abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101030943
Ik heb eens een eend aangereden. Tweebaansweg, ik reed links, schuin achtermij reed er iemand rechts.

Op de rechterbaan verscheen uit het niets een eend. De bestuurder minderde vaart en ik gaf gas bij om zo snel mogelijk er langs te gaan. Op dat moment, besloot de eend een baan te verschuiven en kwam opeens voor mijn auto...

Snel gekeken of ik kon remmen in mijn binnenspiegel, maar er zat iemand dicht op me. Geprobeerd om 'over' hem heen te rijden, zodat ik hem in ieder geval niet zo raken met mijn wielen.

Springt hij op dat moment net opzij en schamp ik het arme eendje :(

Ik keek nog even maar dat had ik beter niet kunnen doen. Hij vloog omhoog en leefde duidelijk nog :{

Verder heb je natuurlijk van die mongolen die aan de straatkant geparkeerd staan en zonder te kijken dat portier openzwaaien. Op de een of andere manier gaat dat maar net goed. *klopt af.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:53:01 #52
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_101035036
Enkele jaren geleden geregeld opvallende verkeersituaties meegemaakt op de A2 en A67 rondom Eindhoven, die toen nog berucht waren vanwege vele ongevallen en files. Paar kop-staart botsingen gezien, en zelfs eenmaal slalommen tussen autowrakken en gewonde mensen, het gevolg van een ongeluk dat nog geen minuut eerder gebeurd was. De snelwegen rond Eindhoven zijn in de afgelopen jaren overigens structureel vernieuwd en de verkeersituatie is er stukken veiliger geworden.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:24:20 #53
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101037783
Pffff zoveel alweer, en dat in 5 jaar.

Een auto die op de andere weghelft kwam op een provinciale weg onderweg naar een klant. Reed vol een vrachtwagen in op onze helft.

2 katten doodgereden waar echt niet meer voor uit te wijken was ;( wel met dusdanige snelheid dat ze er niet veel van gemerkt zullen hebben, toch zielig.

zelf een keer met 100 (waar je 80 mocht) nog snel even door groen gereden, iemand anders wilde nog even snel door rood dus daar reed ik vol in. Was ff out maar op wat spierpijn na niet veel schade aan overgehouden, behalve een auto die total was.

Een eend uit de lucht gereden, lol.

Dronken pool vangrail in zien rijden, was al enigszins geïrriteerd en haalde hem in over de vluchtstrook, hij wilde me afsnijden ofzo en reed de vangrail in, owned.
Thinking about thinking of you.
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:54:39 #54
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_101058172
Een dikke audi uit Frankrijk achter me, op de snelweg in Duitsland.

Ik rij als laatste in een lange rij auto's die opgehouden worden door een inhalende auto met caravan en dat ging best traag. De audi meneer knippert met zijn lichten dat hij mij voorbij wil, nou, dat mag, als ik die andere auto's voorbij ben, maar eerder niet.

Hij begint achter me irritant te doen, van links naar rechts te sturen steeds hard op me toe rijden en dan weer afstand nemen..afijn, je kent het wel.
Achter het stuur ontwaar ik een Noord Afrikaans uiterlijk en naast hem nog zo'n figuur en beide maken duidelijke gebaren naar mij die niets aan de verbeelding overlieten.
Plots gaat alles voor me in de rem, net op het moment dat hij weer hard op mij inloopt, ik trap op het laatste moment ook op de rem en zie hoe hij nog maar net op tijd ook kan remmen.
Dat was blijkbaar de druppel voor meneer audi, hij trekt naar rechts vlak voor een vrachtauto die hem bijna de weg afclaxoneert, dan duikt meneer de vluchtstrook op rijd rechts met volle snelheid een aantal auto's voorbij en slingert een eind voor mij weer de weg op, alwaar hij met frisse moed andere mensen begint te irriteren door steeds baan te wisselen en links en rechts andere auto's op idiote manieren in te gaan halen.

Een kwartiertje later zie ik in de verte ineens zonder enige reden remlichten opdoemen en een auto die slingerend de vluchtstrook op rijd, en jawel hoor, daar stond meneer audi met enorme rookwolken die uit de voorkant van zijn geliefde Duitsche Voiture tevoorschijn kwamen.
Wat heb ik gelachen....
pi_101065381
Ergste wat ik meegemaakt heb is dit toch wel,

Lang geleden diep in de nacht, Dikke terrein auto haalt ons met een debiele snelheid in op de snelweg raakt tijdens de inhaal actie in de slip, Wij In de rem om te voorkomen dat de wagen op ons zou in zo rijden. Die schiet dus door vol tegen een betonnen pilaar aan.

De brokstukken vlogen om mijn oren, Auto gelijk aan de kant gezet hulpdiensten ingelicht EHBO trommel gepakt kijken of je nog wat kunt doen. Bestuurder moet op slag dood zijn geweest dat was gewoon duidelijk die was gewoon weg ondanks dat heeft de persoon met wie ik was daar hulp aan geboden.

Er zat ook nog een kind langs de bestuurder dus daar gingen mij zorgen gelijk naar toe Renimatie toe moeten passen had een hele zachte pols slag echt mijn best gedaan op een punt zakte het kind weg en kwam niet meer terug.

Inmiddels hulpdiensten ter plaatste hebben het gelijk overgenomen alle hulp ter spijt beide hebben het niet gered. Politie heeft ons ter plaatste nog ondervraagd over het ongeluk en nog een keer een kort telefoon gesprek gehad met een agent en verder niets meer over gehoord

Vraag me nog steeds af wat als de bestuurder bij wie ik in de auto was niet had afgeremd was het dan anders afgelopen maar dat weet je gewoon niet eigenlijk wil ik dat ook niet weten.

En ooit zelf eens een hert aangereden beest pleurde zo op mijn motorkap :P Grill en bumper aan gort en heerlijke hertensteak die je dan weer niet mag meenemen :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:14:33 #56
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_101068794
We reden gister vanuit Italie naar huis stond er een auto in de fik en echt goed ook aan de andere kant, had ik nog nooit meegemaakt...

En een aantal jaren terug kwamen we van wintersport was er in Duitsland iemand vol tegen een stapel betonblokken bij wegwerkzaamheden gereden, ik kan me niet voorstellen dat hij dat heeft overleeft het was zo'n oude bwm station voor zover ik het snel kon zien, alleen het gedeelte van de achterdeuren en daarachter was nog over de voorkant en de voordeuren waren helemaal in elkaar gedrukt...
Edit: volgens mij waren het een stapel van anderhlve meter stelconplaten...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:21:19 #57
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101069036
Ja ook nog eens langs de a12 bij zoetermeer daar in de buurt, een BMW met mocros tegen een boom zien rijden, en ja, ze gingen dus eerst OVER de vangrail. Dat was ook wel even spannend.
pi_101073953
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef DrDarwin het volgende:
Een kwartiertje later zie ik in de verte ineens zonder enige reden remlichten opdoemen en een auto die slingerend de vluchtstrook op rijd, en jawel hoor, daar stond meneer audi met enorme rookwolken die uit de voorkant van zijn geliefde Duitsche Voiture tevoorschijn kwamen.
Wat heb ik gelachen....
Dat zijn de mooie dingen inderdaad.

Altijd een geruststelling bij dat soort volk, op een gegeven moment verwijderen ze zichzelf wel uit de evolutie.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:50:43 #59
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_101076286
En een keer reden we 130 op een snelweg in Frankrijk steekt er ineens een hond over, PLOK! zo eroverheen ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:38:05 #60
353720 KeesWammels
Wat kinderachtig zeg, gadver.
pi_101091412
Nou, ik zat dus in de trein naar Amsterdam maar de persoon naast mij had een zogenaamde "sleep spasm". Toen kreeg ik dus een vuist in mijn gezicht.
Alle bostrollen, berggeiten en beflijsters verzamelen in Klaasies eekhoorn clubske.
pi_101092959
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:01 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
In Wenen, iemand die de afslag naar Hongarije gemist had en maar achteruit ging rijden. Daarbij niet alleen de vluchtstrook gebruiken maar ook de rechterbaan. Dan rem je ook wel even flink.
In Wenen ging mijn kachel kapot, op een hele hete dag... Hij deed alleen nog maar hete lucht op vol vermogen... En iedereen maar vreemd opkijken dat ik bij elk stoplicht mijn deur open deed :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:53:28 #62
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_101100712
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

In Wenen ging mijn kachel kapot, op een hele hete dag... Hij deed alleen nog maar hete lucht op vol vermogen... En iedereen maar vreemd opkijken dat ik bij elk stoplicht mijn deur open deed :')
Had je maar met de deuren open achteruit moeten rijden.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:58:49 #63
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_101101000
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dan trek je toch de zekering van de blower? :')
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_101101139
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dan trek je toch de zekering van de blower? :')
welnee :D sinds Wenen doet ie dit, ik rijd nu al bijna een half jaar met de ramen open _O_
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:02:19 #65
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101101203
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

welnee :D sinds Wenen doet ie dit, ik rijd nu al bijna een half jaar met de ramen open _O_
Stiekem had je daar gewoon niet aan gedacht :Y)
pi_101102682
Echt heel veel roadkill. Woon redelijk afgelegen, en reed heel veel 's avonds en 's nachts. Ontelbare konijnen, ganzen, eenden, duiven, een enkele kat, enz. En nog een keer een vleermuis, die vervolgens nog een week in mijn grille heeft gehangen.
Nee.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:02:27 #67
353720 KeesWammels
Wat kinderachtig zeg, gadver.
pi_101104356
Gegrilde vleermuis kan best lekker zijn.
Alle bostrollen, berggeiten en beflijsters verzamelen in Klaasies eekhoorn clubske.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:02:56 #68
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_101104380
Een gans of reiger die van een zijkant kwam aangevlogen en pats schuin tegen de hoek van voorruit / dak aanketste. Geen schade. Beest niet meer teruggezien.

Hond doodgereden, kat doodgereden.

Bij een boer die z'n koeien van het weiland rechts van de weg naar het weiland links van de weg aan het overhevelen was, en daartoe het schrikdraad van een van de hekken over de weg had gespannen, vol in dat schrikdraad gereden.

Een vrouw die constant links reed rechts voorbijgereden, waarna zij boos werd en mij de regels van het verkeer wilde duidelijk maken, want ze volgde me bumper aan bumper elke straat tot diep in de stad. Al die gefrustreerde mensen....

Door een rekenvoud mijnerzijds zonder brandstof komen te staan langs de snelweg.

Ruzie gehad met een automobilist die in de stad bij een zebrapad bijna over mijn tenen reed.

Door een onverwachte vertraging van de NS tussen Voorburg en Den Haag, op 10 seconden de laatste bus naar huis gemist. :N

Tijdens een plaspauze en een even-de-ogen-sluiten-momentje na 3 uur nonstop snelwegen rijden, op een Parkeerplaats langs de snelweg, op me raampje horen kloppen door een homo die dacht dat ik een klant was. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door gebrokenglas op 23-08-2011 22:09:31 ]
pi_101112241
Laatst ook een keer reed op de andere weghelft een motorrijder me tegemoet. Op dat zelfde moment vliegt er een vogeltje over en die knalt zo tegen de borst van die motorrijder. Vogeltje stuitert precies weer de weg op voor mijn auto en ik hoor hem onder mn banden knarsen ;(

Al was de impact met de motorrijder ws. al fataal voor dat vogeltje... Had trouwens ook slechter af kunnen lopen, want ik wil niet weten wat er was gebeurd als dat vogeltje tegen de helm van die motorrijder kwam, met de mogelijke manoeuvres van de motorrijder van dien.... (reden beide zo'n 80 km/u).
pi_101117054
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef Dimitri_ het volgende:
Echt heel veel roadkill. Woon redelijk afgelegen, en reed heel veel 's avonds en 's nachts. Ontelbare konijnen, ganzen, eenden, duiven, een enkele kat, enz. En nog een keer een vleermuis, die vervolgens nog een week in mijn grille heeft gehangen.
[ afbeelding ]
Zo te zien ben je ook tegen een portemonnee en een sleutelbos opgereden.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:09:58 #71
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_101117081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:06 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Zo te zien ben je ook tegen een portemonnee en een sleutelbos opgereden.
Het is ook een hele dikke portemonnee. Daar zit flink wat geld in zo te zien.
pi_101117169
Ik was op uitnodiging in Zweden met de millenium wisseling, fruityloop zag het armageddon zich al voltrekken, dus dan leek een open haard in Zweden met mijn vakantievriendin wel een mooie plek om het te ondergaan. :Y Wij daar wat rijden door de wildernis over ½ meter sneeuw, en dat ging mooi na wat instructie van haar vader, en een auto met échte winderbanden. Fruity-McRae ging lekker door de bochten enzo, tot op een gegeven moment zij schuin voor me wijst, wat roept in het Zweeds. en er ineens zo'n eland uit de bossen komt kuieren, zo voor de auto. :X Ik in de rem, en we gleden er mooi net bij langs, maar wat was ik geschrokken. Zo'n beest is gróót. :D Bleek later dat haar moeder op dat stuk al een keer op de kop had gelegen door zo'n beest, maar dat had ze me maar niet verteld om me niet al te bang te maken. }:|
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:24:54 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101122857
Had een vrouw als bumperklever achter me, zat zowat op mijn achterbank in mijn oor te hijgen. Laat me de pis niet lauw maken, dus rij keurig de aangegeven snelheid, was 100 daar. Zag voor me een groep van een stuk of 10 duiven op de weg zitten die aan een pak voer aan het vreten waren. Ze vlogen op en een stuk of 3, 4 spatten op mijn voorruit. Dame achter me kreeg dus ineens een hele wolk veren en dode duif op zich af. Slingerend kwam ze tot stilstand, moet zich de tering zijn geschrokken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101123490
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, van Volvo naar batmobile.

Iemand heeft mij ooit proberen te bedreigen. Was een wegversmalling en de tegenliggers hadden voorrang. Ik reed mooi tot het stuk wat is toegestaan om vanaf daar aan de kant te gaan en te wachten totdat ik er langs kom.

Ik had schijnbaar een auto 'ingehaald' die achter mij stond en blijkbaar ook aan het wachten was. Tijdens het wachten hoorde ik agressief geklop op mijn raam en schrok me rot. Ik keek en de man gebaarde wat en ik hoorde wat gescheld.

Ik draaide me weer naar de radio, om de muziek uit te zetten, ik verstond hem namelijk niet goed. Gordel af, portier open om eens even te kijken wat het probleem was.

Omdat mijn stoel relaxed staat afgesteld en ik dus kleiner lijk dan in werkelijkheid, denk ik dat die man gevlucht is, want ik heb 1 minuut rondgelopen, maar ik zag hem niet meer.

Daarna maar weer ingestapt en weggereden.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gedetineerde op 24-08-2011 12:55:48 ]
pi_101134521
Was lekker aan het rijden in Tjechië tussen een groepje auto's in, vliegt er net voor mijn auto een groep musjes de weg over. Op een paar pingpongbalgeluidjes niks van gemerkt :'(.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')