Yup, en gerommel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:23 schreef DemonRage het volgende:
Het begint langzamerhand ook een beetje donkerder te worden in Eindhoven.
Code oranje staat voor extreem weer toch? Een paar verdwaalde onweersbuien zijn niet echt extreem.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef Psy-freak het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar dat het KNMI geen code oranje aangeeft?
Ja, kijk nu maar nog eens op knmi.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Code oranje staat voor extreem weer toch? Een paar verdwaalde onweersbuien zijn niet echt extreem.
Eigenlijk is de gradatie niet echt goed. Ze gaan meteen van geel (waarschuwing) naar oranje (extreem weer). Ze hadden er beter iets van zwaar weer tussen kunnen doen oid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Code oranje staat voor extreem weer toch? Een paar verdwaalde onweersbuien zijn niet echt extreem.
Klopt ja, ik zag het al. Het trekt wel vaker oost van Tilburg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef agenda het volgende:
Tussen Breda en Tilburg 3 druppels, het trekt er allemaal langs zo te zien.
Een paar km verderop weer weinig aan de hand. What else is new?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wat een mooie luchten hier.
Zit in zuidwest-Tilburg. Van die prachtige grijswittgroene wolkzakken (beter kan ik het even niet omschrijven) komen op me af rechtstreeks van het zuiden. Naar het westen toe een mooie haast filmische oranje gloed met donkergrijze wolkenflarden er door heen. Onweer te horen en bliksem te zien.
Wij zitten dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:39 schreef JDude het volgende:
BOEM! Inslag vlakbij. Ik ook met m'n grote bek.
Lul je nou? Gewoon droog hier in Dordrecht, beetje gerommel alleen.,quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:36 schreef Maver24 het volgende:
Rotterdam Beverwaard / Ridderkerk / Capelle heeft net een aardige lading gekregen, veel onweer erin
nee lul zeker niet, check filmpje maar boven jou, das bij mij in beverwaard aan de rand van de maas bij de brienenoordbrugquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:42 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Lul je nou? Gewoon droog hier in Dordrecht, beetje gerommel alleen.,
Kijk maar naar buienradarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:42 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Lul je nou? Gewoon droog hier in Dordrecht, beetje gerommel alleen.,
Aan jouw kant van Eindhoven misschien wel ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:46 schreef Don_Vanelli het volgende:
De wolken openen zich hier in Eindhoven. Harde regen en onweer.
Hier in Blixembosch ook nog heel weinig...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aan jouw kant van Eindhoven misschien wel ja.
Het zit er net onder. Lijntje Valkenswaard-Helmondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:53 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Gaat het nou echt tekeer in omg. Eindhoven of valt het wel mee?
Als het goed is komt vannacht nog een 2e gedeelte. Wel minder zwaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:56 schreef Coelho het volgende:
Waarom is de waarschuwing in Brabant en Limburg tot morgenochtend 5 uur? Volgens mij zijn de buien om 20.00 al over Brabant heen getrokken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |