Die zijn niet bijzonder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Omnomnom lekkere zak borrelnoten hier, en doritos zwart
[ afbeelding ]
Hahaquote:
Zijn klit schuurt tegen zijn Bjorn Borg broekje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
Dimens heb je vanochtend je kutje aangetrokken? Stop met wenen man
Wenenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ligt er echt totaal aan wanneer je van plan ben te gaan slapen. 3 uur voor slapen niet meer eten dus.quote:
De herpes staat op zijn venusheuvel gedrukt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zijn klit schuurt tegen zijn Bjorn Borg broekje.
Met een beetje zand ertussen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik ook geen echte turk?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens in mijn periode.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
Waar heb ik net een post van jou gelezen waar ik heul erg hard om moest lachen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik ook geen echte turk?
Ik ga over een uurtje naar bedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt er echt totaal aan wanneer je van plan ben te gaan slapen. 3 uur voor slapen niet meer eten dus.
Ahh verdorie dat is naar om te horen, mijn welgemeende excuses dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens in mijn periode.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef Chloroform het volgende:
Wat is dit voor debiele shit dan?
Je zou mijn reactie moeten ophangen boven je bed jij ondankbaar onderkruipsel.quote:
Daar ontstaan ook wel snel schuurplekken in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
3 maal 3 is 6 wiedewiedwie je bent een neger.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef Chloroform het volgende:
Wat is dit voor debiele shit dan?
Deze banner had ik al gemaakt toen hij nog de poep in zijn haren smeerde manquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef vieze_freddie het volgende:
cyberjezus zijn nachtbagger banner is de enige echte
Waarom haten, echt waar kut topic dit. Iedereen haat elkaar ineens.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef coban het volgende:
[..]
Je zou mijn reactie moeten ophangen boven je bed jij ondankbaar onderkruipsel.
Arme jongenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef Faux. het volgende:
Deze gaat de boekjes in als meest verneukte nachtbagger.
Ja ik ben boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |