
Groetjes,
De invalidenfakerhater.
Misschien is het een Fin?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik snap niet dat je hem dat niet gewoon ff vraagt, wat ie heeft?
Dat kan volgens mij wel, in dit geval gaat het om een aangewezen parkeerplek, dus zo'n paal met een bordje met het kenteken er op, geen invaliden parkeerkaart voor gebruik op de invalide parkeerplekken her en der in een stad. Die parkeerkaarten worden hier in Deventer voor minimaal 6 maanden afgegeven, korter kan niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik wel frappant vind is dat als je tijdelijk invalide bent dat je dan niet ff tijdelijk zo'n vergunning kunt krijgen voor invalidenparkeerplaatsen in het dorp?
Het is een vrij normale vraag die Krea stelt er wordt namelijk nogal wat afgesjoemelt met die kaarten. Waarom sommige users er zo verhit op reageren is me een raadsel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:08 schreef Frollo het volgende:
Mensen die jaloers zijn op gehandicapten.
Hoe treurig moet je leventje dan wel niet zijn.
Ik snap niet dat je het topic niet leest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik snap niet dat je hem dat niet gewoon ff vraagt, wat ie heeft?
Mijn vriendin, kon op goede dagen wel een uurtje lopen, en op slechte dagen enkel vooruit komen in een rolstoel, met krukken als veelgebruikte tussenoplossing. Weet jij veel hoe iemand zich op het moment voelt als jij die net ziet uitstappen. Vaak gaan mensen met een handicap juist op momenten dat ze zich wat beter voelen boodschappen doen/met de auto op pad, dat geeft natuurlijk figuren zoals jou nogal een verkeerd beeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je 200 meter (verder dan nodig) kunt lopen en kunt autorijden, heb je in mijn optiek alsnog geen recht op die plek, ook al hheb je maar een half hart. Als je evenwichtsstoornis zo ernstig is dat je geen 200 meter kunt lopen, zou je niet moeten rijden.
Nogmaals: Hij moet nu vérder lopen dan wanneer hij bij zijn eigen huis parkeert.
Omdat ik de TS ben. En veel fokkers alleen maar aan zelfprojectie doen, als ze zo'n topic lezen. "mijn vriendin is ook slecht ter been en heeft zo'n kaart. Kijk ons zielig zijn. Jij bent een kneus."quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:17 schreef Staal het volgende:
Het is een vrij normale vraag die Krea stelt er wordt namelijk nogal wat afgesjoemelt met die kaarten. Waarom sommige users er zo verhit op reageren is me een raadsel.
Ten eerste moet je dit dus niet projecteren op je vriendin. Het gaat over een oudere man, die ik al maandenlang bijna dagelijks vrolijk zie langswandelen. Dat is dus geen observatie van 1 keer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:18 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mijn vriendin, kon op goede dagen wel een uurtje lopen, en op slechte dagen enkel vooruit komen in een rolstoel, met krukken als veelgebruikte tussenoplossing. Weet jij veel hoe iemand zich op het moment voelt als jij die net ziet uitstappen. Vaak gaan mensen met een handicap juist op momenten dat ze zich wat beter voelen boodschappen doen/met de auto op pad, dat geeft natuurlijk figuren zoals jou nogal een verkeerd beeld.
zoveel tijd heb ik niet hoor, dat moet je gewoon in de OP zetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het topic niet leest.
Je moet gewoon een topic lezen. En anders niet reageren. Of doodgaan.quote:
nee, teveel letters, sorry.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet gewoon een topic lezen. En anders niet reageren. Of doodgaan.
Mijn vriendin in kwestie is een levend voorbeeld van hoe jij het mis kan hebben, en in de basis gewoon geen jota verstand hebt van waar je het nu over hebt. Enkel op basis van wat jij meent te zien, kan jij, en niemand hier, bepalen of die invalideplek terecht is toegewezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ten eerste moet je dit dus niet projecteren op je vriendin. Het gaat over een oudere man, die ik al maandenlang bijna dagelijks vrolijk zie langswandelen. Dat is dus geen observatie van 1 keer.
Ten tweede, als je alleen op de goede momenten prima kunt lopen, rijden en winkelen, heb je dus alsnog geen kaart/plek nodig. Ik heb ook wel eens een slechte dag met m'n RSI, dat betekent niet dat ik een invalide ben die een parkeervergunning moet krijgen.
De reden dat mijnheer geen parkeerplaats in onder de flat heeft gekregen kunnen meerdere zijn.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien is dat natuurlijk nog steeds geen reden om bij mij voor de deur te parkeren, terwijl het dichterbij, onder zijn eigen huis. Maar goed, dovemansoren zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:41 schreef DarkElf het volgende:
ik vind, als mensen zo de voorbeelden noemen, het best een naar idee mensen op de weg met longaandoeningen, epilepsie, en weet ik t allemaal nog meer ..
Je hoopt dan maar dat die mensen zelf verantwoording nemen en niet rijden als t niet kan maar gezien t aantal ongelukken met bejaarden die allang niet meer mee kunnen in t verkeer en mensen die met drank op of drugs etc gaan rijden... denk ik dat er meer mensen een gevaar op de weg zijn dan je denkt eigenlijk..
lekker idee
Epilepsie lijkt me inderdaad lastig, maar een longaandoening openbaart zich meer bij inspanning zou ik met mijn boerenverstand dan denken, dus dan kan je toch nog wel autorijden? Mijn vriendin had een automaat, zodat ze haar problematische linkervoet niet hoefde te gebruiken, die kon/kan verder goed autorijden, aangezien alles verder goed werkte.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:41 schreef DarkElf het volgende:
ik vind, als mensen zo de voorbeelden noemen, het best een naar idee mensen op de weg met longaandoeningen, epilepsie, en weet ik t allemaal nog meer ..
Je hoopt dan maar dat die mensen zelf verantwoording nemen en niet rijden als t niet kan maar gezien t aantal ongelukken met bejaarden die allang niet meer mee kunnen in t verkeer en mensen die met drank op of drugs etc gaan rijden... denk ik dat er meer mensen een gevaar op de weg zijn dan je denkt eigenlijk..
lekker idee
Als dat een flat van een VvE is, en die parkeerplaatsen van de individuele eigenaren zijn, kan de gemeente weinig natuurlijk. Helemaal als ze de gemeente voor 15k per jaar een parkeerplaats willen verhuren voor deze man, dan zal de gemeente er voor kiezen om dan maar eentje bij jou in de buurt aan te wijzen op grond die ze toch in eigendom hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bovendien is dat natuurlijk nog steeds geen reden om bij mij voor de deur te parkeren, terwijl het dichterbij, onder zijn eigen huis. Maar goed, dovemansoren zullen we maar zeggen.
Je hebt voor geen mm uitgelegd hoe ik het fout heb, behalve dan dat je vriendin volgens jou heel veel recht op die kaart heeft, ondanks dat ze meestal goed kan lopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:27 schreef fruityloop het volgende:
Mijn vriendin in kwestie is een levend voorbeeld van hoe jij het mis kan hebben, en in de basis gewoon geen jota verstand hebt van waar je het nu over hebt. Enkel op basis van wat jij meent te zien, kan jij, en niemand hier, bepalen of die invalideplek terecht is toegewezen.
Gemeentelijke ondergrondse parkeergarage met bijna 3000 plekken. Deze wordt echter voornamelijk door toeristen en duitsers gebruikt die hiervoor de hoofdprijs betalen. Echter, is voor bewoners verplicht indien zij willen parkeren juist in deze parkeergarage een vergunning te nemen. Zij mogen niet bij mij voor de deur parkeren. De gemeente wil echter die plekken niet opgeven voor 'gehandicapten' omdat zij zo meer winst maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als dat een flat van een VvE is, en die parkeerplaatsen van de individuele eigenaren zijn, kan de gemeente weinig natuurlijk. Helemaal als ze de gemeente voor 15k per jaar een parkeerplaats willen verhuren voor deze man, dan zal de gemeente er voor kiezen om dan maar eentje bij jou in de buurt aan te wijzen op grond die ze toch in eigendom hebben.
Bij inspanning idd maar goed, misschien bij meer dingen, bijv spanning of na een inspannende dag en dan rijden bijv..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:50 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Epilepsie lijkt me inderdaad lastig, maar een longaandoening openbaart zich meer bij inspanning zou ik met mijn boerenverstand dan denken, dus dan kan je toch nog wel autorijden? Mijn vriendin had een automaat, zodat ze haar problematische linkervoet niet hoefde te gebruiken, die kon/kan verder goed autorijden, aangezien alles verder goed werkte.
Ze hád recht op die kaart, oa bevestigd door de medische intake toen ze die parkeerkaart aanvroeg bij de gemeente, wat jij of welke andere autorijder er ook van vindt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt voor geen mm uitgelegd hoe ik het fout heb, behalve dan dat je vriendin volgens jou heel veel recht op die kaart heeft, ondanks dat ze meestal goed kan lopen.
Hoe dat van toepassing is op de situatie zoals hier geschetst is me nog steeds volstrekt onduidelijk.
Als ik kan zien dat iemand goed kan lopen, dan heb ik daar een oordeel over (kennelijk heeft hij dan geen dwarslaesie). Dat is normaal, menselijk en iedereen incluis jij doet dat. Dat betekent niet dat ik alle overige opties van tafel smijt. Dat betekent wel dat ik in dit geval constateer dat er in mijn optiek niet echt een gegronde reden is om deze meneer een vergunning te verstrekken, zeker niet omdat deze plek verder van zijn huis is dan noodzakelijk. Dat duidt erop dat deze meneer dus kennelijk gewoon goedkoop en gegarandeerd wil parkeren in de omgeving van zijn huis en daarvoor deze middelen heeft misbruikt.
Dat stoort me, want ik betaal veel meer zónder vaste parkeerplek.
Is dat nu zo raar?
das dus fraude imo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:57 schreef Compoantje het volgende:
De oma van m'n nicht heeft ook zo'n kaart. Ze heeft zelf geen rijbewijs, maar haar man maakt er goed gebruik van en wij soms ook. Maar ze heeft die kaart niet voor niks gekregen natuurlijk, dus er mankeert wel iets aan.
Als ik eerlijk moet zijn kan ik niets vinden als ik zo op het oog moet oordelen. Ze loopt normaal (voor een 70 jarige), ze heeft geen ziektes (dat heeft ze zelf een keer verteld). e heeft alleen een rolator.
Als ze bijv. gaat lopen vanaf de parkeerplek naar de winkel toe, gebruikt ze de rolator niet en kan ze heel fit zijn op het oog. Ze gebruikt de rolator alleen als ze bijv. gaat winkellen in de stad o.i.d.
Dit neemt natuurlijk niet weg waarom die parkeerplek verder weg van zijn huis is als de parkeergarage, maar dit kan je oplossen door naar de gemeente te gaan en samen met de gahandicapte man er een een zaak te van maken. Je kan dan gewoon uitleggen waarom die parkeerplak zo ver weg ligt als ie veel dichterbij had kunnen liggen.
Been there, done that. "Dat is geen door de gemeente aangewezen plek voor toewijzen gehandicapten-plaatsen"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:57 schreef Compoantje het volgende:
Dit neemt natuurlijk niet weg waarom die parkeerplek verder weg van zijn huis is als de parkeergarage, maar dit kan je oplossen door naar de gemeente te gaan en samen met de gahandicapte man er een een zaak te van maken. Je kan dan gewoon uitleggen waarom die parkeerplak zo ver weg ligt als ie veel dichterbij had kunnen liggen.
En nu gelukkig helemaal niet meer, door wat medische ingrepen is ze nu zover mobiel, dat ze zelfs geen automaat meer nodig heeft. Dus mag ze net als de rest gewoon op zaterdag een klote-eind lopen naar de supermarkt omdat het parkeerterrein vol is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bij inspanning idd maar goed, misschien bij meer dingen, bijv spanning of na een inspannende dag en dan rijden bijv..
Jouw vriendin valt dan niet onder de risico's als je met een automaat gewoon normaal functioneert...
Ik bedoelde meer dat de opa er gebruikt van maakt als de oma ook bij de auto inzit.quote:
schrijf dan wat je bedoeltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat de opa er gebruikt van maakt als de oma ook bij de auto inzit.
En wij vervoeren haar ook wel eens.
Heerlijk toch? lekker opgaan in de massaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En nu gelukkig helemaal niet meer, door wat medische ingrepen is ze nu zover mobiel, dat ze zelfs geen automaat meer nodig heeft. Dus mag ze net als de rest gewoon op zaterdag een klote-eind lopen naar de supermarkt omdat het parkeerterrein vol is.
Ja, je doet net zo lang aannames tot dat je het kromme voor jezelf recht hebt geluld. Maar goed, ik kan iig één aanname van je omzetten naar een feit, waar is die parkeergarage precies? Dan kijk in even in de systemen wie daar de eigenaar van is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt voor geen mm uitgelegd hoe ik het fout heb, behalve dan dat je vriendin volgens jou heel veel recht op die kaart heeft, ondanks dat ze meestal goed kan lopen.
Hoe dat van toepassing is op de situatie zoals hier geschetst is me nog steeds volstrekt onduidelijk.
Als ik kan zien dat iemand goed kan lopen, dan heb ik daar een oordeel over (kennelijk heeft hij dan geen dwarslaesie). Dat is normaal, menselijk en iedereen incluis jij doet dat. Dat betekent niet dat ik alle overige opties van tafel smijt. Dat betekent wel dat ik in dit geval constateer dat er in mijn optiek niet echt een gegronde reden is om deze meneer een vergunning te verstrekken, zeker niet omdat deze plek verder van zijn huis is dan noodzakelijk. Dat duidt erop dat deze meneer dus kennelijk gewoon goedkoop en gegarandeerd wil parkeren in de omgeving van zijn huis en daarvoor deze middelen heeft misbruikt.
Dat stoort me, want ik betaal veel meer zónder vaste parkeerplek.
Is dat nu zo raar?
Maar dan kan de gehandicapte man de gemeente nog gaan overhalen door te vertellen dat hij ECHT NIET die afstand kan lopen omdat hij anders een te grote risico is. Daarnaast kun jij ook weer meegaan door te zeggen dat er nooit plek is voor "normale" mensen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Been there, done that. "Dat is geen door de gemeente aangewezen plek voor toewijzen gehandicapten-plaatsen"
Als ik dan antwoord met "U bent de gemeente, maak er zo'n plek van." krijg ik geen antwoord.
Uiteraard is het een financiele kwestie.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:04 schreef kingmob het volgende:
Als je de reacties zo doorleest lijkt het wel een taboe ofzo
Mwoa, misbruikers mogen ze wat mij betreft ala Joe Dalton met zo'n bal aan het been door de stad laten strompelen, maar TS vliegt ook helemaal de bocht uit met al zijn aannames op basis van een paar simpele waarnemingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:04 schreef kingmob het volgende:
Als je de reacties zo doorleest lijkt het wel een taboe ofzo
Zo is een user zijn baan een keer kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:05 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ja, je doet net zo lang aannames tot dat je het kromme voor jezelf recht hebt geluld. Maar goed, ik kan iig één aanname van je omzetten naar een feit, waar is die parkeergarage precies? Dan kijk in even in de systemen wie daar de eigenaar van is.
Wat een flauwekul. Als er op het oog niks aan de hand is is het volkomen natuurlijk om je dit af te vragen, ook voor jou. Nergens gaat TS helemaal uit z'n pan omdat hij zeker weet dat hij fraudeert.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mwoa, misbruikers mogen ze wat mij betreft ala Joe Dalton met zo'n bal aan het been door de stad laten strompelen, maar TS vliegt ook helemaal de bocht uit met al zijn aannames op basis van een paar simpele waarnemingen.
Oh ja? Dit gaat om openbare info hoor, die elke burger in Nederland zo op kan vragen vanaf huis, dus dat zal wel wat los lopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Zo is een user zijn baan een keer kwijtgeraakt.
Mensen kunnen het belechelijk vinden, en ik snap het ook wel een beetje. Ze gebruikt die rollator alleen maar met lange afstanden, maar daar hoort dus ook bij als ze bij de Hornbach of bij de grotere winkels gaat shoppen. Dan is ze aan het eind ook wel af.quote:[b]Op woensdag 17 augustus 2011 12:04 schreef DarkElf het volgende:[/b
[..]
schrijf dan wat je bedoelt
en imo is die kaart gebruiken dan nog steeds onnodig. Ik gebruik zelf dus ook echt die kaart van mijn oma niet als ik haar ergens naar toe breng/met haar mee ga. Ik zet haar af en parkeer ergens anders. Ik vind het namelijk volstrekt belachelijk dat zij, zonder rijbewijs of auto, zo'n kaart heeft.
In welke systemen moet TS dan kijken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:09 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Oh ja? Dit gaat om openbare info hoor, die elke burger in Nederland zo op kan vragen vanaf huis, dus dat zal wel wat los lopen.
Het voorbeeld van mijn vriendin geeft anders perfect aan dat een vluchtige observatie zoals die van TS, geen enkele onderbouwing is voor het wel/niet terecht toegekend zijn van een invalidenkaart, of vaste parkeerplek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Als er op het oog niks aan de hand is is het volkomen natuurlijk om je dit af te vragen, ook voor jou. Nergens gaat TS helemaal uit z'n pan omdat hij zeker weet dat hij fraudeert.
Dit zal ook wel de reden zijn waarom de fraude werkt, blijkbaar is iedereen te schijterig om een invalide op zijn tedere hart te trappen, want ze moeten natuurlijk met fluwelen handschoenen aangepakt worden
Ik namens hem, om even te kijken van wie die parkeergarage is, en of zijn argumenten daaromtrent steek houden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:12 schreef Staal het volgende:
[..]
In welke systemen moet TS dan kijken?
TS vraagt het zich af en dat is legitiem. Dat staat los van jouw vriendin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het voorbeeld van mijn vriendin geeft anders perfect aan dat een vluchtige observatie zoals die van TS, geen enkele onderbouwing is voor het wel/niet terecht toegekend zijn van een invalidenkaart, of vaste parkeerplek.
Die heeft een paar keer een vergelijkbaar verwijt naar zich toe geslingerd gekregen op een parkeerterrein, terwijl die parkeerkaart volgens alle richtlijnen en eisen terecht, en nog belangrijker, nodig was.
Ah okay. Dat is misschien wel handig. Mogen wij dan ook de kwalen weten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik namens hem, om even te kijken van wie die parkeergarage is, en of zijn argumenten daaromtrent steek houden.
Die systemen kan ik niet bij, en als ik dat wel kon, zou dat inderdaad (terecht) mijn ontslag opleveren, als ik daar hier iets over zou zeggen. Maar ik kan bijvoorbeeld even bij het kadaster wat dingen checken, en dat is openbare info. De meeste mensen kost het dan X euro aan smsjes, ik kan het zo ff doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah okay. Dat is misschien wel handig. Mogen wij dan ook de kwalen weten?
Ik ben nu ook nieuwsgierig of het een faker is of niet.
Maar dan weet je nog niet of die man terecht een invalidepas heeft of niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die systemen kan ik niet bij, en als ik dat wel kon, zou dat inderdaad (terecht) mijn ontslag opleveren, als ik daar hier iets over zou zeggen. Maar ik kan bijvoorbeeld even bij het kadaster wat dingen checken, en dat is openbare info. De meeste mensen kost het dan X euro aan smsjes, ik kan het zo ff doen.
Nee, maar wel of de gemeente daadwerkelijk de eigenaar is van die parkeergarage, en of ze daar dus iets over te zeggen hebben. Of die parkeerplek überhaupt terecht is, nog afgezien van de locatie ervan, is door een niet-belanghebbende vermoedelijk niet te achterhalen, aangezien de medische gegevens die er aan ten grondslag liggen nooit openbaar zullen zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar dan weet je nog niet of die man terecht een invalidepas heeft of niet.
Fijn dat jouw oma nog zo mobiel is dan. Mijn tante niet. Haar uit de auto halen kost 20-30 minuten. Auto stilzetten. Rolstoel uit de achterbak halen en open klappen. Haar gordel losmaken (kan ze niet meer met haar handen). Haar helpen met opstaan of een klein beetje optillen. Haar de 2-3 stappen die ze naar de rolstoel moet zetten laten doen. Haar in de rolstoel plaats laten nemen en evt. nogmaals optillen en beter positioneren. Haar veilig in de stoel parkeren op de stoep.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
schrijf dan wat je bedoelt
en imo is die kaart gebruiken dan nog steeds onnodig. Ik gebruik zelf dus ook echt die kaart van mijn oma niet als ik haar ergens naar toe breng/met haar mee ga. Ik zet haar af en parkeer ergens anders. Ik vind het namelijk volstrekt belachelijk dat zij, zonder rijbewijs of auto, zo'n kaart heeft.
heel vervelend voor je tante en logisch dat je dan het zo doet. maar als je het hele topic gelezen had had je al gezien dat ik als voorbeeld gaf; bejaarden (dus geen ernstig beperkten of gehandicapten) die niet rijden, nooit gereden hebben zelfs en toch een kaart hebben.. dat is heel iets anders dan iemand die ernstig beperkt is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:36 schreef kahlie het volgende:
[..]
Fijn dat jouw oma nog zo mobiel is dan. Mijn tante niet. Haar uit de auto halen kost 20-30 minuten. Auto stilzetten. Rolstoel uit de achterbak halen en open klappen. Haar gordel losmaken (kan ze niet meer met haar handen). Haar helpen met opstaan of een klein beetje optillen. Haar de 2-3 stappen die ze naar de rolstoel moet zetten laten doen. Haar in de rolstoel plaats laten nemen en evt. nogmaals optillen en beter positioneren. Haar veilig in de stoel parkeren op de stoep.
Als ik dat dus *niet* op de invalidenparkeerplaats doe, maar gewoon voor de winkels met de alarmlichten aan, dan creer ik nogal een opstopping. Dus ik zet hem daar neer. Als ik haar weer terug de auto in wil krijgen kost het me ook 20-30 minuten en ik heb de ruimte nodig, dus weer de invalidenparkeerplaats.
Voor dit soort mensen vind ik het dus ook niet meer dan normaal dat ze een invalidenpas hebben, zodat ze ook nog naar buiten kunnen op een veilige en fijne manier, ookal kunnen ze zelf niet meer rijden. En nee, mensen met ernstige Parkinson kan je niet laten 'opschieten' zodat ze het hele proces in 5 minuten even doet.
En jij vindt dat ze 1 van die plekken moeten gebruiken om jou voor je huis te laten parkeren, daar gaat het gewoon om.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:25 schreef Kreator het volgende:
En over die parkeergarage: Dat hoef je niet te controleren, dat heb ik al gedaan. Die is gedeeltelijk van de gemeente en de rest wordt geexploiteerd. De gemeente heeft wel recht op een aantal plekken.
Godsklere wat ben jij een domme mongool. Ik zal het nog 1 keer uitleggen. Daarna kap ik ermee, want de plaat voor jouw hoofd is groter dan de handicap van de gemiddelde kaarthouder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:29 schreef fruityloop het volgende:
En jij vindt dat ze 1 van die plekken moeten gebruiken om jou voor je huis te laten parkeren, daar gaat het gewoon om.
Ik vind dat een gemeente dit zo efficiënt mogelijk moet regelen, en als een plek in die parkeergarage ook maar 1 cent meer kost dan een plek bij jou voor de deur, loop jij maar even wat verder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Godsklere wat ben jij een domme mongool. Ik zal het nog 1 keer uitleggen. Daarna kap ik ermee, want de plaat voor jouw hoofd is groter dan de handicap van de gemiddelde kaarthouder.
Ik vind....dat ik recht heb op een vrij duur betaalde parkeerplek voor mijn huis; net zoveel recht als ieder ander die daarvoor betaalt. Iemand die minder of niets betaalt, zou minder rechten moeten hebben. Ik vind ook dat de 'gehandicapte' zo dicht mogelijk bij zijn huis moet parkeren, namelijk onder de flat. Tevens ben ik van mening dat iemand die gewoon kan lopen, rijden, wandelen en een uur kan staan geen recht zou moeten hebben op een parkeervergunning voor gehandicapten.
Groetjes,
Krea.
Stam+t. Ik zeg net al.....net zoveel recht als de rest...... niet meer recht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef Greenfolk het volgende:
Kreabea, zolang jij je auto niet op eigen grond parkeerd zal je nóóit geen recht hebben of krijgen op een eigen parkeerplek voor je huis. En wees eerlijk, 160 euro p.j. is peanuts om te mogen parkeren. Beetje garagebox kost 23k.
Leer daar nou maar mee leven, of koop een oprijlaan, garagebox, parkeergarage
Dus een gehandicapte heeft meer rechten met minder kosten volgens deze redenering. De gemeente mag iedereen maar dwarsbomen, als het maar geld oplevert.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:20 schreef fruityloop het volgende:
als een plek in die parkeergarage ook maar 1 cent meer kost dan een plek bij jou voor de deur, loop jij maar even wat verder.
Alleen jou uiteraard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus een gehandicapte heeft meer rechten met minder kosten volgens deze redenering. De gemeente mag iedereen maar dwarsbomen, als het maar geld oplevert.,
,
.
maar jij wel? ow.. inderdaad.. stop dan gewoon met TS bashenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:27 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mijn vriendin in kwestie is een levend voorbeeld van hoe jij het mis kan hebben, en in de basis gewoon geen jota verstand hebt van waar je het nu over hebt. Enkel op basis van wat jij meent te zien, kan jij, en niemand hier, bepalen of die invalideplek terecht is toegewezen.
Ja maar! Straks heeft de buurman recht op iets en ik niet. Dat kan toch niet!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef machtpen het volgende:
Wat een arrogantie om zomaar van een afstand te beoordelen of iemand gehandicapt is.
godskolere.. wat snap je wél?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik vind dat een gemeente dit zo efficiënt mogelijk moet regelen, en als een plek in die parkeergarage ook maar 1 cent meer kost dan een plek bij jou voor de deur, loop jij maar even wat verder.Of de persoon in kwestie recht heeft op die plek of niet, laat ik me niet over uit, aangezien ik alleen jouw zwaar gekleurde mening ken, en niet de (medische) feiten.
Ik heb een ervaringsdeskundige voor de nodige relativering en nuancering in deze situatie, dat mist hij overduidelijk met zijn geenstijl achtige geblaat en grote digitale bek hier te piepen en te mauwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:18 schreef probeer het volgende:
[..]
maar jij wel? ow.. inderdaad.. stop dan gewoon met TS bashen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:37 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb een ervaringsdeskundige voor de nodige relativering en nuancering in deze situatie, dat mist hij overduidelijk met zijn geenstijl achtige geblaat en grote digitale bek hier te piepen en te mauwen.Wees dan een vent en spreek die man aan, of ga er mee naar de gemeente.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
U bent dokter, ambtenaar bij de gemeente, of op enige andere manier ter zake kundig in deze materie? Nee dus, anders begin je hier niet te blaten.
quote:Moraal van dit verhaal, stel je niet aan, die vergunningen krijg je niet bij een pak vla, en jij kan aan de buitenkant niet zien hoe ziek iemand wel/niet is.
men kan niets zeggen over individuele gevallen, maar omdat jij een vriendin hebt die ook zon kaartje kreeg, weet jij opeens meer van deze specifieke situatie?quote:Die kenmerken vallen zeker deels onder het medisch beroepsgeheim als het om individuen gaat, daar is dus niet zo veel over te vinden, en zal per geval verschillen. Daarom worden die aanvragen ook individueel beoordeeld.
quote:probeer:
compleet los van TS en zijn parkeerplek. Opa mag nu, als gehandicapte, vanaf zijn gehandicapte parkeerplaats, nog steeds 200m naar huis lopen. hij zou die 200 meter NIET hoeven lopen als hij met zijn gehandicapten-parkeerkaart ONDER zijn eigen flat zou kunnen parkeren.
dus het gaat de gemeente puur om het geld, niet om efficiëntie, niet om de gehandicapten.
Volgens mij worden hier zonder uitzondering gewoon alle aanvragen gehonoreerd. Net als met die electrische karretjes. Deze stad schijnt bijzonder hoog in de rankings te staan qua aantallen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij wordt er gewoon ook een verschil gemaakt met die kaarten tussen "gehandicapt" en "bejaard". Gebaseerd op niks, maar ik dénk dat dat wel zo is.
Dit dus ja. Maar dat dringt neit echt door bij enkele 'experts' hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef probeer het volgende:
TS vraagt om criteria zodat er gekeken kan worden in hoeverre deze vergunning echt nodig en terecht uitgegeven is. dit nav zijn eigen observaties, die hij op geen enkele manier als bindend of correct ziet.
komt hierdoor:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit dus ja. Maar dat dringt neit echt door bij enkele 'experts' hier.
en nu is fruityloop niet meer in staat enige nuance en relativering aan te brengen als iemand zich afvraagt of zon vergunning wel terecht afgegeven is.quote:Mijn vriendin heeft ook een poos zo'n vergunning gehad, en die kon bij vlagen ook goed lopen (gelukkig). Die heeft serieus overwogen om haar hele verhaal op een stuk papier achter de ruit te plakken om van dit soort gezeik af te zijn.
Nog afgezien van die bokkel*llen die doodleuk parkeren op een invalideplek en dan zeggen, je kan goed lopen zie ik, dus ik blijf even staan totdat mijn vrouw terug komt met de boodschappen.
Nou is het natuurlijk wel zo dat mensen die zelf zo'n procedure meegemaakt hebben wel e.e.a. weten wat die criteria.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:49 schreef probeer het volgende:
en nu is fruityloop niet meer in staat enige nuance en relativering aan te brengen als iemand zich afvraagt of zon vergunning wel terecht afgegeven is.
Dan zou ie tenminste wel echt gehandicapt zijn. Maar nee, ik ga dit gewoon aankaarten bij de gemeente. Briefje sturen. Zo is ook al een andere dwaas weer verdwenen hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:50 schreef lezzer het volgende:
Voor de rest Kreator, ga het eens melden bij de gemeente. Als die niet reageren gaan ze er verder ook niks aan doen. Wat ga je dan doen? Die man ongelukkig rammen met een honkbalknuppel?
en in plaats van die criteria te posten, krijgt TS een individuele en persoonlijke situatie naar zijn hoofd van een vriendin die het toch echt wel verdient en waardoor niemand ter wereld ooit nog zou mogen twijfelen aan een compleet andere situatie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou is het natuurlijk wel zo dat mensen die zelf zo'n procedure meegemaakt hebben wel e.e.a. weten wat die criteria.
Voor de rest Kreator, ga het eens melden bij de gemeente. Als die niet reageren gaan ze er verder ook niks aan doen. Wat ga je dan doen? Die man ongelukkig rammen met een honkbalknuppel?
Ja inderdaad, wat erg zeg, als mensen iets persoonlijks delen op een internetforum.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:54 schreef probeer het volgende:
[..]
en in plaats van die criteria te posten, krijgt TS een individuele en persoonlijke situatie naar zijn hoofd van een vriendin die het toch echt wel verdient en waardoor niemand ter wereld ooit nog zou mogen twijfelen aan een compleet andere situatie.
zeg ik dat? beter lezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat erg zeg, als mensen iets persoonlijks delen op een internetforum.
jupquote:
heh bah, je zag t.. sorry (k)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:11 schreef lezzer het volgende:
Live edit ftw trouwens. Goed dat je je bedacht...
Over de trend die jij zelf zet met de eerste post, met daarin kreten als " oude gek", "deze man de boel oplicht" en "invalidenfakerhater" stap je dan maar even heen? Nog afgezien van het feit dat je mij persoonlijk voor mongool uit maakt, en stelt mijn vriendin in de kont te willen neuken, enkel omdat ik het niet met je eens ben, en aantoon op basis van persoonlijke ervaring dat dit soort situaties niet zo zwart/wit zijn als jij meent te zien, op basis van wat geschuifel voor je huis?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit dus ja. Maar dat dringt neit echt door bij enkele 'experts' hier.
Een gereserveerde parkeerplaats gaat op aanvraag, en dan gelden de volgende voorwaarden.quote:ingeschreven staan in de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA) van de gemeente;
• indien u zelf rijdt moet u minder dan 100 meter (eventueel met hulpmiddelen) kunnen lopen;
• indien u passagier bent moet u van deur tot deur continu afhankelijk zijn van de hulp van de bestuurder.
• Als u zelf rijdt komt er op de gehandicaptenparkeerkaart een B (bestuurder) te staan. Voor een passagier is dit een P. Bent u zowel bestuurder als passagier, dan vindt u een B en een P op de kaart.
Geldigheidsduur
De geldigheidsduur van de kaart is minimaal 6 maanden en maximaal 5 jaar. Daarna kunt u de kaart vernieuwen of verlengen. De kaart wordt niet automatisch verlengd. U dient de verlenging zelf aan te vragen.
Gehandicaptenparkeerkaarten worden ongeldig door:
• het verstrijken van de geldigheidsdatum
• bij misbruik (bijvoorbeeld wanneer u iemand anders uw kaart laat gebruiken)
• zelf veranderen van gegevens op de kaart
• overlijden
Overigens hoef je dan hier niet ook nog een parkeervergunning te betalen, dus het zou zomaar kunnen zijn dat die opa alleen éénmalig een paar honderd euro aan leges betaald heeft, en verder gratis kan parkeren. Als ze tenminste in je stad dezelfde regels hebben als in de mijne.quote:• U moet een Europese gehandicaptenparkeerkaart (bestuurderskaart) bezitten.
• De beschikbare parkeerplaatsen moeten dusdanig vaak bezet zijn dat parkeren in de directe
omgeving van uw woning of bestemming vaak niet mogelijk is. De gemeente beoordeelt of hier in uw situatie sprake van is.
• De gemeente let erop dat de verkeersveiligheid en het doelmatig gebruik van de weg niet worden verstoord door de aanleg van een gehandicaptenparkeerplaats.
quote:
Blablablabla. Als de OP je niet aanstaat, kun je ook gewoon niet reageren. Jij moest persé als een huilbaby gaan posten. En nu ben ik wel klaar met je.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Over de trend die jij zelf zet met de eerste post, met daarin kreten als " oude gek", "deze man de boel oplicht" en "invalidenfakerhater" stap je dan maar even heen? Nog afgezien van het feit dat je mij persoonlijk voor mongool uit maakt, en stelt mijn vriendin in de kont te willen neuken, enkel omdat ik het niet met je eens ben, en aantoon op basis van persoonlijke ervaring dat dit soort situaties niet zo zwart/wit zijn als jij meent te zien, op basis van wat geschuifel voor je huis?
Gehandicaptenplaatsen, met of zonder kentekenaanduiding, komen op bepaalde plaatsen op basis van een aantal criteria, zoals beschikbaarheid van het totaal aantal plekken. De exacte criteria kunnen wisselen per gemeente, maar sowieso van belang is het aantal parkeerplaatsen dat overblijft en het doel van de betreffende parkeerplekken. Als het doel van de parkeerplekken in de parkeergarage die van de gemeente zijn niet 'voor de bewoners' is, dan is dat waarschijnlijk de reden dat hij daar niet is geplaatst.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik vind ook dat de 'gehandicapte' zo dicht mogelijk bij zijn huis moet parkeren, namelijk onder de flat.
Heb je vandaag je pilletjes al gehad ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Blablablabla. Als de OP je niet aanstaat, kun je ook gewoon niet reageren. Jij moest persé als een huilbaby gaan posten. En nu ben ik wel klaar met je.
Had je ook nog wat aan die info van de gemeente waar ik in woon?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Blablablabla. Als de OP je niet aanstaat, kun je ook gewoon niet reageren. Jij moest persé als een huilbaby gaan posten. En nu ben ik wel klaar met je.
TS heeft zich vandaag ziek gemeld...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar ts heb je ondertussen al de ballen gekweekt om gewoon op die vent af te stappen en te vragen waarom hij deze parkeerplaats mag gebruiken.
Waarom zou ik hem dat in hemelsnaam vragen, als ik het antwoord al weet? Dat heeft niets met 'ballen' te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar ts heb je ondertussen al de ballen gekweekt om gewoon op die vent af te stappen en te vragen waarom hij deze parkeerplaats mag gebruiken.
Je weet helemaal niet, je hebt een vermoeden. En als hij idd geen invalide is kun je in ieder geval aangeven dat je hier problemen mee hebt, daarmee bereik je vast een stuk meer dan met een topic op internet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem dat in hemelsnaam vragen, als ik het antwoord al weet? Dat heeft niets met 'ballen' te maken.
Die buitensporige zelfgenoegzaamheid van je, op basis daarvan kun je misschien best een invalideparkeerkaart krijgen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem dat in hemelsnaam vragen, als ik het antwoord al weet? Dat heeft niets met 'ballen' te maken.
....ah. Prutser nummer 382 die het topic niet leest en even terloops een 'je weet helemaal niets' in het topic knalt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je weet helemaal niet, je hebt een vermoeden. En als hij idd geen invalide is kun je in ieder geval aangeven dat je hier problemen mee hebt, daarmee bereik je vast een stuk meer dan met een topic op internet.
Ik ben nooit boos. Het is alleen nogal kansloos dat er zo'n groepje kutusers is die mijn naam ziet staan en dan persé wil blijven doorzeiken over mijn manier van posten, ipv gewoon even inhoudelijk te reageren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef lezzer het volgende:
Oh jeetje. Jij bent gewoon boos op iedereen lees ik
Ik zal wel scheel zijn maar het enige wat ik gelezen heb is een hoop gemeente onzin over die parkeergarage onder de flat waar die man woont.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
....ah. Prutser nummer 382 die het topic niet leest en even terloops een 'je weet helemaal niets' in het topic knalt.
Zoals al tig keer gezegd: Ik heb hierover mbt een andere illegale gehandicaptenparkeervergunning op 'mijn' parkeerplaats al contact gehad met de gemeente. Lees maar terug voor de details.
Dat dacht ik al dat het dat wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik kan het ook gewoon negeren, maar dit is leuker.
Antwoord op al je geneuzel dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zal wel scheel zijn maar het enige wat ik gelezen heb is een hoop gemeente onzin over die parkeergarage onder de flat waar die man woont.
En over dat hij gewoon kan lopen en praatjes maakt. En dat je nu een briefje richting gemeente gaat sturen zodat die vent een andere parkeerplaats krijgt,
Op de beste man af kunnen zeggen? VMBO powerrrr.quote:maar dan nog zou je dan best op de man af kunnen zeggen maar je blijft natuurlijk een fokker dus dat zal er wel niet in zitten.
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Trouwens kun jij niet een vergunning regelen bij die flat?
Vmbo power?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Antwoord op al je geneuzel dus..
[..]
Op de beste man af kunnen zeggen? VMBO powerrrr.
De enige reden om op die man af te *stappen* is om hem te vragen waarom hij een parkeervergunning heeft gekregen terwijl hij mobiel is. Maar dat heeft natuurlijk geen enkele zin, want dat kan ik beter bij de gemeente aankaarten.
Het is niet 'stoer' om iemand daarop aan te spreken, het is ondoordacht.
je kunt toch gewoon een praatje maken over het weer en dan zeggen 'oh! ik wist niet dat je gehandicapt was, ik zie nu dat je hier een invalidenparkeerplaats hebt'quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
De enige reden om op die man af te *stappen* is om hem te vragen waarom hij een parkeervergunning heeft gekregen terwijl hij mobiel is. Maar dat heeft natuurlijk geen enkele zin, want dat kan ik beter bij de gemeente aankaarten.
Het is niet 'stoer' om iemand daarop aan te spreken, het is ondoordacht.
Vanwaar toch elke keer die kleine steekjes en foute aannames? Heb ik je ooit geneukt en niet teruggebeld ofzo? Of wees ik je direct af omdat je te lelijk was? Er moet haast wel iets zijn gebeurd, waardoor je nu zo kansloos reageert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar goed lekker anoniem bij de gemeente klagen, dat is idd heel erg stoer! Wat een held
Bezig met zelfreflectie, Maanvis?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Maanvis het volgende:
je kunt toch gewoon een praatje maken over het weer en dan zeggen 'oh! ik wist niet dat je gehandicapt was, ik zie nu dat je hier een invalidenparkeerplaats hebt'.
het is eigenlijk heel simpel, maar je moet wel even je autismatische methoden aan de kant zetten.
Hahaha jaa dat is het!! Ik wilde je maar jij belde me niet terug en nu loop ik God's gift to women mis!! Daarom reageer ik nu zo!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanwaar toch elke keer die kleine steekjes en foute aannames? Heb ik je ooit geneukt en niet teruggebeld ofzo? Of wees ik je direct af omdat je te lelijk was? Er moet haast wel iets zijn gebeurd, waardoor je nu zo kansloos reageert.
Een brief sturen met je naam eronder is niet anoniem. Bovendien is het de enige instantie die ertoe doet.
Dacht ik wel. Gebeurt regelmatig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hahaha jaa dat is het!! Ik wilde je maar jij belde me niet terug en nu loop ik God's gift to women mis!! Daarom reageer ik nu zo!
Geen probleem, uiteindelijk blijf je toch eenzaam en alleen. Kun je wellicht nog gezellig een praatje maken met je nep gehandicapte buurman.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dacht ik wel. Gebeurt regelmatig.
voer mijn suggestie nou maar uit en je zult zien dat je de reden achterhaalt waarom ie een invalidenparkeerplek heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bezig met zelfreflectie, Maanvis?
Whoppa. Nog 1.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
met je nep gehandicapte buurman.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:49 schreef Maanvis het volgende:
zullen we afspreken dat je dit vandaag nog doet?
Dank je! Ik stel het altijd op prijs als mensen wat moeite voor hun topique doen en zich er niet met een leien dakje vanaf maken.quote:
Nee joh, dan moet je naar buiten! En echt met mensen praten? En kun je in het echt wel trollen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
voer mijn suggestie nou maar uit en je zult zien dat je de reden achterhaalt waarom ie een invalidenparkeerplek heeft. zullen we afspreken dat je dit vandaag nog doet?
ik heb het trollen van mijn moeder geleerd, in real life dus! maar Kreator is misschien heel bedeesd in het echtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet je naar buiten! En echt met mensen praten? En kun je in het echt wel trollen dan?
Je beseft wel dat je zelf ook op fok zit, kansloos te posten in een tof topic?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee joh, dan moet je naar buiten! En echt met mensen praten? En kun je in het echt wel trollen dan?
Uiteraard!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je zelf ook op fok zit, kansloos te posten in een tof topic?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef bascross het volgende:
TS, koop eens wat testosteron. Het ontbreekt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
Heb je de baard al in op de keel?
Ook onzin. Als je wel eens rijdt voor iemand die slecht kan lopen dan zou je dat weten:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef DarkElf het volgende:
Mensen die zeggen, die vergunningen krijg je niet bij een pak vla.
Right.
Kijk eens in een gemiddeld bejaardenhuis. Daar barst het van mensen die zo'n kaart hebben en niet eens een auto hebbenMaar dan kan familie t gebruiken als ze met opa of oma op stap gaan want oma of opa kan niet ver lopen.
Moet je zelf ook niet beginnen met aannames natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:44 schreef fruityloop het volgende:
Tuurlijk, als die man niet ten onrechte een vergunning heeft, is het wel weer een op geld beluste gemeente.Die 200m komt van TS, die toch met enige regelmaat in dit topic redelijk uit de bocht vliegt met zijn aannames en dingen die hij anderen toe wenst. Misschien dat de door hem genoemde 200m niet helemaal strookt met de werkelijkheid?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:
eigenlijk is het toch van de gekke dat een markante user als TS gewoon bang is van een gehandicapte
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:
eigenlijk is het toch van de gekke dat een markante user als TS gewoon bang is van een gehandicapte
Het is natuurlijk al veel vaker in topics gebeurd dat een TS zeg 100 posts later schoorvoetend moest toegeven dat sommige dingen niet helemaal juist waren, of dat er dingen verzwegen waren door hem/haar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:06 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Moet je zelf ook niet beginnen met aannames natuurlijk
Het is wel zo handig, for the sake of argument, om de gegevens die TS aandraagt voor waar aan te nemen.
Het is toch op z'n minst vreemd te noemen dat hoewel er parkeerplaatsen zijn onder het huis van de man in kwestie, de gemeente daar geen plek wil creëren maar in plaats daarvan 200 meter verderop een plekje voor de beste man maakt..
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het is natuurlijk al veel vaker in topics gebeurd dat een TS zeg 100 posts later schoorvoetend moest toegeven dat sommige dingen niet helemaal juist waren, of dat er dingen verzwegen waren door hem/haar.![]()
Gemeentes kunnen gekke dingen doen, dat klopt, maar posters hier kunnen ook van alles posten om maar gelijkgestemden te vinden, en gezien de teneur van de start-, en vervolgposts van TS kies ik er persoonlijk voor om de gemeente het voordeel van de twijfel te gunnen. Maar goed, dat laatste moet iedereen maar zelf uit maken.
Een gehandicaptenparkeerplaats op kenteken krijg je in de meeste gemeentes alleen als je zelf nog kunt rijden. Er bestaat ook een gehandicaptenparkeerkaart voor passagiers, maar die is vooral bedoeld om even een parkeerverbod te mogen negeren om iemand van de auto naar de voordeur te begeleiden. De "chauffeur" wordt daarna geacht wel een stukje te kunnen lopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is niet hijzelf maar zijn vrouw invalide?
Nou, da's toch niet helemaal hoe het zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Een gehandicaptenparkeerplaats op kenteken krijg je in de meeste gemeentes alleen als je zelf nog kunt rijden. Er bestaat ook een gehandicaptenparkeerkaart voor passagiers, maar die is vooral bedoeld om even een parkeerverbod te mogen negeren om iemand van de auto naar de voordeur te begeleiden. De "chauffeur" wordt daarna geacht wel een stukje te kunnen lopen.
Ja, inderdaad. (B)estuurder, (P)assagier, of beide. Ik heb zelf een tijdje de aanvragen afgehandeld in een gemeente waar je alleen met een B-kaart een plaats op kenteken kreeg. Maar zoals ik al aangaf, kan dat per gemeente afwijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, da's toch niet helemaal hoe het zit.
Eerder in dit topic legde iemand al uitstekend uit welke versies er zijn.
Jouw kronkelroute is ~150m, en hemelsbreed is het 100 tot 125m, afhankelijk van het feit of men als gemeente de ingang van de garage, of de hoek van het pand heeft genomen in hun berekening. Verder is die parkeergarage eigendom van een investeringsmaatschappij, die vermoedelijk waterdichte afspraken heeft met de gemeente over wat er wel/niet mag. Waarom zou je je daar als gemeente aan branden als het om ~25 meter gaat?quote:
Lul toch niet zo dom. Echt. Aub. Ga je elders vermaken. Dit is allemaal onzin.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jouw kronkelroute is ~150m, en hemelsbreed is het 100 tot 125m, afhankelijk van het feit of men als gemeente de ingang van de garage, of de hoek van het pand heeft genomen in hun berekening. Verder is die parkeergarage eigendom van een investeringsmaatschappij, die vermoedelijk waterdichte afspraken heeft met de gemeente over wat er wel/niet mag. Waarom zou je je daar als gemeente aan branden als het om ~25 meter gaat?
Ik vind dit muggenziften van je. Die situatie op de tekening ziet er absurd uit. Stel dat je zwaar gehandicapt bent dan ben je hier echt niet blij mee en zoek je een andere oplossing. Dit is vreemd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jouw kronkelroute is ~150m, en hemelsbreed is het 100 tot 125m, afhankelijk van het feit of men als gemeente de ingang van de garage, of de hoek van het pand heeft genomen in hun berekening. Verder is die parkeergarage eigendom van een investeringsmaatschappij, die vermoedelijk waterdichte afspraken heeft met de gemeente over wat er wel/niet mag. Waarom zou je je daar als gemeente aan branden als het om ~25 meter gaat?
Altijd leuk zo'nquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom. Echt. Aub. Ga je elders vermaken. Dit is allemaal onzin.
Jij ziet de wereld niet zoals hij is, dat neem ik je niet kwalijk. Het is wel beter dat je dan gewoon niet zo vaak reageert. Het komt nogal dom over.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n [ afbeelding ]
Dit is absoluut geen backfire, Maan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n [ afbeelding ]
jawel, het feit dat ie niet gewoon ff een praatje durft te maken met een gehandicapte en het feit dat ie zijn standpunt duidelijk probeert te maken met een google maps plaatje ipv dat ie gewoonf f naar buiten loopt en een foto maakt, en dat ie daar dan ook nog nota bene het woord 'faalhaas' op zet, dit alles in een lettertype dat gewoon gay is, maakt het weldegelijk een backfire.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit is absoluut geen backfire, Maan.
Blablabla. Ik zit op mijn werk. Faalhaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef Maanvis het volgende:
jawel, het feit dat ie niet gewoon ff een praatje durft te maken met een gehandicapte en het feit dat ie zijn standpunt duidelijk probeert te maken met een google maps plaatje ipv dat ie gewoonf f naar buiten loopt en een foto maakt, en dat ie daar dan ook nog nota bene het woord 'faalhaas' op zet, dit alles in een lettertype dat gewoon gay is, maakt het weldegelijk een backfire.
Bovendien heeft Kreator al duizenden topiques vertrolld in zijn carriëre. Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen uit hoeken en gaten komen om hem een lesje van eigen deeg te leren.
quote:
Werk je bij de libelle ofzo, gezien het lettertype dat je koos?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Blablabla. Ik zit op mijn werk. Faalhaas.
Ik heb het nagemeten met een professioneel GIS systeem, op basis van de top10nl, welke in de bebouwde kom een fouttolerantie kent van ~30cm. Sorry, maar feiten zijn feiten. Heb je de tijd van het praten van die man ook ongeveer verdubbelt, net als je afstand?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom. Echt. Aub. Ga je elders vermaken. Dit is allemaal onzin.
Hier ben ik het met je eens. Maak gewoon een praatje, dat zou ik zelf wel doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jawel, het feit dat ie niet gewoon ff een praatje durft te maken met een [b]gehandicapte [/b]en het feit dat ie zijn standpunt duidelijk probeert te maken met een google maps plaatje ipv dat ie gewoonf f naar buiten loopt en een foto maakt, en dat ie daar dan ook nog nota bene het woord 'faalhaas' op zet, dit alles in een lettertype dat gewoon gay is, maakt het weldegelijk een backfire.
Bovendien heeft Kreator al duizenden topiques vertrolld in zijn carriëre. Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen uit hoeken en gaten komen om hem een lesje van eigen deeg te leren.
De kronkelroute (aka het voetpad naar meneers huis) is volgens jouw berekening 150 meter. TS heeft het over 200 meter, dat komt niet eens in de buurt van het dubbelequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb het nagemeten met een professioneel GIS systeem, op basis van de top10nl, welke in de bebouwde kom een fouttolerantie kent van ~30cm. Sorry, maar feiten zijn feiten. Heb je de tijd van het praten van die man ook ongeveer verdubbelt, net als je afstand?
Nee, maar ik verwacht ook niet dat een ambtenaar die afstand in het veld gaat nameten, en een gemiddeld gemeentelijk BIS (Bodem Informatie Systeem) werkt meestal op basis van een adressenbestand gebaseerd op punten, die op de voorgevel van een pand liggen, en dan kom je met een snelle meet-actie op ~100m. Nog afgezien van het feit dat die gemeente een gehandicaptenparkeerplaats op kenteken alleen realiseert op al bestaande parkeerplaatsen, en dit is de enige parkeerplek in de buurt van dat adres waarvan de gemeente de fysieke eigenaar is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
De kronkelroute (aka het voetpad naar meneers huis) is volgens jouw berekening 150 meter. TS heeft het over 200 meter, dat komt niet eens in de buurt van het dubbele
Hemelsbreed is het wellicht 100 meter, maar ik mag toch hopen dat ze niet verwachten dat de arme man dwars over gebouwen heen klimt om zo de kortste route te nemen?
In dat geval kan ik het me voorstellen dat er een bizarre situatie ontstaat waarbij er onder iemands huis parkeerplaatsen bevinden, maar desondanks toch zo'n 100-150 meter verderop een invalideparkeerplaats krijgt toegewezenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:27 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwacht ook niet dat een ambtenaar die afstand in het veld gaat nameten, en een gemiddeld gemeentelijk BIS (Bodem Informatie Systeem) werkt meestal op basis van een adressenbestand gebaseerd op punten, die op de voorgevel van een pand liggen, en dan kom je met een snelle meet-actie op ~100m. Nog afgezien van het feit dat die gemeente een gehandicaptenparkeerplaats op kenteken alleen realiseert op al bestaande parkeerplaatsen, en dit is de enige parkeerplek in de buurt van dat adres waarvan de gemeente de fysieke eigenaar is.
Daar gaat overigens ook nog een medisch en verkeerskundig onderzoek aan vooraf volgens die gemeente.
Dit is wel een goede opening!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier ben ik het met je eens. Maak gewoon een praatje, dat zou ik zelf wel doen.
Eigenlijk is de parkeersituatie zo absurd dat hij het erover kan hebben met die man. Of die tevreden is i.v.m. zijn handicap en toch zo'n eind moet lopen. Als het goed is weet je meteen wat zijn mankementen zijn.
Dat zou het zijn, als hij geen poep praatte. Ik heb een pijl in paint getekend. Hij heeft geen idee welk huis ik heb aangewezen. Misschien zit de ingang wel 20 meter verderop. Echt, ik ga op dit soort berichten niet in. Dat is onder mijn fokpost-acceptatie-niveau.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:36 schreef Sylver_ het volgende:
In dat geval kan ik het me voorstellen dat er een bizarre situatie ontstaat waarbij er onder iemands huis parkeerplaatsen bevinden, maar desondanks toch zo'n 100-150 meter verderop een invalideparkeerplaats krijgt toegewezen
Dit is wel een goede opening!
kijk da's echt een gladde methodequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier ben ik het met je eens. Maak gewoon een praatje, dat zou ik zelf wel doen.
Eigenlijk is de parkeersituatie zo absurd dat hij het erover kan hebben met die man. Of die tevreden is i.v.m. zijn handicap en toch zo'n eind moet lopen. Als het goed is weet je meteen wat zijn mankementen zijn.
De manier he. Ik zou ook niet op iemand afstappen om eventjes te vragen of die persoon wel terecht een invalidekaartje heeft. Maar met een beetje lullen moet het onder het mom van meedenken wel lukken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kijk da's echt een gladde methode.
Dat jij de route mogelijk niet goed hebt getekend is niet mijn probleem, maar ik kan het beginpunt van je lijntje, en ook het eindpunt ervan, tot op de al eerder genoemde 30cm nauwkeurig achterhalen, en dat heb ik ook gedaan. Mijn afstanden zijn een wetenschappelijk feit, welke iedereen in google earth kan reproduceren, en welke je wat mij betreft kan laten nameten door het kadaster, dan heb je dezelfde gegevens die in een rechtbank gebruikt worden, met dezelfde afstanden die ik je al noemde.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zou het zijn, als hij geen poep praatte. Ik heb een pijl in paint getekend. Hij heeft geen idee welk huis ik heb aangewezen. Misschien zit de ingang wel 20 meter verderop. Echt, ik ga op dit soort berichten niet in. Dat is onder mijn fokpost-acceptatie-niveau.
Als je gelijk hebt is dat wel een double epic fail voor Krea. Hopelijk is ie nog niet op zijn werk dan kan ie nu ff naar buiten lopen en een foto maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:32 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat jij de route mogelijk niet goed hebt getekend is niet mijn probleem, maar ik kan het beginpunt van je lijntje, en ook het eindpunt ervan, tot op de al eerder genoemde 30cm nauwkeurig achterhalen, en dat heb ik ook gedaan. Mijn afstanden zijn een wetenschappelijk feit, welke iedereen in google earth kan reproduceren, en welke je wat mij betreft kan laten nameten door het kadaster, dan heb je dezelfde gegevens die in een rechtbank gebruikt worden, met dezelfde afstanden die ik je al noemde.
Alstie zo door blijft blèren biedt ik hier wel even een kml bestandje ter download aan, kan iedereen het zelf zien in google earth en nameten. Dit doe ik nog niet omdat iedereen dan meteen weet waar hij zelf woont, en dat is niet echt netjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je gelijk hebt is dat wel een double epic fail voor Krea. Hopelijk is ie nog niet op zijn werk dan kan ie nu ff naar buiten lopen en een foto maken.
Maar goed, als hij die man even vraagt waarom hij die parkeerplek heeft, is iedereen een stuk wijzer.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met pot ketel en zwart zien Maanvis.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef Maanvis het volgende:
Er is een verschil. Krea trollt omdat ie geen leven heeft en ik troll omdat ik dom ben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Iets met pot ketel en zwart zien Maanvis.
Als jij zegt dat je peentjes zweet als je moet rijden , wat doe je dan in een topic over auto's?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:41 schreef fruityloop het volgende:
Als jij zegt met één vraag een nieuwe stoel te krijgen, ben ik wel benieuwd wat er uit het gesprek met die invalide man gekomen is?
Omdat dat topic gaat over hoe je je voelde tijdens je eerste rit als zelfstandig chauffeur? Maar goed, heb je die man al es aangesproken, of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je peentjes zweet als je moet rijden , wat doe je dan in een topic over auto's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop