Dat zijn de mooie dingen inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef DrDarwin het volgende:
Een kwartiertje later zie ik in de verte ineens zonder enige reden remlichten opdoemen en een auto die slingerend de vluchtstrook op rijd, en jawel hoor, daar stond meneer audi met enorme rookwolken die uit de voorkant van zijn geliefde Duitsche Voiture tevoorschijn kwamen.
Wat heb ik gelachen....
In Wenen ging mijn kachel kapot, op een hele hete dag... Hij deed alleen nog maar hete lucht op vol vermogen... En iedereen maar vreemd opkijken dat ik bij elk stoplicht mijn deur open deedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:01 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
In Wenen, iemand die de afslag naar Hongarije gemist had en maar achteruit ging rijden. Daarbij niet alleen de vluchtstrook gebruiken maar ook de rechterbaan. Dan rem je ook wel even flink.
Had je maar met de deuren open achteruit moeten rijden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Wenen ging mijn kachel kapot, op een hele hete dag... Hij deed alleen nog maar hete lucht op vol vermogen... En iedereen maar vreemd opkijken dat ik bij elk stoplicht mijn deur open deed
Dan trek je toch de zekering van de blower?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Wenen ging mijn kachel kapot, op een hele hete dag... Hij deed alleen nog maar hete lucht op vol vermogen... En iedereen maar vreemd opkijken dat ik bij elk stoplicht mijn deur open deed
welneequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan trek je toch de zekering van de blower?
Stiekem had je daar gewoon niet aan gedachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
welneesinds Wenen doet ie dit, ik rijd nu al bijna een half jaar met de ramen open
Zo te zien ben je ook tegen een portemonnee en een sleutelbos opgereden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef Dimitri_ het volgende:
Echt heel veel roadkill. Woon redelijk afgelegen, en reed heel veel 's avonds en 's nachts. Ontelbare konijnen, ganzen, eenden, duiven, een enkele kat, enz. En nog een keer een vleermuis, die vervolgens nog een week in mijn grille heeft gehangen.
[ afbeelding ]
Het is ook een hele dikke portemonnee. Daar zit flink wat geld in zo te zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:06 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zo te zien ben je ook tegen een portemonnee en een sleutelbos opgereden.
Haha, van Volvo naar batmobile.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef Dimitri_ het volgende:
Echt heel veel roadkill. Woon redelijk afgelegen, en reed heel veel 's avonds en 's nachts. Ontelbare konijnen, ganzen, eenden, duiven, een enkele kat, enz. En nog een keer een vleermuis, die vervolgens nog een week in mijn grille heeft gehangen.
[ afbeelding ]
Multikill!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Was lekker aan het rijden in Tjechië tussen een groepje auto's in, vliegt er net voor mijn auto een groep musjes de weg over. Op een paar pingpongbalgeluidjes niks van gemerkt.
Het klinkt als opzet... Wilde niet dat je rechts inhaalde? (Wat trouwens gewoon mag, bij uitvoegstroken).quote:
Nee, de man heeft het helaas niet overleefd. Echt een tragisch ongeval! Hij had geluk dat hij zonder verwondingen uit zijn auto kon stappen, maar door verwarringen heeft het hem toch zijn leven gekost...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Die man heeft het waarschijnlijk niet overleefd?
Mijn oom heeft een uil tegen zijn helm gehad tijdens het motorrijden, helm doormidden, uil doormidden, me oom onderuit gegaan maar hij is er goed van af gekomen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Palomar het volgende:
Laatst ook een keer reed op de andere weghelft een motorrijder me tegemoet. Op dat zelfde moment vliegt er een vogeltje over en die knalt zo tegen de borst van die motorrijder. Vogeltje stuitert precies weer de weg op voor mijn auto en ik hoor hem onder mn banden knarsen
Al was de impact met de motorrijder ws. al fataal voor dat vogeltje... Had trouwens ook slechter af kunnen lopen, want ik wil niet weten wat er was gebeurd als dat vogeltje tegen de helm van die motorrijder kwam, met de mogelijke manoeuvres van de motorrijder van dien.... (reden beide zo'n 80 km/u).
Valt mij ook op hoe vaak vrachtwagens wel niet langzaam half op de vluchtstrook afkoersen of juist over de middenstreep. Laatst op de snelweg haalde ik er een in en werd bijna door hem geraakt (moest haast tegen de linker vangrail rijden). Volgens mij zijn die chauffeurs dan met hele andere dingen bezig dan rijden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef blup het volgende:
Ohja tijdje terug voor me op een 80km/u weg, een trekkeroplegger die langzaam de berm in gaat, persoon stuurt vors terug en de trailer zwiept met geweld heen en weer over de andere rijbaan zo achter de trekker aan... Hart in je keel ja
Komt me heel bekend voor. Laatst een paar jongens van 8-9 jaar ofzo op de stoep spelen. Ik ging dus meteen al langzamer rijden. En dat was maar goed ook, ze staken zo over en zaten zo voor mijn auto. Gelukkig reed ik zo langzaam dat toen ik remde de auto vrijwel direct stil stond. Maar je schrikt je wel rot dan. Jongetje schrok ook en lachte daarna heel lief naar me en rende weer weg. Op mijn gezicht was niet bepaald een lach te zien. hart bonkte me in de keel..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:26 schreef Kreupel het volgende:
Gisteren duikt er ineens een kleine meid op een step de weg op. Grote broer er meteen achteraan, grijpt haar bij de oksels en trekt haar meteen met een rotgang naar de overkant van de weg.
Ik reed niet hard, en had het kunnen beremmen als hij er niet was geweest, maar schrok me evengoed wild. Ik zag dat ze zonder schrammen aan de overkant kwamen, rol ik ineens ergens overheen, twee flinke bonken onder de auto... Bleek godzijdank zijn skateboard te zijn toen ik in m'n spiegel keek..!
(Ben uiteraard teruggegaan, meisje in tranen maar van de schrik en het skateboard was zelfs nog heel!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |