abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:37:49 #226
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_103314755
Weet nog wel dat mijn moeder mijn een keer ophaalde en heeel langzaam reed, de weg was een ijsbaan. (ze reed op de koppeling in de 1, dus zonder gas). Ik stond op haar te wachten en toen kwam ze aanrijden. Ze trapt de koppeling in en remt heel voorzichtig. Te laat. De auto gleed zo een paar meter verder. Scheelde niet veel of ze zat in de sloot.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:40:32 #227
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_103314815
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet echt onderweg, maar goed...

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Wat klopt hier niet? :+

Google Maps!
LOL. Ik vond het al vreemd dat m'n klasgenoot niet meer in z'n seatje reed :+
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:32:45 #228
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_103316227
Ik was weliswaar te voet, maar toch onderweg :P In de bebouwde kom op een natte 50-weg gaat een auto abrupt in de remmen om een afslag te pakken, 2 auto's daarachter remmen ook, en daarachter kwam zo'n oude dodge pick up truck aanglijden, totaal kansloos dat ding, en knalt achterop een volvo 440. Gebeurde 10-15 meter voor mijn neus, passagiersdeur van die volvo opengetrokken, bestuurder was een volwassen vrouw die nogal heftig naar adem snakte, ze had een halfjaar daarvoor haar ribben gebroken hoorde ik later. Rechts achterin zat een meisje van een jaar of 6, godzijdank niks mee gebeurd, de achterkant van die volvo was flink opgevouwen, gelukkig vooral aan de linkerkant. De langharige metalhead in de Jeep was oké. Zelf 112 gebeld, politie, ambu, en brandweer arriveerden tegelijkertijd, in no time. Meisje aan de praat gehouden totdat ze met haar moeder mee ging in de ambu.

Vroeger een motorrijder die nog (tevergeefs) eerste hulp kreeg van mijn pa, frontaal op een scooter gecrasht die de bocht had afgesneden.
Mijn pa is trouwens van jongs af aan internationaal chauffeur geweest en kan hier wrsl een hele pagina volspammen :9

Eéntje was wel toevallig.. of eigenlijk ook helemaal niet. Ik zag een bordje waarop werd gewaarschuwd voor overstekend wild en precies toen dacht ik er over na dat mensen over het algemeen volgens mij niet echt reageren op zo'n bord.
Zal zo'n 30 seconden erna zijn geweest dat ik met 100 km/u in een ouwe Golf 2, vol op (minstens) 3 damherten inreed, waarvan 1 in mijn koplampen stond te kijken (mocht je er tijd voor hebben, doe je (groot) licht uit). Heb mijn stuur maar stevig vastgepakt en toen ik mijn ogen open deed kwam ik er achter dat ik er tussendoor geschoten was.
Op de passagiersstoel stond een emmer met daarin vissen. Was een mooie bende. De emmer was natuurlijk leeg dus de vissen hebben het niet overleefd :'(
Let sindsdien goed op bij zulke bordjes :9

Oja.. paar weken terug een idioot in een bedrijfsbusje, volgt mij op een meter of 5 met 120 km/u. Uiteindelijk haalt hij mij in en ik vond een middelvinger wel op zijn plaats. Snijdt ie me gelijk af, komt weer naast me hangen, om mij weer de middelvinger te geven :') Vervolgens geeft hij plankgas, kijkt nog een keer boos achterom en is zo met mij bezig dat ie maar net op het laatste moment ziet dat vanaf dat punt zijn weghelft is afgezet. Hij week flink uit en scheerde rakelings langs zo'n rood/wit bord. Wat een debiel.. had graag gezien dat ie hem raakte. Had ie wat uit te leggen aan zijn baas :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Chokeme op 20-10-2011 10:50:17 ]
It's okay to be white
pi_103316931
Vertraging van 29 minuten voor de trein Antwerpen-Essen.

Kut NMBS!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:04:16 #230
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_103479601
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:32 schreef Chokeme het volgende:

Eéntje was wel toevallig.. of eigenlijk ook helemaal niet. Ik zag een bordje waarop werd gewaarschuwd voor overstekend wild en precies toen dacht ik er over na dat mensen over het algemeen volgens mij niet echt reageren op zo'n bord.
Zal zo'n 30 seconden erna zijn geweest dat ik met 100 km/u in een ouwe Golf 2, vol op (minstens) 3 damherten inreed, waarvan 1 in mijn koplampen stond te kijken (mocht je er tijd voor hebben, doe je (groot) licht uit). Heb mijn stuur maar stevig vastgepakt en toen ik mijn ogen open deed kwam ik er achter dat ik er tussendoor geschoten was.

Ik kwam afgelopen week een ree tegen die me langs de weg tegemoet kwam lopen >:O Ben maar even gestopt voordat ie de lampen in ging lopen.

Vanmiddag een opa en oma die niet helemaal meer op de weg thuis horen :X Dat ze rustig rijden is dan nog niet zo erg, maar voor elke bocht remden ze hard af en op kruispunten bleven ze gerust 15 seconden wachten. Op een 60-weg komt er een auto tegemoet maar opa blijft gewoon midden op de weg rijden :{ Tegenligger al seinen e.d. en op het laatse moment gaat ie toch toch nog naar rechts :N Ik durfde ze niet in te halen. Wat een gevaar dit soort half blinde bejaarden.
pi_103887132
Ruzie met 2 breedgebouwde bouwvakkers ooit. ik was netjes aan het inhalen en pikte het niet dat ze op mijn bumper zaten... Weet nu wel beter, was toen nog jong.
pi_103898799
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef MdMa98 het volgende:
Ruzie met 2 breedgebouwde bouwvakkers ooit. ik was netjes aan het inhalen en pikte het niet dat ze op mijn bumper zaten... Weet nu wel beter, was toen nog jong.
Fysieke ruzie ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 2 november 2011 @ 23:09:46 #233
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_103899565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:37 schreef .Neovo. het volgende:
Weet nog wel dat mijn moeder mijn een keer ophaalde en heeel langzaam reed, de weg was een ijsbaan. (ze reed op de koppeling in de 1, dus zonder gas). Ik stond op haar te wachten en toen kwam ze aanrijden. Ze trapt de koppeling in en remt heel voorzichtig. Te laat. De auto gleed zo een paar meter verder. Scheelde niet veel of ze zat in de sloot.

Mijn moeder heeft mij geleerd op te trekken in zijn 2 als het glad is ;)
pi_103905093
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Fysieke ruzie ?
Nou het werd wel mentaal gehouden, had bij stoplichten al mn deuren gesloten en mn phone in de hand om ze weg te krijgen (alarmnummer). Had net mijn rijbewijs en pieste natuurlijk in mijn broek.
pi_103905106
Dit is al jaaaren geleden, ik denk dat ik 10 was. Een Duits of Poolse vrachtwagenchauffeur vroeg me waar 'bos' was. Tenminste, dat was alles wat ik eruit kon halen. Er was idd een industrieterrein in de buurt dat bosland heette, dus ik wees m in die richting. Om daar te komen moest hij een bocht maken waar hij eigenlijk al te ver voor was doorgereden, maar hij ging toch. Dus hij rijd over de stoep, langs/tegen een schutting en "haalt" toch de bocht. Dat hij bijna in een tuin zit maakte hem kennelijk niet zoveel uit.

Ik stond er een beetje verbrouwereerd bij te kijken, en ben toen maar naar school gefietst zonder iets te doen.
pi_103916089
Ik maak niet zo heel veel spannends mee wat mij echt lang bijblijft, maar dit zal me altijd bijblijven:

-A12 richting A20 bij Gouda: staat er opeens een aanhanger op mijn rijbaan. Erg leuk als er rechts van je vrachtwagens rijden en links een sliert auto's waardoor ik geen kant opkon. Gelukkig reed er niemand echt dicht achter me, want ik heb toen remsporen neergezet op de weg :o gelukkig stopten de vrachtwagens rechts ook, dus hebben toen de aanhanger maar even op de vluchtstrook gezet :O De eigenaar had niet gemerkt dat hij hem kwijt was en stond 5 km verderop :S

-heb een keer in mijn achteruitkijkspiegel een scooter met een gangetje van +- 60kmu tegen de auto achter mij op zien klappen en de scooterrijder zo over de auto zien vliegen. Die konden ze gelijk begraven toen hij neerkwam :S
Voor wat foto's, kijk hier
  woensdag 30 november 2011 @ 09:19:23 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_104997793
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 20:55:23 #238
25682 2cv
Niet subtiel
pi_105111797
Gaspedaal wat niet mer terug omhoog wou.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:10:05 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_105112597
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:55 schreef 2cv het volgende:
Gaspedaal wat niet mer terug omhoog wou.
Bij een 2cv is dat te overzien 8-)
pi_105112762
mensen die op de snelweg ineens tot de conclusie komen dat ze Tehard rijden en dan maar vol op de rem trappen :/

je kan toch ook gewoon je gas los laten?

mensen bij een wegversmalling (2 naar 1 baan) gewoon tot het uiterste op de afgesloten baan blijven en dan staan te toeteren omdat ze er niet tussen gelaten worden :+
pi_105113169
quote:
Goede actie ^O^
Helaas 2 keer zoiets mee moeten maken, 1 keer dodelijk ;(
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 21:23:47 #242
25682 2cv
Niet subtiel
pi_105113298
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:10 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Bij een 2cv is dat te overzien 8-)
Het was bij een BX.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:39:05 #243
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105114139
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef Ou-Tannu het volgende:

mensen bij een wegversmalling (2 naar 1 baan) gewoon tot het uiterste op de afgesloten baan blijven en dan staan te toeteren omdat ze er niet tussen gelaten worden :+
Euh, dat zijn de verkeersregels, kunnen zij er wat aan doen dat jij die niet kent?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105114279
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Euh, dat zijn de verkeersregels, kunnen zij er wat aan doen dat jij die niet kent?
ik was al keurig op de juiste baan :7
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:55:10 #245
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_105121489
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef Rooligan het volgende:
Oh, en mijn taxiritje in Istanbul zal ik ook niet snel vergeten....
Ik moest naar het vliegveld en ik zat aan de ander kant van de stad. Ik was voor mijn werk daar naar een beurs geweest en volgens de kerel van het hotel was het vliegveld hooguit een uurtje rijden. Aangezien ik liever te vroeg op het vliegveld ben dan dat ik het op het nippertje red, besloten dat de taxi dan anderhalf uur voordat ik moest inchecken, bij het hotel zou staan. Dat was prima geregeld. Taxi begint te rijden en een gezellig praatje aangeknoopt met de chauffeur.

Vraagt hij na een half uur hoe laat mijn vlucht eigenlijk gaat. Toen ik hem antwoordde, was het even stil.... op dat moment was het nog een dik uur rijden volgens hem. "No worries, friend," riep hij tenslotte. "I will get you there on time." En dat heb ik geweten. 180 op de snelweg (in een gammele Fiat, wist niet eens dat die dingen zo hard konden); borden met de maximale toegestane snelheid bestonden voor hem niet; voorrangsregels aan zijn laars lappend; continu toeteren; rode stoplichten waren voor hem gewoon groen; tegen de rijrichting ingaan; over de stoep en voetgangers de stuipen op het lijf jagen en om de haverklap zijn hoofd uit het raam om van alles en nog wat te roepen naar de andere weggebruikers.

Maar al met al, hij had zijn woord gehouden - ik was nog net op tijd. Toen ik uiteindelijk op het vliegveld stond, heb ik mijn ontbijt eerst maar eens de vrijheid gegeven op het eerste toilet wat ik zag. Na deze dollemansrit was ik kotsmisselijk.....
Dit heldenverhaal moet nog een keertje gequoteerd worden. Echt, zo typisch gewoon. Wat kunnen Turken en zeker hun taxichauffeurs toch geniaal gestoord zijn soms. _O_ :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_105121731
quote:
ik voelde net iets als respect voor je toen ik dat verhaal las.
^O^

zo en nu weer verder alsof het niet gelezen is.
pi_105121778
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

vanaf 'hier ritsen' is het niet de opzet dat je er met een noodvaart nog ff 20 inhaalt zeg maar.
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:50:03 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105126396
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

vanaf 'hier ritsen' is het niet de opzet dat je er met een noodvaart nog ff 20 inhaalt zeg maar.
Vanaf,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:51:05 #249
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_105127772
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vanaf,
Ritsen is wat anders dan inhalen
pi_105128114
Zie best veel dingen onderweg eigenlijk en kan ze echt niet allemaal onthouden maar wat ik me nog wel kan herinneren is dat een paar weken terug; ik reed op de snelweg, linkerbaan, zo'n 135-140 ofzo. Zie in m'n spiegels dat er een Audi met iets van 145-150 aankomt dus ik ga netjes naar rechts om hem te laten passeren. Vervolgens komt er nog een petje in een Seat aan die iets van 160 rijdt en dus die Audi in wil halen alleen meneer gaat niet terug naar links. Besluit petje vervolgens om de Audi op dat kleine stukje asfalt tussen de vangrail en de weg zegmaar in te gaan halen :') wat een dwaas. Ik bedoel linksplakken is irritant maar dit is gewoon een debiele actie :') die Audi-bestuurder schrok zich ook rot natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')