Nijn, waarom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja wat? Je kan dat wel blijven posten maar niemand van hier komt je een bakje whiskas brengen hoor.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja wat? Je kan dat wel blijven posten maar niemand van hier komt je een bakje whiskas brengen hoor.
Ik ben losgetrokken door een trekker. Gewoon een stel die van thuis een Case hadden opgehaald.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]dat zijn de beste avonden !
Dat hebben wij ook een keer gehad.
Toen hebben we in dat veld de tentjes opgezet, vuurtje gemaakt en zuipen
Is goed te doen met de treinquote:
Drek heurt d'r biequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef JJH het volgende:
[..]
anderhalve week nog een groepje heen en weer gebracht naar eentje in de buurt. En vastgestaan met de bus in een drassig weiland.
Hahaha ik ben echt blij dat ik in het oosten woonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben losgetrokken door een trekker. Gewoon een stel die van thuis een Case hadden opgehaald.
Echt dat soort feesten.
Waar kom jij vandaan dan ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is goed te doen met de trein
Ik zie geen probleem eigelijk
Precies dat vroeg ik me af toen je me eng noemde!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien iets met je posts blijven herhalen?
Koning Pinterman jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef JJH het volgende:
Samzz, draai jij nou koning pinterman?
Ik wil jouw kinderen.
Het altijd prachtige Enschedequote:
bad luck for you, ze wilt geen kinderenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef JJH het volgende:
Samzz, draai jij nou koning pinterman?
Ik wil jouw kinderen.
trustequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen tabe
Goede show
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen tabe
Goede show
Dan wil ik veel samen oefenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef Viro het volgende:
[..]
bad luck for you, ze wilt geen kinderen
Thanks, mopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen tabe
Goede show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |