ja ik heb relatie met http://twitter.com/#!/LabrielleC__ alleen durft zse het nog niet toe te geven als haar vrienden erbij zijn :$quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zie dat jij op mooie gebruinde dames valt?
Proberen jezelf slim voor te doen door netjes te praten op een internetforum waarop niemand een neuk geeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je nagaan.
Zinnen eindigen met een punt en beginnen met een hoofdletter is gewoon basisscholing.
Dit staat vast.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:12 schreef MajorTom. het volgende:
omroep brabant is wel een mooie zender trouwens
Als je je gedraagt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:13 schreef Aguero het volgende:
Ik ben wel geboren in Brabant maar woon bijna m'n hele leven in Friesland, mag ik hier langskomen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:11 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
ja ik heb relatie met http://twitter.com/#!/LabrielleC__ alleen durft zse het nog niet toe te geven als haar vrienden erbij zijn :$
Omdat wij allebei mooie vrouwen zijn en van een ander ras enzo :S
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:13 schreef Dalando het volgende:
Ik woon in zuid-holland. Ben ik nu een combobreaker?
Waarom Eindhoven verlaten man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Opgegroeid in Helmond en Eindhoven, nu woon ik in Twente
Ben ik welkom?
Hardquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:14 schreef napoleonfour het volgende:
ik word binnenkort een brabo tevens
quote:
studie in tilleburgquote:
Ik was te jong om op mezelf te wonenquote:
Nee, dan ben je baas.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:13 schreef Dalando het volgende:
Ik woon in zuid-holland. Ben ik nu een combobreaker?
Nogmaals, waar staat de Randstad in de top kennisregio's van de wereld?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, dan ben je baas.
[ afbeelding ]
WTF is dat voor achterlijk iets?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, dan ben je baas.
[ afbeelding ]
quote:
Goedgekeurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was te jong om op mezelf te wonen
Kom er nog geregeld voor PSV though
quote:
quote:
Kennisregio ____quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nogmaals, waar staat de Randstad in de top kennisregio's van de wereld?
Abbo -> custom cssquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:19 schreef Zolder het volgende:
War kan je dat instellen of alleen met abbo?
Ik kan het ook lezen, zonder abo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:19 schreef Zolder het volgende:
War kan je dat instellen of alleen met abbo?
Omdat je een baggeruser bent.quote:
Pic van deze postquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan het ook lezen, zonder abo.
Kon net zo goed in Eindhoven, maar ik had meer zin in Tilburg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kennisregio ____.
Jij komt uit Eindhoven maar als je vervolgens wilt studeren moet dat in Tilburg?
Veelzeggend.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kon net zo goed in Eindhoven, maar ik had meer zin in Tilburg.
grquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:21 schreef Nectar het volgende:
Kunnen jullie niet groeten ofzo asociale users zeg
Wij groeten geen spamsletten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:21 schreef Nectar het volgende:
Gegroet meneer dagrecordhouder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:21 schreef Nectar het volgende:
quote:
ja moet eerst nog steeds een osso vindenquote:
quote:
Ik zie al voor me hoe je woedend op je toetsenbord zit te rammen.quote:
Kamers in Tilburg zijn niet zo duur dus dat scheelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja moet eerst nog steeds een osso vinden. Geen zin om 2,5 uur te rijden.
Ik zie al voo me hoe jijnu achter je toetsenbord zit te soppen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zie al voor me hoe je woedend op je toetsenbord zit te rammen.
Paintje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik zie al voo me hoe jijnu achter je toetsenbord zit te soppen!
Bek houden jordi .quote:
jeh 250 max ofzo voor 20 m2. vind ik goed te doen. morgen maar eens al die huisknaapjes bellen. Jij kent toevallig niet iemand?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kamers in Tilburg zijn niet zo duur dus dat scheelt.
kk bzem ik stop bezem in je reet zodat je gaat vliegen als harry potterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Bezem doe normaal k vleeg de vloer mett je aan
Zittend soppen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik zie al voo me hoe jijnu achter je toetsenbord zit te soppen!
Ja dat krijg je in niet veel studentensteden voor zo cheap. Maar ken verder niemand die een kamer aan te bieden heeft, soz.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jeh 250 max ofzo voor 20 m2. vind ik goed te doen. morgen maar eens al die huisknaapjes bellen. Jij kent toevallig niet iemand?
jij blijft gewoon lekker in eindje bij je mapa?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je in niet veel studentensteden voor zo cheap. Maar ken verder niemand die een kamer aan te bieden heeft, soz.
Kom na kanaleeilandquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
kk bzem ik stop bezem in je reet zodat je gaat vliegen als harry potter
je quote faalt zemmel hjb noobquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
kook maar te erneuze zuid ik laat jou zien wat mishandeling is kk besguit
Alleen bazenspelletjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef monkyyy het volgende:
Hey jullie zijn toch wel van de computerspelletjes enzo?
Kamers in Eindje, beste.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij blijft gewoon lekker in eindje bij je mapa?
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef monkyyy het volgende:
Hey jullie zijn toch wel van de computerspelletjes enzo?
kk cod ga gwn wolfenstein spelen dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:29 schreef Zolder het volgende:
Heey spele jullie cod k ben 10 de prestige
hm okay nice. ja had al gereageerd op een paar ollos. maar die mensen mailen niet terug ofzoquote:
CoDquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:29 schreef Zolder het volgende:
Heey spele jullie cod k ben 10 de prestige
mja ook veel kakkers in Tillie, die mensen hebben attitude enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm okay nice. ja had al gereageerd op een paar ollos. maar die mensen mailen niet terug ofzo. kakapen.
Terrariaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef monkyyy het volgende:
Raad mij een leuk spelletje aan. Het moet downloadbaar zijn, geen race, geen sport, geen mortal combat achtige capriolen geen wow.
Iets met schieten en een verhaal, ik vond zelf Max Payne 1 en 2 best geinig maar dat is al 3 jaar geleden ofzo dat ik een computerspel heb gespeeld. Ik ben benieuwd.
L.A. Noire.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef monkyyy het volgende:
Raad mij een leuk spelletje aan. Het moet downloadbaar zijn, geen race, geen sport, geen mortal combat achtige capriolen geen wow.
Iets met schieten en een verhaal, ik vond zelf Max Payne 1 en 2 best geinig maar dat is al 3 jaar geleden ofzo dat ik een computerspel heb gespeeld. Ik ben benieuwd.
Limboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef monkyyy het volgende:
ja dat kan ja. majah kan wel tegen kak mensen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
mja ook veel kakkers in Tillie, die mensen hebben attitude enzo.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:30 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
kk cod ga gwn wolfenstein spelen dan.
Hey, hey bbq, hey bbq hey.quote:
alles na call of duty 2quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
mja ook veel kakkers in Tillie, die mensen hebben attitude enzo.
Gaaf. Maar ik vind mijn rode kleurtje anders ook wel leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En, hoe voelt dat nou, die sterretjes achter je naam?
hpotoshopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:36 schreef Hooidraad het volgende:
Hoe krijg je dit nou weer voor elkaar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gaaf. Maar ik vind mijn rode kleurtje anders ook wel leuk.
magnetron 30 secquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:41 schreef MajorTom. het volgende:
duurt altijd zo lang tot knakworstjes klaar zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:41 schreef MajorTom. het volgende:
duurt altijd zo lang tot knakworstjes klaar zijn.
[ afbeelding ]
kapot, moet het in de pan doen.quote:
linkje naar steamquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Terraria[ afbeelding ] Te kopen op Steam.
Ik was je al kwijt. Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:45 schreef Chloroform het volgende:
ja hoi ik ben er nog hoor jongens
was op http://solomio.nl/quote:
Even hosselen ja toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt. Wat heb je gedaan?
eindelijk ludo?quote:
Ja toch.quote:
Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
allemaal rukkende kerels en gladde turken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:54 schreef BBQSausage het volgende:
Dat solomio, wat een trieste bende.
quote:
er is geen pc versiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:55 schreef monkyyy het volgende:
waaarom kan ik l a noire niet vinden op steam
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
allemaal rukkende kerels en gladde turken.
ga gwn braid of limbo kopen dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:55 schreef monkyyy het volgende:
waaarom kan ik l a noire niet vinden op steam
das vrij gayquote:
Wat een mooi liedje.quote:
quote:
31-10 pas voor de PC, vrij jammer.quote:
weet niet, you tell me, een schietspel met een verhaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
31-10 pas voor de PC, vrij jammer.
Mafia 2 iets voor monkyy?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:03 schreef MajorTom. het volgende:
oja even kijken naar mijn knakworstjes
Wacht eens, natte_waterlelie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jammer dat de Solomio-topicreeks gesloten is, zaten wel legendarische momenten tussen.
[ afbeelding ]
Als je Max Payne tof vond vind je deze ook wel leuk denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
weet niet, you tell me, een schietspel met een verhaal
Deus Ex?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
weet niet, you tell me, een schietspel met een verhaal
Nee tochquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wacht eens, natte_waterlelie?
Dat was jij, Major.Tom
das toch al vet oud?quote:
Maar wel baas!quote:
gr grquote:
Vrouw kan toch gewoon multi-tasken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:18 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben ook echt weer 284748 dingen tegelijk aan het doen, nachtbagger, steam uitzoeken, muziek luisteren, kat aaien, blog lezen en een heb nog een boek open naast me liggen.![]()
True.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vrouw kan toch gewoon multi-tasken?
quote:
Waarom volgen, wees een leider.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:24 schreef Chloroform het volgende:
Op Twitter is het toch normaal dat je iedereen gaat volgen dit dat? Ik ben een n00b, verlicht mij eens.
Ik kan geen leider zijn zonder volgers.quote:
Je hebt Penisbaard toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan geen leider zijn zonder volgers.
ik wil je wel volgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan geen leider zijn zonder volgers.
Niet voldoende.quote:
VOLG ME DAN NAAR EEN BETERE WERELD, ik leid de weg.quote:
quote:
quote:Roomboterboy69 Leuke jongeman.
welke teef smelt er niet voor een fucking euroknaller hamburger
jij eerst.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
VOLG ME DAN NAAR EEN BETERE WERELD, ik leid de weg.
Oke.quote:
héquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oke.
HEY WAAROM DOET IE NIET MEER STREEPJE OP DE E?! 'E 'E 'E
Héy héyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:30 schreef Chloroform het volgende:
h'e h'e volgens mij heb ik weer verkeerde knopjes lopen rammen.
Hé?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:30 schreef Chloroform het volgende:
h'e h'e volgens mij heb ik weer verkeerde knopjes lopen rammen.
gewoon doen sgtje, weet je gelijk wie je echte bois zijn tochquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
Als ik twitter neem dan ben ik met een verkeerde tweet mijn halve vriendengroep kwijt, ik heb soms weleens gemene gedachtes. En twitter is echt zo'n "spui het de wereld in" gebeuren.
Facebook is voor vrienden, Twitter is voor mensen die geen neuk geven, ja toch. Kom erbij monky, lekker wijf.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
Als ik twitter neem dan ben ik met een verkeerde tweet mijn halve vriendengroep kwijt, ik heb soms weleens gemene gedachtes. En twitter is echt zo'n "spui het de wereld in" gebeuren.
Meh, geen zin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Facebook is voor vrienden, Twitter is voor mensen die geen neuk geven, ja toch. Kom erbij monky, lekker wijf.
quote:OKE NU MAAKT MIJN KAT GELUIDEN IK BEN BANG.
quote:
Nog steeds die shit aan het eten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:40 schreef MajorTom. het volgende:
nog 1 griesmeelpudding over. mijn maag spat bijna uit elkaar.
ja nu ondertussen wel twee dagen over datum. Gewoon eten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog steeds die shit aan het eten?
Kan makkelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:41 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
ja nu ondertussen wel twee dagen over datum. Gewoon eten?
Ja gewoon eten, als je zwanger wordt gewoon abortus toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:41 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
ja nu ondertussen wel twee dagen over datum. Gewoon eten?
quote:
quote:
Niet gestemd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:44 schreef Ugjerke het volgende:
http://www.99polls.com/poll_97072:1
STEM OP SLOB DAN BEN JE LIEF DANK JE KUSJENS
Wat loop jij ineens te haten weer dan.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:44 schreef Ugjerke het volgende:
http://www.99polls.com/poll_97072:1
STEM OP SLOB DAN BEN JE LIEF DANK JE KUSJENS
Wat.quote:DagrenVotesSlob
08/16/2011 (6 hours ago)
VOTE SLOB OR NAZIS WILL GO BACK IN TIME TO PREVENT THE CREATION OF PEANUT BUTTER LEADING TO EVERYTHING BEING WRITTEN IN COMIC SANS.
Had het over Pro-abortus, domste volk ter wereld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat loop jij ineens te haten weer dan.
Kleine moeite, waar de fuck het ook over gaatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:47 schreef Ugjerke het volgende:
Hoera wat zijn jullie lief. Ik zie allemaal Nederlandse stemmen.
Touchy subject, verklaar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had het over Pro-abortus, domste volk ter wereld.
Langverloren biologische vaderquote:
what you did there, I see it!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:48 schreef MajorTom. het volgende:
Celebrations in huis en ik kan niet stoppen met eten. kapot misselijk nu.
maja gewoon door eten want eten is lekker.
Waarvoor?quote:
Naja kijk, van een kant snap ik het ook wel dat ze het moord vinden. Maar er is een reden waarom mensen een kind weg laten halen, dat ze er niet voor kunnen zorgen. Kan je een kind toch niet aan doen, dat ze ergens in een wankele relatie opgroeit bij iemand die te jong is om moeder te zijn.quote:
Helemaal nergens over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kleine moeite, waar de fuck het ook over gaat
Op een 5 jarig meisje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarvoor?
Dat je niet door rood licht gaat rijden?
Dat je je niet stoot aan je bureau?
Dat je niet per ongeluk een typo maakt?
Is alles nog een beetje goedgekomen met school?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Langverloren biologische vader
Ik had er een gestart in Zombies, maar wegens onduidelijke redenen gesloten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Is er ergens een necrofielentopic op FOK! ?
Je zegt net dat pro-abortus mensen dom zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naja kijk, van een kant snap ik het ook wel dat ze het moord vinden. Maar er is een reden waarom mensen een kind weg laten halen, dat ze er niet voor kunnen zorgen. Kan je een kind toch niet aan doen, dat ze ergens in een wankele relatie opgroeit bij iemand die te jong is om moeder te zijn.
Nee, viel dik tegen. Volgende week m'n examenjaar in, 4 Mavo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is alles nog een beetje goedgekomen met school?
Tijd om mijn roes uit te slapen zie ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zegt net dat pro-abortus mensen dom zijn?
Waarschijnlijk wel, linkje naar foto?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben jij nou die baas die met Annnet op de foto stond?
Gekke jongen ben je dit dat ja toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tijd om mijn roes uit te slapen zie ik.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Post gemaakt die misschien toch iets te ver ging
Nee man kinderen zijn vet leuk. Ze zijn aardig tegen je, ze zijn nieuwsgierig naar alles, ze luisteren naar je zonder steeds naar je borst-zone te kijken, als ik alleen boodschappen moet doen vind ik het vet saai en kut, maar met haar is het leuk. Eergisteren liet ik haar een water meloen zien.quote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Tsja, niemand durfde er op te reageren, wetende dat er in het keldertje tig van die topics staan.
When the going get's weird, the weird turn pro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gekke jongen ben je dit dat ja toch.
Die heb ik niet, maar ik kan me zoiets herinnerenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, linkje naar foto?
Mijn neefje van 2 maanden kijkt anders heel vaak naar de borst-zone van mijn moederquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man kinderen zijn vet leuk. Ze zijn aardig tegen je, ze zijn nieuwsgierig naar alles, ze luisteren naar je zonder steeds naar je borst-zone te kijken, als ik alleen boodschappen moet doen vind ik het vet saai en kut, maar met haar is het leuk. Eergisteren liet ik haar een water meloen zien.
Zo van "Kijk, een watermeloen" En zij zo van grote ogen opzetten "wow vet groot" en toen aten we watermeloen.
Als ik alter een echte baan moet zoeken doe ik iets met kinderen.
Ja, 1 kind is misschien nog leuk, maar als het er 2 worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man kinderen zijn vet leuk. Ze zijn aardig tegen je, ze zijn nieuwsgierig naar alles, ze luisteren naar je zonder steeds naar je borst-zone te kijken, als ik alleen boodschappen moet doen vind ik het vet saai en kut, maar met haar is het leuk. Eergisteren liet ik haar een water meloen zien.
Zo van "Kijk, een watermeloen" En zij zo van grote ogen opzetten "wow vet groot" en toen aten we watermeloen.
Als ik later een echte baan moet zoeken doe ik iets met kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn in ieder geval genoeg foto's van ons.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar ik kan me zoiets herinneren
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ah, hebbesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval genoeg foto's van ons.![]()
![]()
Annetquote:
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!![]()
Dit dus helemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik later een echte baan moet zoeken doe ik iets met kinderen.
Na dit jaar ga ik SPW op RoC Midden-Nederland doen, en ik heb er echt heel veel zin in
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Jammer, maar misschien kun je hierna nog Havo doen? Of zie je dat niet zitten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, viel dik tegen. Volgende week m'n examenjaar in, 4 Mavo.
Teleurgesteld in mezelf, had heel graag de Havo afgemaakt, maar het zit er gewoon niet in met mijn hersencapaciteit.
Dus, ik maak er nu maar het beste van![]()
![]()
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ik twijfel nog om na de MBO HBO te gaan doen, maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jammer, maar misschien kun je hierna nog Havo doen? Of zie je dat niet zitten?
Ik denk dat een vervolgopleiding meer iets voor mij is, stage lopen, etc...Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Ja natuurlijk, volg me, volg me overal naartoe, huil met me, lach met me.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Klinkt aanlokkelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, volg me, volg me overal naartoe, huil met me, lach met me.![]()
JA TWITTER DETECTED VOLG VOLG!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |