SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
Een nummer voor slettebakkjes?
Voor Viro dus?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rob Geus in Goor.. Ik hoor de aankondiging nu al:
"Hoe goor is Goor?"
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef Samzz het volgende:
Nee, nee, ik heb een ander nummer voor Viro en Heloef.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Hoe goor is Goor?"
quote:
Ik wil je best overtuigen maar ik ben niet 35+quote:
Nee hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil je best overtuigen maar ik ben niet 35+
Integendeel.
Gaan we ook doen tochquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je het rooster gezien, er word van ons verwacht dat we epische radio gaan maken.
Outpost help haar eens.quote:
Als ik maar met mijn bakkes niet op komquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Hoe goor is Goor?"
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik hou van Samzz!
Puh!
Ohja ik ga slapen
Slaap lekker Samzz
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, is hier nog iemand van >35 die me over gaat halen?
quote:
Zoeperstar was het tochquote:
Halleu.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik net de reacties tijdens mijn uitzending zag.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik hou van Samzz!
Puh!
Ohja ik ga slapen
Slaap lekker Samzz
Slaap lekker !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik hou van Samzz!
Puh!
Ohja ik ga slapen
Slaap lekker Samzz
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik hou van Samzz!
Puh!
Ohja ik ga slapen
Slaap lekker Samzz
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik maar met mijn bakkes niet op komDe camera was vol op mij gericht toen ik binnenstormde
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik hou van Samzz!
Puh!
Ohja ik ga slapen
Slaap lekker Samzz
Dit is Zoepen man, op de deuntjes van Jesus Christ Superstarquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die had alle ruimte om dat te doen
Ik meteen vragen stellen, bla bla bla. Het meisje wat de regie deed: "We zijn met de opnames bezigquote:
Ik heb ze toen op aperock gezien in Apeldoorn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:29 schreef Samzz het volgende:
Wat een leuke reacties.
Deze band is live trouwens ontzettend leuk! Heel veel interactie met het publiek.
Ja, kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb ze toen op aperock gezien in Apeldoorn.
Ook geniale outfits de hele tijd
Dag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:29 schreef Watertornado het volgende:
Toch weer boven de 10 posts/min.
Dag ValHallen.
Hij kon zelfs een rondje lopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die had alle ruimte om dat te doen
Slaap lekker man!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik hou van Samzz!
Puh!
Ohja ik ga slapen
Slaap lekker Samzz
Welkom bij Radio 49 waar alles iedereen enorm geil is.quote:
Sorry hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn posts negeren mag.Maar ik geef al tig keer antwoordt op je.
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Welkom bij Radio 49 waar alles iedereen enorm geil is.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Welkom bij Radio 49 waar alles iedereen enorm geil is.
Ik voor de verandering ook niet.quote:
Ohnoes! Dat doet me aan het ValHallen_Erik gifje denkenquote:
Wat voor muziek luister jij dan doorgaans?quote:
Ik wil geen hormonenbom zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Jij bent echt een wandelende hormonen bom![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Wat had u grote titt'n
Hoe weet u dat hoe weet u dat>
Ik heb ze zelf in hand'n had
Ik mag jou welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Wat had u grote titt'n
Slaap lekker Watertornado.quote:
Oe kump toch nie uut 't oosten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Wat had u grote titt'n
Gewoon meer fappenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen hormonenbom zijn.![]()
![]()
Ik ben echt de enige puber die een hekel heeft aan zijn veel te hoge libido he?
Ho, wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dankzij Rocknijntje, geil ding dat ze is.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohnoes! Dat doet me aan het ValHallen_Erik gifje denken
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dankzij Rocknijntje, geil ding dat ze is.
Rock, van ballads tot vrij grofquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister jij dan doorgaans?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:33 schreef Karzai het volgende:
Ik heb het wel gehad met deze primitieve herrie
Niet meer dan terechtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuh, maar vrouw haverkamp ken ik uut ut hoofd
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
I knew it, your're one horny chick.
Heloef attack!
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rock, van ballads tot vrij grof
Nee dat wil ik niet.quote:
Wel met de zatte hasses meeblèren hèquote:
Uiteraard. Echte meezingersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wel met de zatte hasses meeblèren hè
Controle daarover komt wel als je ouder bentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet.![]()
Had god niet voor een knop kunnen zorgen dat je je hormonen kan aanzetten als je ook daadwerkelijk vrouwen kan versieren?
Mok erst zat zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wel met de zatte hasses meeblèren hè
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
Dan had je wat eerder op de dag moeten zijn
Dat moet geen probleem zijnquote:
Rot toch een eind op.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
I knew it, your're one horny chick.
Heloef attack!
En ik ga straks ook nog draaienquote:
Truequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry daar kan ik ook niets aan doen
Later als ik groot ben...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Controle daarover komt wel als je ouder bent
Dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog nooit in een tent met duizend dronken boeren gestaan zeker?
Episch.
Je mag wel bij mij komen luisteren.quote:
Been there, don both multiple timesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dit.
Of op het Zwarte Cross festival bij het hoofdpodium
Echt he.quote:
Je bent een eng meisje,quote:
Jij gaat straks gewoon lekker rentenieren op je eigen boerderijtje met stal in Twente of de achterhoek.quote:
wait wutt, jij geen zin in seks? Ben je soms ziek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Rot toch een eind op.![]()
Het is half twee ik heb geen zin in die rotzooi.
luk nog nie echquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn
Keep it goingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Been there, don both multiple times.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
wait wutt, jij geen zin in seks? Ben je soms ziek.
Bel snel 112, nee dit keer is het niet voor Samzz maar voor Heloef!
Die pic natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen luisteren.
Ik heb 300 gig aan muziek en voornamelijk rock/metal.
Maar hoe weet ik dat jij geen enge oude man bent ?
Zekerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef JJH het volgende:
Episch.
Vraag het Symphquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
ja episch verdrietig en sadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Episch.
Zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeker![]()
En je kunt lullen wat je wilt, ze vinden het allemaal prima![]()
[ afbeelding ]
Moi
als ik er 2 weken op vakantie ben proat ik ut plat :yquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij gaat straks gewoon lekker rentenieren op je eigen boerderijtje met stal in Twente of de achterhoek.
quote:
Als ze dan een leuke verpleegster komt hebben we dat probleem ook weer gehad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
wait wutt, jij geen zin in seks? Ben je soms ziek.
Bel snel 112, nee dit keer is het niet voor Samzz maar voor Heloef!
She isn'tquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gaat dan etenquote:
Ben je weer te laat !quote:
Je bent helemaal niet eng, kom maar uithuilen op mijn schouder.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik straks nog eieren met spek ga bakken.
Dit is nieuw.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
No sexual thoughts or intentions behind it
Oh dear gawd, zijn we op de sexy/naughty nurse tour?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze dan een leuke verpleegster komt hebben we dat probleem ook weer gehad.
Jij niet alleen hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:40 schreef JJH het volgende:
Ik zit me hier toch een potje uit mijn plaat te gaan in mijn eentje.
Wij moeten echt een keer samen naar Normaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:40 schreef JJH het volgende:
Ja, in geschiedenisquote:
Jij bent liefquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet eng, kom maar uithuilen op mijn schouder.
No sexual thoughts or intentions behind it
Of de cross, of welk ander willekeurig feestje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer samen naar Normaal.
Ik doe geen 15 jarigen, klaar basta.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dear gawd, zijn we op de sexy/naughty nurse tour?
Volgens mij gaan de meesten wel uit de plaat nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:40 schreef JJH het volgende:
ik ga ook meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer samen naar Normaal.
Cross duurt nog wel evenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Of de cross, of welk ander willekeurig feestje.
Count me inquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Of de cross, of welk ander willekeurig feestje.
Fokmeet bij Normaalquote:
Verstandig wel jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Trek wel een oud shirt aan, of een shirt uit de fanshop, anders is het kapot.
Ik heb altijd geweten dat er ergens die in jou een hele aardige jongen zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan ook lief zijn, zijn de meesten hier niet gewend van mij
Uhuh totdat er een geile 15 jarige tegen je aanstaat te schurenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe geen 15 jarigen, klaar basta.
Daarnaast wil zij mij niet dus dat komt heel mooi uit.
en neem bier mee om te gooienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Trek wel een oud shirt aan, of een shirt uit de fanshop, anders is het kapot.
Hoe nice zou dat zijnquote:
Over hoeveel jaar?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fokmeet bij Normaal. Wie had dat gedacht
.
Staat zij tegen mij aan te schuren? Nou?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh totdat er een geile 15 jarige tegen je aanstaat te schuren
Ssssshhhtttttt, dat zouden we toch onder ons houdenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweten dat er ergens die in jou een hele aardige jongen zit.
Ik ook.quote:
en drinkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gaan we dan samen bier gooien ?
Ja dat is bijzaakquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En sowieso, het blijft na afloop overeind staan van het opgdroogde bier.
Bier gooienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gaan we dan samen bier gooien ?
Hier is morgen nog een zomerfeestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De zomerfeesten zijn her en der nog aan de gang hier
Ze verdienen er dan wel goed aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar wordt grolsch toch voor gemaakt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja wat? Je kan dat wel blijven posten maar niemand van hier komt je een bakje whiskas brengen hoorquote:
anderhalve week nog een groepje heen en weer gebracht naar eentje in de buurt. En vastgestaan met de bus in een drassig weiland.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De zomerfeesten zijn her en der nog aan de gang hier
Precies!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef JJH het volgende:
[..]
anderhalve week nog een groepje heen en weer gebracht naar eentje in de buurt. En vastgestaan met de bus in een drassig weiland.
Je hebt wel je grappige momenten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja wat? Je kan dat wel blijven posten maar niemand van hier komt je een bakje whiskas brengen hoor:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef JJH het volgende:
[..]
anderhalve week nog een groepje heen en weer gebracht naar eentje in de buurt. En vastgestaan met de bus in een drassig weiland.
Woar?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hier is morgen nog een zomerfeest
Nijn, waarom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja wat? Je kan dat wel blijven posten maar niemand van hier komt je een bakje whiskas brengen hoor.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja wat? Je kan dat wel blijven posten maar niemand van hier komt je een bakje whiskas brengen hoor.
Ik ben losgetrokken door een trekker. Gewoon een stel die van thuis een Case hadden opgehaald.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]dat zijn de beste avonden !
Dat hebben wij ook een keer gehad.
Toen hebben we in dat veld de tentjes opgezet, vuurtje gemaakt en zuipen
Is goed te doen met de treinquote:
Drek heurt d'r biequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Hahaha ik ben echt blij dat ik in het oosten woonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben losgetrokken door een trekker. Gewoon een stel die van thuis een Case hadden opgehaald.
Echt dat soort feesten.
Waar kom jij vandaan dan ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is goed te doen met de trein
Ik zie geen probleem eigelijk
Precies dat vroeg ik me af toen je me eng noemde!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien iets met je posts blijven herhalen?
Koning Pinterman jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef JJH het volgende:
Samzz, draai jij nou koning pinterman?
Ik wil jouw kinderen.
Het altijd prachtige Enschedequote:
bad luck for you, ze wilt geen kinderenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef JJH het volgende:
Samzz, draai jij nou koning pinterman?
Ik wil jouw kinderen.
trustequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen tabe
Goede show
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen tabe
Goede show
Dan wil ik veel samen oefenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef Viro het volgende:
[..]
bad luck for you, ze wilt geen kinderen
Thanks, mopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen tabe
Goede show
slaap lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen tabe
Goede show
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het altijd prachtige Enschede
Weten we.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik luister heul de tijd wel heur
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en steeds denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het altijd prachtige Enschede
Ik heb een liedje aan jou opgedragenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ah !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Staat in mijn profiel. 2 stations verder
Ik hoorde hemquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een liedje aan jou opgedragen.
Dag !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou veel plezier nijn en de rest
Whisk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie zijn hier nu onderhand al mijn vriendjes?quote:
Tot ziens behoeftige vrouwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |