abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100901832
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom. Echt. Aub. Ga je elders vermaken. Dit is allemaal onzin.
Ik heb het nagemeten met een professioneel GIS systeem, op basis van de top10nl, welke in de bebouwde kom een fouttolerantie kent van ~30cm. Sorry, maar feiten zijn feiten. Heb je de tijd van het praten van die man ook ongeveer verdubbelt, net als je afstand?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:20:13 #227
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_100902338
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jawel, het feit dat ie niet gewoon ff een praatje durft te maken met een [b]gehandicapte [/b]en het feit dat ie zijn standpunt duidelijk probeert te maken met een google maps plaatje ipv dat ie gewoonf f naar buiten loopt en een foto maakt, en dat ie daar dan ook nog nota bene het woord 'faalhaas' op zet, dit alles in een lettertype dat gewoon gay is, maakt het weldegelijk een backfire.
Bovendien heeft Kreator al duizenden topiques vertrolld in zijn carriëre. Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen uit hoeken en gaten komen om hem een lesje van eigen deeg te leren.
Hier ben ik het met je eens. Maak gewoon een praatje, dat zou ik zelf wel doen.
Eigenlijk is de parkeersituatie zo absurd dat hij het erover kan hebben met die man. Of die tevreden is i.v.m. zijn handicap en toch zo'n eind moet lopen. Als het goed is weet je meteen wat zijn mankementen zijn.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:20:34 #228
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_100902350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik heb het nagemeten met een professioneel GIS systeem, op basis van de top10nl, welke in de bebouwde kom een fouttolerantie kent van ~30cm. Sorry, maar feiten zijn feiten. Heb je de tijd van het praten van die man ook ongeveer verdubbelt, net als je afstand?
De kronkelroute (aka het voetpad naar meneers huis) is volgens jouw berekening 150 meter. TS heeft het over 200 meter, dat komt niet eens in de buurt van het dubbele ;)

Hemelsbreed is het wellicht 100 meter, maar ik mag toch hopen dat ze niet verwachten dat de arme man dwars over gebouwen heen klimt om zo de kortste route te nemen?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_100902597
quote:
5s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

De kronkelroute (aka het voetpad naar meneers huis) is volgens jouw berekening 150 meter. TS heeft het over 200 meter, dat komt niet eens in de buurt van het dubbele ;)

Hemelsbreed is het wellicht 100 meter, maar ik mag toch hopen dat ze niet verwachten dat de arme man dwars over gebouwen heen klimt om zo de kortste route te nemen?
Nee, maar ik verwacht ook niet dat een ambtenaar die afstand in het veld gaat nameten, en een gemiddeld gemeentelijk BIS (Bodem Informatie Systeem) werkt meestal op basis van een adressenbestand gebaseerd op punten, die op de voorgevel van een pand liggen, en dan kom je met een snelle meet-actie op ~100m. Nog afgezien van het feit dat die gemeente een gehandicaptenparkeerplaats op kenteken alleen realiseert op al bestaande parkeerplaatsen, en dit is de enige parkeerplek in de buurt van dat adres waarvan de gemeente de fysieke eigenaar is.

Daar gaat overigens ook nog een medisch en verkeerskundig onderzoek aan vooraf volgens die gemeente.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:36:26 #230
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_100902905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee, maar ik verwacht ook niet dat een ambtenaar die afstand in het veld gaat nameten, en een gemiddeld gemeentelijk BIS (Bodem Informatie Systeem) werkt meestal op basis van een adressenbestand gebaseerd op punten, die op de voorgevel van een pand liggen, en dan kom je met een snelle meet-actie op ~100m. Nog afgezien van het feit dat die gemeente een gehandicaptenparkeerplaats op kenteken alleen realiseert op al bestaande parkeerplaatsen, en dit is de enige parkeerplek in de buurt van dat adres waarvan de gemeente de fysieke eigenaar is.

Daar gaat overigens ook nog een medisch en verkeerskundig onderzoek aan vooraf volgens die gemeente.
In dat geval kan ik het me voorstellen dat er een bizarre situatie ontstaat waarbij er onder iemands huis parkeerplaatsen bevinden, maar desondanks toch zo'n 100-150 meter verderop een invalideparkeerplaats krijgt toegewezen :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef Staal het volgende:

[..]

Eigenlijk is de parkeersituatie zo absurd dat hij het erover kan hebben met die man. Of die tevreden is i.v.m. zijn handicap en toch zo'n eind moet lopen. Als het goed is weet je meteen wat zijn mankementen zijn.
Dit is wel een goede opening! ^O^
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 augustus 2011 @ 22:48:46 #231
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100917113
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:36 schreef Sylver_ het volgende:
In dat geval kan ik het me voorstellen dat er een bizarre situatie ontstaat waarbij er onder iemands huis parkeerplaatsen bevinden, maar desondanks toch zo'n 100-150 meter verderop een invalideparkeerplaats krijgt toegewezen :Y

Dit is wel een goede opening! ^O^
Dat zou het zijn, als hij geen poep praatte. Ik heb een pijl in paint getekend. Hij heeft geen idee welk huis ik heb aangewezen. Misschien zit de ingang wel 20 meter verderop. Echt, ik ga op dit soort berichten niet in. Dat is onder mijn fokpost-acceptatie-niveau.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:31:55 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100919367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef Staal het volgende:

[..]

kijk da's echt een gladde methode :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:39:21 #233
42366 Staal
pi_100922322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

kijk da's echt een gladde methode :).
De manier he. Ik zou ook niet op iemand afstappen om eventjes te vragen of die persoon wel terecht een invalidekaartje heeft. Maar met een beetje lullen moet het onder het mom van meedenken wel lukken.

Ik zou een frietkraam moeten beginnen. :').
Un certain jeune homme
pi_100927210
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat zou het zijn, als hij geen poep praatte. Ik heb een pijl in paint getekend. Hij heeft geen idee welk huis ik heb aangewezen. Misschien zit de ingang wel 20 meter verderop. Echt, ik ga op dit soort berichten niet in. Dat is onder mijn fokpost-acceptatie-niveau.
Dat jij de route mogelijk niet goed hebt getekend is niet mijn probleem, maar ik kan het beginpunt van je lijntje, en ook het eindpunt ervan, tot op de al eerder genoemde 30cm nauwkeurig achterhalen, en dat heb ik ook gedaan. Mijn afstanden zijn een wetenschappelijk feit, welke iedereen in google earth kan reproduceren, en welke je wat mij betreft kan laten nameten door het kadaster, dan heb je dezelfde gegevens die in een rechtbank gebruikt worden, met dezelfde afstanden die ik je al noemde.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:35:26 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100927258
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:32 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat jij de route mogelijk niet goed hebt getekend is niet mijn probleem, maar ik kan het beginpunt van je lijntje, en ook het eindpunt ervan, tot op de al eerder genoemde 30cm nauwkeurig achterhalen, en dat heb ik ook gedaan. Mijn afstanden zijn een wetenschappelijk feit, welke iedereen in google earth kan reproduceren, en welke je wat mij betreft kan laten nameten door het kadaster, dan heb je dezelfde gegevens die in een rechtbank gebruikt worden, met dezelfde afstanden die ik je al noemde.
Als je gelijk hebt is dat wel een double epic fail voor Krea. Hopelijk is ie nog niet op zijn werk dan kan ie nu ff naar buiten lopen en een foto maken.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100927419
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je gelijk hebt is dat wel een double epic fail voor Krea. Hopelijk is ie nog niet op zijn werk dan kan ie nu ff naar buiten lopen en een foto maken.
Alstie zo door blijft blèren biedt ik hier wel even een kml bestandje ter download aan, kan iedereen het zelf zien in google earth en nameten. Dit doe ik nog niet omdat iedereen dan meteen weet waar hij zelf woont, en dat is niet echt netjes natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, als hij die man even vraagt waarom hij die parkeerplek heeft, is iedereen een stuk wijzer. :Y
pi_100927584
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef Maanvis het volgende:

Bovendien heeft Kreator al duizenden topiques vertrolld in zijn carriëre. Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen uit hoeken en gaten komen om hem een lesje van eigen deeg te leren.
Iets met pot ketel en zwart zien Maanvis. :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:04:55 #238
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100927671
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Iets met pot ketel en zwart zien Maanvis. :')
Er is een verschil. Krea trollt omdat ie geen leven heeft en ik troll omdat ik dom ben.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:30:09 #239
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_100928265
doen wat Staal zegt!

deze man houdt vast wel van praatjes maken, want je zag hem een half uur op de parkeerplaats met iemand praten (misschien ging dat zelfs wel hierover).

overigens weet je met de handicappen soms slecht wat er aan de hand is, maar ik vind het ook wel een beetje tegenstrijdig gedoe. Overheid werkt vaak niet helemaal logisch. totaal onlogisch
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_101084567
Als jij zegt met één vraag een nieuwe stoel te krijgen, ben ik wel benieuwd wat er uit het gesprek met die invalide man gekomen is?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:03:42 #241
42366 Staal
pi_101085433
Dit wordt toch niet zo'n topic waarin posts van TS over heel FOK! gepost worden he?
Dat vind ik vreemde manier om gelijk te willen halen.
Un certain jeune homme
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:05:51 #242
42366 Staal
pi_101085529
Overigens is het veel makkelijker om aan je baas een nieuwe stoel te vragen dan aan een wildvreemde "zo kwik meneertje, hoe invalide zijn wij eigenlijk?".
Un certain jeune homme
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:48:31 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101091858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:41 schreef fruityloop het volgende:
Als jij zegt met één vraag een nieuwe stoel te krijgen, ben ik wel benieuwd wat er uit het gesprek met die invalide man gekomen is?
Als jij zegt dat je peentjes zweet als je moet rijden , wat doe je dan in een topic over auto's?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:24:04 #244
306949 dude1986
Always bored...
pi_101093286
O god zit je hier nou nog steeds mee.
Get over it man. damn...
pi_101100769
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als jij zegt dat je peentjes zweet als je moet rijden , wat doe je dan in een topic over auto's?
Omdat dat topic gaat over hoe je je voelde tijdens je eerste rit als zelfstandig chauffeur? Maar goed, heb je die man al es aangesproken, of niet?
pi_101122419
Misschien kan je hem eens langs deze Albert Heijn sturen? Jij blij, hij blij. ^O^
pi_101122541
Als iemand aan mij vraagt, of ik een kaart heb en waarom.
Dan kan hij zelf er ook 1tje aanvragen daarna .
I may be wrong, but it's highly unlikely.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')