Het zit er net onder. Lijntje Valkenswaard-Helmondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:53 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Gaat het nou echt tekeer in omg. Eindhoven of valt het wel mee?
Als het goed is komt vannacht nog een 2e gedeelte. Wel minder zwaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:56 schreef Coelho het volgende:
Waarom is de waarschuwing in Brabant en Limburg tot morgenochtend 5 uur? Volgens mij zijn de buien om 20.00 al over Brabant heen getrokken...
Is dat in Eindhoven? Want dan hoef ik niet te kijken... 't is hier al live genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/onweer
Regio maasdonkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is dat in Eindhoven? Want dan hoef ik niet te kijken... 't is hier al live genoeg.
Ik zit 8 km van je vandaan. Veel plezierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Flinke regen en veel gerommel in Oss.Kermisavond 1
Dat is wat ik nu in de verte hoor. Zo ver weg, maar alsnog trillen me ramen ervan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Jezus, felle flits en keiharde donder vlak erna. Alles trilde.En het regent heul hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |