mja ook veel kakkers in Tillie, die mensen hebben attitude enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm okay nice. ja had al gereageerd op een paar ollos. maar die mensen mailen niet terug ofzo. kakapen.
Terrariaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef monkyyy het volgende:
Raad mij een leuk spelletje aan. Het moet downloadbaar zijn, geen race, geen sport, geen mortal combat achtige capriolen geen wow.
Iets met schieten en een verhaal, ik vond zelf Max Payne 1 en 2 best geinig maar dat is al 3 jaar geleden ofzo dat ik een computerspel heb gespeeld. Ik ben benieuwd.
Te kopen op Steam.
L.A. Noire.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef monkyyy het volgende:
Raad mij een leuk spelletje aan. Het moet downloadbaar zijn, geen race, geen sport, geen mortal combat achtige capriolen geen wow.
Iets met schieten en een verhaal, ik vond zelf Max Payne 1 en 2 best geinig maar dat is al 3 jaar geleden ofzo dat ik een computerspel heb gespeeld. Ik ben benieuwd.
Limboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef monkyyy het volgende:
ja dat kan ja. majah kan wel tegen kak mensen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
mja ook veel kakkers in Tillie, die mensen hebben attitude enzo.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:30 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
kk cod ga gwn wolfenstein spelen dan.
Hey, hey bbq, hey bbq hey.quote:
alles na call of duty 2quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
mja ook veel kakkers in Tillie, die mensen hebben attitude enzo.
Gaaf. Maar ik vind mijn rode kleurtje anders ook wel leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En, hoe voelt dat nou, die sterretjes achter je naam?
hpotoshopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:36 schreef Hooidraad het volgende:
Hoe krijg je dit nou weer voor elkaar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gaaf. Maar ik vind mijn rode kleurtje anders ook wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |