quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik straks nog eieren met spek ga bakken.
Dit is nieuw.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
No sexual thoughts or intentions behind it
Oh dear gawd, zijn we op de sexy/naughty nurse tour?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze dan een leuke verpleegster komt hebben we dat probleem ook weer gehad.
Jij niet alleen hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:40 schreef JJH het volgende:
Ik zit me hier toch een potje uit mijn plaat te gaan in mijn eentje.
Wij moeten echt een keer samen naar Normaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:40 schreef JJH het volgende:
Ja, in geschiedenisquote:
Jij bent liefquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet eng, kom maar uithuilen op mijn schouder.
No sexual thoughts or intentions behind it
Of de cross, of welk ander willekeurig feestje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer samen naar Normaal.
Ik doe geen 15 jarigen, klaar basta.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dear gawd, zijn we op de sexy/naughty nurse tour?
Volgens mij gaan de meesten wel uit de plaat nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:40 schreef JJH het volgende:
ik ga ook meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer samen naar Normaal.
Cross duurt nog wel evenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Of de cross, of welk ander willekeurig feestje.
Count me inquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Of de cross, of welk ander willekeurig feestje.
Fokmeet bij Normaalquote:
Verstandig wel jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Trek wel een oud shirt aan, of een shirt uit de fanshop, anders is het kapot.
Ik heb altijd geweten dat er ergens die in jou een hele aardige jongen zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan ook lief zijn, zijn de meesten hier niet gewend van mij
Uhuh totdat er een geile 15 jarige tegen je aanstaat te schurenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe geen 15 jarigen, klaar basta.
Daarnaast wil zij mij niet dus dat komt heel mooi uit.
en neem bier mee om te gooienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Trek wel een oud shirt aan, of een shirt uit de fanshop, anders is het kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |