Nou is het natuurlijk wel zo dat mensen die zelf zo'n procedure meegemaakt hebben wel e.e.a. weten wat die criteria.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:49 schreef probeer het volgende:
en nu is fruityloop niet meer in staat enige nuance en relativering aan te brengen als iemand zich afvraagt of zon vergunning wel terecht afgegeven is.
Dan zou ie tenminste wel echt gehandicapt zijn. Maar nee, ik ga dit gewoon aankaarten bij de gemeente. Briefje sturen. Zo is ook al een andere dwaas weer verdwenen hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:50 schreef lezzer het volgende:
Voor de rest Kreator, ga het eens melden bij de gemeente. Als die niet reageren gaan ze er verder ook niks aan doen. Wat ga je dan doen? Die man ongelukkig rammen met een honkbalknuppel?
en in plaats van die criteria te posten, krijgt TS een individuele en persoonlijke situatie naar zijn hoofd van een vriendin die het toch echt wel verdient en waardoor niemand ter wereld ooit nog zou mogen twijfelen aan een compleet andere situatie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou is het natuurlijk wel zo dat mensen die zelf zo'n procedure meegemaakt hebben wel e.e.a. weten wat die criteria.
Voor de rest Kreator, ga het eens melden bij de gemeente. Als die niet reageren gaan ze er verder ook niks aan doen. Wat ga je dan doen? Die man ongelukkig rammen met een honkbalknuppel?
Ja inderdaad, wat erg zeg, als mensen iets persoonlijks delen op een internetforum.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:54 schreef probeer het volgende:
[..]
en in plaats van die criteria te posten, krijgt TS een individuele en persoonlijke situatie naar zijn hoofd van een vriendin die het toch echt wel verdient en waardoor niemand ter wereld ooit nog zou mogen twijfelen aan een compleet andere situatie.
zeg ik dat? beter lezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat erg zeg, als mensen iets persoonlijks delen op een internetforum.
heh bah, je zag t.. sorry (k)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:11 schreef lezzer het volgende:
Live edit ftw trouwens. Goed dat je je bedacht...
Over de trend die jij zelf zet met de eerste post, met daarin kreten als " oude gek", "deze man de boel oplicht" en "invalidenfakerhater" stap je dan maar even heen? Nog afgezien van het feit dat je mij persoonlijk voor mongool uit maakt, en stelt mijn vriendin in de kont te willen neuken, enkel omdat ik het niet met je eens ben, en aantoon op basis van persoonlijke ervaring dat dit soort situaties niet zo zwart/wit zijn als jij meent te zien, op basis van wat geschuifel voor je huis?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit dus ja. Maar dat dringt neit echt door bij enkele 'experts' hier.
Een gereserveerde parkeerplaats gaat op aanvraag, en dan gelden de volgende voorwaarden.quote:ingeschreven staan in de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA) van de gemeente;
• indien u zelf rijdt moet u minder dan 100 meter (eventueel met hulpmiddelen) kunnen lopen;
• indien u passagier bent moet u van deur tot deur continu afhankelijk zijn van de hulp van de bestuurder.
• Als u zelf rijdt komt er op de gehandicaptenparkeerkaart een B (bestuurder) te staan. Voor een passagier is dit een P. Bent u zowel bestuurder als passagier, dan vindt u een B en een P op de kaart.
Geldigheidsduur
De geldigheidsduur van de kaart is minimaal 6 maanden en maximaal 5 jaar. Daarna kunt u de kaart vernieuwen of verlengen. De kaart wordt niet automatisch verlengd. U dient de verlenging zelf aan te vragen.
Gehandicaptenparkeerkaarten worden ongeldig door:
• het verstrijken van de geldigheidsdatum
• bij misbruik (bijvoorbeeld wanneer u iemand anders uw kaart laat gebruiken)
• zelf veranderen van gegevens op de kaart
• overlijden
Overigens hoef je dan hier niet ook nog een parkeervergunning te betalen, dus het zou zomaar kunnen zijn dat die opa alleen éénmalig een paar honderd euro aan leges betaald heeft, en verder gratis kan parkeren. Als ze tenminste in je stad dezelfde regels hebben als in de mijne.quote:• U moet een Europese gehandicaptenparkeerkaart (bestuurderskaart) bezitten.
• De beschikbare parkeerplaatsen moeten dusdanig vaak bezet zijn dat parkeren in de directe
omgeving van uw woning of bestemming vaak niet mogelijk is. De gemeente beoordeelt of hier in uw situatie sprake van is.
• De gemeente let erop dat de verkeersveiligheid en het doelmatig gebruik van de weg niet worden verstoord door de aanleg van een gehandicaptenparkeerplaats.
Blablablabla. Als de OP je niet aanstaat, kun je ook gewoon niet reageren. Jij moest persé als een huilbaby gaan posten. En nu ben ik wel klaar met je.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Over de trend die jij zelf zet met de eerste post, met daarin kreten als " oude gek", "deze man de boel oplicht" en "invalidenfakerhater" stap je dan maar even heen? Nog afgezien van het feit dat je mij persoonlijk voor mongool uit maakt, en stelt mijn vriendin in de kont te willen neuken, enkel omdat ik het niet met je eens ben, en aantoon op basis van persoonlijke ervaring dat dit soort situaties niet zo zwart/wit zijn als jij meent te zien, op basis van wat geschuifel voor je huis?
Gehandicaptenplaatsen, met of zonder kentekenaanduiding, komen op bepaalde plaatsen op basis van een aantal criteria, zoals beschikbaarheid van het totaal aantal plekken. De exacte criteria kunnen wisselen per gemeente, maar sowieso van belang is het aantal parkeerplaatsen dat overblijft en het doel van de betreffende parkeerplekken. Als het doel van de parkeerplekken in de parkeergarage die van de gemeente zijn niet 'voor de bewoners' is, dan is dat waarschijnlijk de reden dat hij daar niet is geplaatst.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik vind ook dat de 'gehandicapte' zo dicht mogelijk bij zijn huis moet parkeren, namelijk onder de flat.
Heb je vandaag je pilletjes al gehad ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Blablablabla. Als de OP je niet aanstaat, kun je ook gewoon niet reageren. Jij moest persé als een huilbaby gaan posten. En nu ben ik wel klaar met je.
Had je ook nog wat aan die info van de gemeente waar ik in woon?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Blablablabla. Als de OP je niet aanstaat, kun je ook gewoon niet reageren. Jij moest persé als een huilbaby gaan posten. En nu ben ik wel klaar met je.
TS heeft zich vandaag ziek gemeld...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar ts heb je ondertussen al de ballen gekweekt om gewoon op die vent af te stappen en te vragen waarom hij deze parkeerplaats mag gebruiken.
Waarom zou ik hem dat in hemelsnaam vragen, als ik het antwoord al weet? Dat heeft niets met 'ballen' te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar ts heb je ondertussen al de ballen gekweekt om gewoon op die vent af te stappen en te vragen waarom hij deze parkeerplaats mag gebruiken.
Je weet helemaal niet, je hebt een vermoeden. En als hij idd geen invalide is kun je in ieder geval aangeven dat je hier problemen mee hebt, daarmee bereik je vast een stuk meer dan met een topic op internet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem dat in hemelsnaam vragen, als ik het antwoord al weet? Dat heeft niets met 'ballen' te maken.
Die buitensporige zelfgenoegzaamheid van je, op basis daarvan kun je misschien best een invalideparkeerkaart krijgen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem dat in hemelsnaam vragen, als ik het antwoord al weet? Dat heeft niets met 'ballen' te maken.
....ah. Prutser nummer 382 die het topic niet leest en even terloops een 'je weet helemaal niets' in het topic knalt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je weet helemaal niet, je hebt een vermoeden. En als hij idd geen invalide is kun je in ieder geval aangeven dat je hier problemen mee hebt, daarmee bereik je vast een stuk meer dan met een topic op internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |