Aan jouw kant van Eindhoven misschien wel ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:46 schreef Don_Vanelli het volgende:
De wolken openen zich hier in Eindhoven. Harde regen en onweer.
Hier in Blixembosch ook nog heel weinig...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aan jouw kant van Eindhoven misschien wel ja.
Het zit er net onder. Lijntje Valkenswaard-Helmondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:53 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Gaat het nou echt tekeer in omg. Eindhoven of valt het wel mee?
Als het goed is komt vannacht nog een 2e gedeelte. Wel minder zwaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:56 schreef Coelho het volgende:
Waarom is de waarschuwing in Brabant en Limburg tot morgenochtend 5 uur? Volgens mij zijn de buien om 20.00 al over Brabant heen getrokken...
Is dat in Eindhoven? Want dan hoef ik niet te kijken... 't is hier al live genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/onweer
Regio maasdonkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is dat in Eindhoven? Want dan hoef ik niet te kijken... 't is hier al live genoeg.
Ik zit 8 km van je vandaan. Veel plezierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Flinke regen en veel gerommel in Oss.Kermisavond 1
Dat is wat ik nu in de verte hoor. Zo ver weg, maar alsnog trillen me ramen ervan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Jezus, felle flits en keiharde donder vlak erna. Alles trilde.En het regent heul hard.
Jep. 2de golf komt vannachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Erwin Kroll meldde net overigens dat er hierna direct een nieuw gebied ontstaat.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef Jor_Dii het volgende:
De Peel krijgt het zwaar te verduren nu.
Kermis laten we links liggen jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Prima avond dus voor bankzaken en een pot voetbal
't zijn leuke klappen inderdaad..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:24 schreef Frambozenpudding het volgende:
Gaat echt flink tekeer in ZeistHad ik niet verwacht, dacht dat het buiengebied in midden slechts een schampschot zou worden.
Ik zit in het centrum van Utrecht en het moet hier echt ergens ingeslagen zijn. Vorige keer was het ook dichtbij ingeslagen en dat klonk minder hard....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
't zijn leuke klappen inderdaad..
Ze zijn opzich een seconde of 6-8 weg maar ze dreunen lekker lang door.
(Ik zit trouwens aan de "Utrecht" kant van Zeist)
Mwa... tis hier aardig donker maar het wordt al weer lichter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef DemonRage het volgende:
Midden-Limburg gaat echt de volle laag krijgen.
Zodra er spectaculair weer op komst is, komen we allemaal uit ons holquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Leuk, allemaal Utrechters en Zeistenaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |