SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maar hoe komt je familie dan aan vlees op tafelquote:
Wat deze wijze heer zegtquote:
Vleeschquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hoe komt je familie dan aan vlees op tafel?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hans, echt![]()
Er is zoveel nietRammstein
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
Dit was echt niet de bedoeling.
Mijn internet doet kut en ik zat bij 290 en postte toen ik ga niet hunten alleen dat ding verwerkte zo langzaam dat ik de lapo has.
Hemelsbreed 110+77+128=315 km maargoed ik heb niet hemelsbreed gereisd.quote:
Ze heette Margot, en nee.quote:
Beidequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:00 schreef ValHallen het volgende:
Zal ik zometeen de W van Wolluk of de B van Brabant gaan kakken?
Margotquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hemelsbreed 110+77+128=315 km maargoed ik heb niet hemelsbreed gereisd.
Door "omstandigheden" duurde de reis wat langer dan gepland.
[..]
Ze heette Margot, en nee.
Helaasch!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hemelsbreed 110+77+128=315 km maargoed ik heb niet hemelsbreed gereisd.
Door "omstandigheden" duurde de reis wat langer dan gepland.
[..]
Ze heette Margot, en nee.
Jupquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je wel op de goede knopjes gedrukt in SAM?
Ik geef haar een 7,2 op de schaal van VHquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel [margoo] hè.
En pootjes af van Margot!
Zal wel aan mij hebben gelegen danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
[..]
eerder op de avond hoorde ik je praten. Is raar dat ie het nu niet doet
Dit is bij de weg een van mijn favo DJ'squote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef Samzz het volgende:
Dit is bij de weg een van mijn favo Normaal nummers.
Ik zie maar 26 luisteraars staan in de OP en bij radionomy. Ik weet niet waar jij de 32 vandaan haaltquote:
Je hebt haar toch niet gehosseld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel [margoo] hè.
En pootjes af van Margot!
Ik zou Benny Jolink een tijd terug op de kiek zetten, maar dat ging door omstandigheden niet doorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef Samzz het volgende:
Dit is bij de weg een van mijn favo Normaal nummers.
Niet iedereen zit alleen thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zie maar 26 luisteraars staan in de OP en bij radionomy. Ik weet niet waar jij de 32 vandaan haalt
Ik zag haar eerst bro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt haar toch niet gehosseld.
Ik hoef haar toch niet.quote:
Serieus Outpost het was echt niet bedoeld.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
Dit was echt niet de bedoeling.
Mijn internet doet kut en ik zat bij 290 en postte toen ik ga niet hunten alleen dat ding verwerkte zo langzaam dat ik de lapo had.
Trustenquote:
tis dat ik je 2e papa ben.....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus Outpost het was echt niet bedoeld.
[..]
Trusten Koenquote:
Slaap lekker!quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer
Ik zit me suf te piekeren over het origineel
Stones toch?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tis dat ik je 2e papa ben.....
Nee ik faalde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan heb je oor aids waarschijnlijk
ik wil meer dan knufflen met samzzquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil gewoon ff knuffelen met sam, fok die muziek!
Wie niet?quote:
Høken ?quote:
Slaap ze, en werk ze morgenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:10 schreef JJH het volgende:
Deurdonderen.
* JJH gooit bier.
Kut dat zat in een flesje.
HEUJ jij bent tof!quote:
Sorry, ben geen aanbiddende manquote:
Ze heeft me anders wel de gezellige kant van Helmond laten zien ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef haar toch niet.
Ik wil geen Margot in de familie, die naam.
wat ben jij dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, ben geen aanbiddende man
Maar verder geen kritiek
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar verder geen kritiek
Een oude behoeftige vrouwquote:
The Beatles - I saw her standing therequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Symphonic het volgende:
Godver, welk nummer van de Stones was dat nou?
Dat zijn wij ook niet allemaal ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar verder geen kritiek
Margot en Rayenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze heeft me anders wel de gezellige kant van Helmond laten zien ja!
Deze muziek is helemaal geweldig met 20.000 manquote:
BIER GOOIEN !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Deze muziek is helemaal geweldig met 20.000 man
Paar biertjes er bij
Vleeschquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef Insomnium het volgende:
Fuck it !
Ik heb honger en ga vlees maken
Owh men valt helaas om de verkeerde reden op mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zijn wij ook niet allemaal ja!Heb jij ergens gelezen dat Radio 49 uit profs bestaat?
Rayen en Shaniquaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Margot en Rayen
Klinkt voor geen meter.
Of graspollen, zoals dit jaarquote:
Whehehe jahhhhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
The Beatles - I saw her standing there
Wiki is almachtig.
Ik kon er ook niet opkomen, en wilde het ook weten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe jahhhh
Tnx
Ik had de Stones in gedachten bij dit nummer
Ga een eind lopen.quote:
He?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef Viro het volgende:
[..]
mic werkt perfect, je moest alleen in SAM de packet en buffer omhoog zetten
quote:
Margot en Shaniqua twee namen die er sowieso niet in komen.quote:
Gelukkig heb ik jou als achterwachtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kon er ook niet opkomen, en wilde het ook weten.
Ik vond t altijd gezellie met je, maar je posts net achter elkaar sloegen echt nergens op. Ga even een DJ die voor t 1 een show all1 doet afkraken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh men valt helaas om de verkeerde reden op mij
En ik de wiki weer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jou als achterwacht
Die blazen europa omver.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi Wark wilde misschien naar het Songfestival.
Ja klikte verkeerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je PI klopte niet bij de post...
Goed ideequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
Peter, is het een idee om dan volgende week samen 4 uur 80's te doen, og loop ik dan te hard van stapel?
Ik vind Margot wel bij mij passen, qua naam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Margot en Shaniqua twee namen die er sowieso niet in komen.
sorry die had ik gemist, maar mijn antwoord staat hierbovenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik de wiki weer.
Had je mijn post uit het begin van dit topic gezien?
Ik weet het.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi Wark wilde misschien naar het Songfestival.
Ze zijn jonger dan ik, geloof ikquote:
Gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sorry die had ik gemist, maar mijn antwoord staat hierboven
21:00 - 1:00 ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Top, als ik een roostermensje zie laat ik ons erop zetten.
Voorkeur qua tijd?
Aalten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Raad eens waar de echte AC/DC woont
Aolt'n.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Angus hèquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het klinkt dan enorm of jullie een gezellig Brabants stel zijn, zeker met jouw naam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind Margot wel bij mij passen, qua naam.
Maar liever een Julia ofzo.
vlak bij Lintelooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik voor straks nog een tof nummertje vanquote:
Ik en mijn spiegelbeeld jouquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn jonger dan ik, geloof ik. M'n vriendin en ik vinden Dorus geil
.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik voor straks nog een tof nummertje van.
De bassist van AC/Dixiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik en mijn spiegelbeeld jou
Maar wie is Dorus?
Epischquote:
Ik kom weinig meer in kroegen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef ACT-F het volgende:
Hoe zit het rookverbod bij jullie in de kroegen? Hier in Goor wordt het massaal genegeerd
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Bedje opzoeken
Samzz klinkt goed
Tot morgen
Samzz doet ook t rooster he!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Top, als ik een roostermensje zie laat ik ons erop zetten.
Voorkeur qua tijd?
Trustequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Bedje opzoeken
Samzz klinkt goed
Tot morgen
Hier ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef ACT-F het volgende:
Hoe zit het rookverbod bij jullie in de kroegen? Hier in Goor wordt het massaal genegeerd
Trusten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Bedje opzoeken
Samzz klinkt goed
Tot morgen
Slaap lekker !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Bedje opzoeken
Samzz klinkt goed
Tot morgen
Slaap lekker moppiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Bedje opzoeken
Samzz klinkt goed
Tot morgen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit is bijna een cover van Dizzy Man's Band - The Opera
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is een beetje Pater Moeskroen () achtig.
Ja het heet niet voor niets Goorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef ACT-F het volgende:
Neem er nog 1quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal ik pitten (:Y) of nog een drankje nemen ()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal ik pitten (of nog een drankje nemen (
)
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Bedje opzoeken
Samzz klinkt goed
Tot morgen
Heb even gemist wat.... maar zal ik het erop zetten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zit te draaien, en laat ik ff met rust. Die heeft het druk genoeg met de rest.
Dan kan je haar nog wel een PM sturen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zit te draaien, en laat ik ff met rust. Die heeft het druk genoeg met de rest.
Ik ben echt een techniek noobquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef Viro het volgende:
Als Samzz en Outpost kunnen draaien met SAM Broadcaster kan iedereen het
Nope sorry, dus als je eerdaags tijd hebtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef Viro het volgende:
Toch maar nietquote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Bedje opzoeken
Samzz klinkt goed
Tot morgen
Symp en ik. Volgende week maandag. 21 tot 01.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb even gemist wat.... maar zal ik het erop zetten?
Ik kan t niet want mijn mic werkt niet...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef Viro het volgende:
Ik meld het meestal aan knetter en die doet het dan voor me.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan je haar nog wel een PM sturen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Symp en ik. Volgende week maandag. 21 tot 01.
stuur maar een pm/dm wanneer je kan dan kijk ik or ik het redquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope sorry, dus als je eerdaags tijd hebt
zie post hier bovenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan t niet want mijn mic werkt niet...
Meeste cafés zijn echt rookvrij. Maar sommige dus nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef ACT-F het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef Zokunen het volgende:
Samzz, sorry, maar jij bent nu wel een heldin.
Mijn excuses, maar... *kwijl*
doe ik er een met je meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch maar niet, dan moet er wat open
Leugens.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef Viro het volgende:
Ik vind het nu al prima.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:23 schreef Samzz het volgende:
[..]. De volgende boerenrock show wordt beter. Dan heb ik m'n hele collectie compleet, hoop ik
.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:24 schreef Insomnium het volgende:
ORGASME IN MIJN MOND.
Mijn lams koteletjes zijn fucking lekker.
Oh heb je nog meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:23 schreef Samzz het volgende:
[..]. De volgende boerenrock show wordt beter. Dan heb ik m'n hele collectie compleet, hoop ik
.
Mag ik je dan een heel angstig laf kusje op de wang geven?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:23 schreef Samzz het volgende:
.
De meeste kroegen wel. Behalve de horecazaken die door buitenlanders bestierd worden. Die wisten niet beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
En hebben jullie hem eruit geschopt?
Staat eropquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Symp en ik. Volgende week maandag. 21 tot 01.
Je hebt hem een schop in zijn ballen gegeven terwijl je riep "HIER WORDT IK NOU VROLIJK VAN"?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De meeste kroegen wel. Behalve de horecazaken die door buitenlanders bestierd worden. Die wisten niet beterIk heb Rob's opnames even onderbroken voor een foto
![]()
[ afbeelding ]
Mag ook maar dan nog zijn de officiële regels dat je een pm of dm stuurt aan 1 of meer van de roosters dames \ heer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik meld het meestal aan knetter en die doet het dan voor me.
Joahquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mag ik je dan een heel angstig laf kusje op de wang geven?
Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De meeste kroegen wel. Behalve de horecazaken die door buitenlanders bestierd worden. Die wisten niet beterIk heb Rob's opnames even onderbroken voor een foto
![]()
[ afbeelding ]
Top, dank je.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Staat erop
En nu echt bedje opzoeken
Weet ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag ook maar dan nog zijn de officiële regels dat je een pm of dm stuurt aan 1 of meer van de roosters dames \ heer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |