* zoem jaloers isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef Prowl het volgende:
Level 2 boven mijn kop![]()
Zo meteen maar alles vastzetten/opruimen wat weg kan waaien/omvallen in de tuin
Vorig jaar met level 2 ging de plantenkas van mijn dochter de lucht in
Moet zeggen dat wat nu boven België hangt echt binnen 45 minuten is ontstaan...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef zoem het volgende:
[..]
* zoem jaloers is
Ik denk overigens niet dat het zķ hard tekeer zal gaan.
Zou niet de eerste keer zijn dat het binnen die tijd ook weer verdwijntquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Drassss het volgende:
Moet zeggen dat wat nu boven België hangt echt binnen 45 minuten is ontstaan...
Mhaw laatste maanden vind ik de voorspellingen gewoon aardig kloppen. Dit soort buien zijn gewoon lastig te voorspellen en nogal plaatselijk. Zeker een Estofex doet het zeer goed moet ik zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat het binnen die tijd ook weer verdwijnt.
Oh Drassss zegt het net, maar ik denk ook rond de koers van half 6 in Brabant.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
Hoelaat worden de buien ongeveer verwacht?
In brabant.
Ligt idd redelijk op ramkoers...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... denk dat ik er hier in Eindhoven nog wel wat van meepik.
Doe eens vijf rode waardesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef meteo-online het volgende:
Eindhoven de waardes:
[ afbeelding ]
Is dit dan de voorbode? Meeste werd toch pas vanavond/vannacht verwacht?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef meteo-online het volgende:
Ik hoor hier de dreunen vanuit Belgie (Zaltbommel)
Lijkt erop alsof ik het net ga missenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef Rabieluh het volgende:
Zo, dat ziet er lekker uit boven België, benieuwd of Breda er nog wat van mee kan krijgen.
Alles gaat traditiegetrouw richting Tilburg en Eindhoven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef Rabieluh het volgende:
Lijkt erop alsof ik het net ga missen, (ALWEEEEEERRRR)
Beetje frustrerendquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Alles gaat traditiegetrouw richting Tilburg en Eindhoven.
Dat is vette undulatus asperatus. Maarjah dan moet het nog wel hier komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:16 schreef Rabieluh het volgende:
Hoor al wat diep gerommel, wolken zien er ook prachtig uit, dat vreemde vloeibare uiterlijk.
Dit dus : [ afbeelding ]
Maar dan niet zo extreem.
Hoezo, de straten staan daar altijd blank zo lang ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Disorder het volgende:
Er gaat helemaal niets gebeuren in Raalte natuurlijk.
De vorige keer wel ja. Maar vandaag valt het tegen, heb ik het idee. Ik heb nauwelijks zon gezien en het voelt buiten zelfs een beetje guur aan. Ik zie niet hoe dit voor hevig onweer kan zorgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef Prowl het volgende:
[..]
Hoezo, de straten staan daar altijd blank zo lang ik me kan herinneren
Ja, mooi hč?!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:16 schreef Rabieluh het volgende:
Hoor al wat diep gerommel, wolken zien er ook prachtig uit, dat vreemde vloeibare uiterlijk.
Dit dus : [ afbeelding ]
Maar dan niet zo extreem.
Yup, en gerommel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:23 schreef DemonRage het volgende:
Het begint langzamerhand ook een beetje donkerder te worden in Eindhoven.
Code oranje staat voor extreem weer toch? Een paar verdwaalde onweersbuien zijn niet echt extreem.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef Psy-freak het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar dat het KNMI geen code oranje aangeeft?
Ja, kijk nu maar nog eens op knmi.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Code oranje staat voor extreem weer toch? Een paar verdwaalde onweersbuien zijn niet echt extreem.
Eigenlijk is de gradatie niet echt goed. Ze gaan meteen van geel (waarschuwing) naar oranje (extreem weer). Ze hadden er beter iets van zwaar weer tussen kunnen doen oid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Code oranje staat voor extreem weer toch? Een paar verdwaalde onweersbuien zijn niet echt extreem.
Klopt ja, ik zag het al. Het trekt wel vaker oost van Tilburg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef agenda het volgende:
Tussen Breda en Tilburg 3 druppels, het trekt er allemaal langs zo te zien.
Een paar km verderop weer weinig aan de hand. What else is new?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wat een mooie luchten hier.
Zit in zuidwest-Tilburg. Van die prachtige grijswittgroene wolkzakken (beter kan ik het even niet omschrijven) komen op me af rechtstreeks van het zuiden. Naar het westen toe een mooie haast filmische oranje gloed met donkergrijze wolkenflarden er door heen. Onweer te horen en bliksem te zien.
Wij zitten dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:39 schreef JDude het volgende:
BOEM! Inslag vlakbij. Ik ook met m'n grote bek.
Lul je nou? Gewoon droog hier in Dordrecht, beetje gerommel alleen.,quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:36 schreef Maver24 het volgende:
Rotterdam Beverwaard / Ridderkerk / Capelle heeft net een aardige lading gekregen, veel onweer erin
nee lul zeker niet, check filmpje maar boven jou, das bij mij in beverwaard aan de rand van de maas bij de brienenoordbrugquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:42 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Lul je nou? Gewoon droog hier in Dordrecht, beetje gerommel alleen.,
Kijk maar naar buienradarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:42 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Lul je nou? Gewoon droog hier in Dordrecht, beetje gerommel alleen.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |