LOL. Ik vond het al vreemd dat m'n klasgenoot niet meer in z'n seatje reedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet echt onderweg, maar goed...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
Google Maps!
Ik kwam afgelopen week een ree tegen die me langs de weg tegemoet kwam lopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:32 schreef Chokeme het volgende:
Eéntje was wel toevallig.. of eigenlijk ook helemaal niet. Ik zag een bordje waarop werd gewaarschuwd voor overstekend wild en precies toen dacht ik er over na dat mensen over het algemeen volgens mij niet echt reageren op zo'n bord.
Zal zo'n 30 seconden erna zijn geweest dat ik met 100 km/u in een ouwe Golf 2, vol op (minstens) 3 damherten inreed, waarvan 1 in mijn koplampen stond te kijken (mocht je er tijd voor hebben, doe je (groot) licht uit). Heb mijn stuur maar stevig vastgepakt en toen ik mijn ogen open deed kwam ik er achter dat ik er tussendoor geschoten was.
Fysieke ruzie ?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef MdMa98 het volgende:
Ruzie met 2 breedgebouwde bouwvakkers ooit. ik was netjes aan het inhalen en pikte het niet dat ze op mijn bumper zaten... Weet nu wel beter, was toen nog jong.
Mijn moeder heeft mij geleerd op te trekken in zijn 2 als het glad isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:37 schreef .Neovo. het volgende:
Weet nog wel dat mijn moeder mijn een keer ophaalde en heeel langzaam reed, de weg was een ijsbaan. (ze reed op de koppeling in de 1, dus zonder gas). Ik stond op haar te wachten en toen kwam ze aanrijden. Ze trapt de koppeling in en remt heel voorzichtig. Te laat. De auto gleed zo een paar meter verder. Scheelde niet veel of ze zat in de sloot.
Nou het werd wel mentaal gehouden, had bij stoplichten al mn deuren gesloten en mn phone in de hand om ze weg te krijgen (alarmnummer). Had net mijn rijbewijs en pieste natuurlijk in mijn broek.quote:
Goede actiequote:Op woensdag 30 november 2011 09:19 schreef Sounddragon het volgende:
Vanmorgen;
[PTA SC] Volvo XC70 (1997 - 2007) @ 1676 kg
Het was bij een BX.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bij een 2cv is dat te overzien
Euh, dat zijn de verkeersregels, kunnen zij er wat aan doen dat jij die niet kent?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
mensen bij een wegversmalling (2 naar 1 baan) gewoon tot het uiterste op de afgesloten baan blijven en dan staan te toeteren omdat ze er niet tussen gelaten worden
ik was al keurig op de juiste baanquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, dat zijn de verkeersregels, kunnen zij er wat aan doen dat jij die niet kent?
Dit heldenverhaal moet nog een keertje gequoteerd worden. Echt, zo typisch gewoon. Wat kunnen Turken en zeker hun taxichauffeurs toch geniaal gestoord zijn soms.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef Rooligan het volgende:
Oh, en mijn taxiritje in Istanbul zal ik ook niet snel vergeten....
Ik moest naar het vliegveld en ik zat aan de ander kant van de stad. Ik was voor mijn werk daar naar een beurs geweest en volgens de kerel van het hotel was het vliegveld hooguit een uurtje rijden. Aangezien ik liever te vroeg op het vliegveld ben dan dat ik het op het nippertje red, besloten dat de taxi dan anderhalf uur voordat ik moest inchecken, bij het hotel zou staan. Dat was prima geregeld. Taxi begint te rijden en een gezellig praatje aangeknoopt met de chauffeur.
Vraagt hij na een half uur hoe laat mijn vlucht eigenlijk gaat. Toen ik hem antwoordde, was het even stil.... op dat moment was het nog een dik uur rijden volgens hem. "No worries, friend," riep hij tenslotte. "I will get you there on time." En dat heb ik geweten. 180 op de snelweg (in een gammele Fiat, wist niet eens dat die dingen zo hard konden); borden met de maximale toegestane snelheid bestonden voor hem niet; voorrangsregels aan zijn laars lappend; continu toeteren; rode stoplichten waren voor hem gewoon groen; tegen de rijrichting ingaan; over de stoep en voetgangers de stuipen op het lijf jagen en om de haverklap zijn hoofd uit het raam om van alles en nog wat te roepen naar de andere weggebruikers.
Maar al met al, hij had zijn woord gehouden - ik was nog net op tijd. Toen ik uiteindelijk op het vliegveld stond, heb ik mijn ontbijt eerst maar eens de vrijheid gegeven op het eerste toilet wat ik zag. Na deze dollemansrit was ik kotsmisselijk.....
ik voelde net iets als respect voor je toen ik dat verhaal las.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:19 schreef Sounddragon het volgende:
Vanmorgen;
[PTA SC] Volvo XC70 (1997 - 2007) @ 1676 kg
vanaf 'hier ritsen' is het niet de opzet dat je er met een noodvaart nog ff 20 inhaalt zeg maar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, dat zijn de verkeersregels, kunnen zij er wat aan doen dat jij die niet kent?
Vanaf,quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vanaf 'hier ritsen' is het niet de opzet dat je er met een noodvaart nog ff 20 inhaalt zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |