jeh 250 max ofzo voor 20 m2. vind ik goed te doen. morgen maar eens al die huisknaapjes bellen. Jij kent toevallig niet iemand?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kamers in Tilburg zijn niet zo duur dus dat scheelt.
kk bzem ik stop bezem in je reet zodat je gaat vliegen als harry potterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Bezem doe normaal k vleeg de vloer mett je aan
Zittend soppen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik zie al voo me hoe jijnu achter je toetsenbord zit te soppen!
Ja dat krijg je in niet veel studentensteden voor zo cheap. Maar ken verder niemand die een kamer aan te bieden heeft, soz.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jeh 250 max ofzo voor 20 m2. vind ik goed te doen. morgen maar eens al die huisknaapjes bellen. Jij kent toevallig niet iemand?
jij blijft gewoon lekker in eindje bij je mapa?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je in niet veel studentensteden voor zo cheap. Maar ken verder niemand die een kamer aan te bieden heeft, soz.
Kom na kanaleeilandquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
kk bzem ik stop bezem in je reet zodat je gaat vliegen als harry potter
je quote faalt zemmel hjb noobquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
kook maar te erneuze zuid ik laat jou zien wat mishandeling is kk besguit
Alleen bazenspelletjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef monkyyy het volgende:
Hey jullie zijn toch wel van de computerspelletjes enzo?
Kamers in Eindje, beste.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij blijft gewoon lekker in eindje bij je mapa?
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef monkyyy het volgende:
Hey jullie zijn toch wel van de computerspelletjes enzo?
kk cod ga gwn wolfenstein spelen dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:29 schreef Zolder het volgende:
Heey spele jullie cod k ben 10 de prestige
hm okay nice. ja had al gereageerd op een paar ollos. maar die mensen mailen niet terug ofzoquote:
CoDquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:29 schreef Zolder het volgende:
Heey spele jullie cod k ben 10 de prestige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |