SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Ohquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gooische Vrouwen
Ja nog een week en dan ga ik op vakantie, ik moet wel wallenvrij zijn enzo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
dus... weg enzo
Symph tot nu toe lekkere muziekjes! Bedankt voor het draaien zover
groetjes aan je hondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
dus... weg enzo
Slaap lekker straksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
dus... weg enzo
Ah ja en ik woon niet in Belgiëquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij was toch erg bekend (maar meer in Belgie dan hier denk ik
Ze zij nooit uitgekomen op 78 toerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:21 schreef Karzai het volgende:
Uit welke stoffige hoek komt dit plaatje?
Als je heet niet vinden kan kan ik wel even rippen, moet het wel voor 10 uur wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nog niet eens kijken wat het is.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wally_Taxquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ja en ik woon niet in BelgiëZeker niet volgens t Snuf kaartje.
Ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij en ik denken hier precies hetzelfde over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch, Twente en Champion League is niet echt een super combi.
Laat Twente maar mooi Europa League spelen
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Daar komt de expertquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
De TT is waarheid, tot de dag van vandaag.
Kleine correctie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar toch, Twente Nederland en Champion League is niet echt een super combi.
Laat Twente Nederland maar mooi Europa League spelen
Zegt me niets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wally_Tax
Ik wou jullie Ajax hart nog niet meteen breken, maar dit is wel de waarheid zoquote:
Zo hoort t ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij en ik denken hier precies hetzelfde over.
Nee serieus de jongens en meisje die elkaar lopen te stoeien en te plagen zijn een paar maanden later een stel. Zo is dat tenminste in mijn omgeving.quote:
Oh ja, die had je ook nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
en Kabel, HIM en The Gathering ook?
maar het is ook kei-oud dus zo vreemd is het ook niet dat je het niet kentquote:
Niets van waar..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee serieus de jongens en meisje die elkaar lopen te stoeien en te plagen zijn een paar maanden later een stel. Zo is dat tenminste in mijn omgeving.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Anders mis ik even 6 topicsStelletje spamkonijnen
Hier gaan ze altijd droogneukenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee serieus de jongens en meisje die elkaar lopen te stoeien en te plagen zijn een paar maanden later een stel. Zo is dat tenminste in mijn omgeving.
Ik heb nooit het succes meegemaakt van Ajax dus ik ben op en top realist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wou jullie Ajax hart nog niet meteen breken, maar dit is wel de waarheid zo
KGquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tja ze treffen t dan ook niet met de tegenstander... Ajax had vorig seizoen een makkelijkere tegenstander.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar toch, Twente en Champion League is niet echt een super combi.
Laat Twente maar mooi Europa League spelen
HIM?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
en Kabel, HIM en The Gathering ook?
Keuzes makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ze treffen t dan ook niet met de tegenstander... Ajax had vorig seizoen een makkelijkere tegenstander.Heeft helaas voor Twente met de quotering van de club te maken.
Mja mn ouders draaide vroeger zulke muziek dus ik had t moeten kennen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het is ook kei-oud dus zo vreemd is het ook niet dat je het niet kent
Dat bedoel ik dus met stoeien en plagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier gaan ze altijd droogneuken
quote:
Ik hoop t voor je. Maar eehm 2 uit goals voor Benfica is niet goe voor Twente...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar er is nog een helft te spelen
Het kan nog goed uitvallen voor volgende week in de return![]()
[/ goede hoop]
Vannacht maar eens testen met wat boerenrockquote:
Ik zie dit niet meer goed gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop t voor je. Maar eehm 2 uit goals voor Benfica is niet goe voor Twente...
Dan slaap ik.. Zal ik slapen met de radio aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vannacht maar eens testen met wat boerenrock.
Het is hier net een volksbuurtquote:
Dat gaat wel heel snel daaro zeg!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met stoeien en plagen.
Gewoon aan elkaar zitten wat het meeste gebeurt, jongen zegt wat, meisje wordt soort van boos slaat die jongen op zijn arm ofzo. Jongen neemt wraak en grijpt het meisje.
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
Eigenlijk is het voor het Nederlandse voetbal beter dat Ajax geen kampioen wordt bedenk ik nu.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vannacht maar eens testen met wat boerenrock.
Dit was voor mij dagelijkse realiteit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel snel daaro zeg!
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met stoeien en plagen.
Gewoon aan elkaar zitten wat het meeste gebeurt, jongen zegt wat, meisje wordt soort van boos slaat die jongen op zijn arm ofzo. Jongen neemt wraak en grijpt het meisje beet.
Nee klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop t voor je. Maar eehm 2 uit goals voor Benfica is niet goe voor Twente...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
, Als het je maar geen metal draait, die heb ik allemaal al gehoord
Nou Ajax heeft in de voorrondes meer kans om door te gaan dan Twente door die beschermde status.quote:
WBquote:
Ik deed dat nooit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Herkenbaar jaDat ze elkaar net niet zitten te penetreren
Jammer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Ajax 2e wordt gaan er sneller 2 clubs de Championsleague in omdat Ajax door de quotering veel beter is en ze een makkelijkere Club treffen in de voor ronde.quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef Karzai het volgende:
reggae, ze zingen wel vals maar who cares
Je woont toch in zuid-oost, geen box?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed dat nooit.
Vooral jomdat ik het nooit durfde.
Mijn Edit ook gezien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit was voor mij dagelijkse realiteit.![]()
Namen noemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
@ Kabel. Heb hier ook nog een boel Gothic muziek, dus mocht u nog wat nodig hebben...
Same here!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
@ Kabel. Heb hier ook nog een boel Gothic muziek, dus mocht u nog wat nodig hebben...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik veranderIk had daadwerkelijk zin om dit topic te openen ipv buiten zitten met de buurmeisjes
Ja maar ze waren daar niet allemaal van gediend he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn Edit ook gezien?Als t daar zo makkelijk is snap ik niet dat je nog maagd bent
![]()
Mja 3-2 winnen is niet goed. Benfica scored dan 1x thuis en gaat voor de goal liggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee klopt.
Al heeft Twente net nog wel een paar hele goede kansen gehad
Tristania, Moonspell, Therionquote:
Dus? Hebben jullie geen bosjes en messen enzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ze waren daar niet allemaal van gediend he.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tristania, Moonspell, Therion
Ik ben een keer geknuffeld door een meisjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed dat nooit.
Vooral omdat ik het nooit durfde.
Gezellig, zijn dat van die buurmeisjes die in lingerie buiten zitten de hele dag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik veranderIk had daadwerkelijk zin om dit topic te openen ipv buiten zitten met de buurmeisjes
Woonde en nee ik ging niet om met dat soort volk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je woont toch in zuid-oost, geen box?
Heb ooit eens zo'n hele collectie gedownload met alleen gothic metal en zoquote:
Nee, dat is hier nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gezellig, zijn dat van die buurmeisjes die in lingerie buiten zitten de hele dag?
Vetjes!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb ooit eens zo'n hele collectie gedownload met alleen gothic metal en zo
+1quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben een keer geknuffeld door een meisjeDat is het meest intieme wat ik ooit gehad heb
![]()
![]()
ik zo'n 3 dubbel cd was leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb ooit eens zo'n hele collectie gedownload met alleen gothic metal en zo
Crap das niet gezond man!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gewoon overheen walsen nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja 3-2 winnen is niet goed. Benfica scored dan 1x thuis en gaat voor de goal liggen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat is hier nietDat zijn mijn lieve buurmeisjes die me in de ochtend van koffie voorzien en in de avond van bier
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap das niet gezond man!Ga eens snel terug naar buiten!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap das niet gezond man!Ga eens snel terug naar buiten!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat is hier nietDat zijn mijn lieve buurmeisjes die me in de ochtend van koffie voorzien en in de avond van bier
Utreg, bazenstadquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
VIRO PLAAGT MIJ! Geef hem een note, Morphmuts.
+1quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat was best eng ook nogIk wist niet wat me overkwam
![]()
Ik wil je ook wel plagen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gewoon overheen walsen nu
4-2, en dan daar ook nog 1 goal maken
Op wat voor een manier plaagt ie ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Op wat voor een manier plaagt ie ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik zit al 7 uur buiten
even de autist spelen is wel lekker
* Zokunen plaagt er op losquote:
Hij wil dat ik een note krijg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Op wat voor een manier plaagt ie ?
Ze hebben op zich wel een kans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.Benfica is niet van de klasse waar Twente niet van kan winnen.
Ik ook.quote:
Dit was nog wel het beste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ze hebben op zich wel een kans.
Het had qua loting ook slechter kunnen uitpakken
Alweer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou echt niet meer naar binnen komen zolang ze buiten zijn.
Ik wist ook niet wat voor houding ik moest aannemen, terugknuffelen ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
+1![]()
Ook al was het vriendschappelijk
Ja daarom. Zo jammer dat ze al 2 goals tegen hebben......quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ze hebben op zich wel een kans.
Het had qua loting ook slechter kunnen uitpakken
Ik ook niet maar eehm kijk eens naar de TT!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik laat me niet zo snel vangen
Tegen Arsenal of Bayern zou ook wel mooi geweest zijn. Alleen al om een keer tegen zo'n ploeg te spelen ( al hebben ze al wel tegen Arsenal gespeeld ).quote:
Ik wil ook leuke buurmeisjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou echt niet meer naar binnen komen zolang ze buiten zijn.
ik weet niet of ik dan al thuis ben...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
DJ Broertje
Wanneer
wo, 17. augustus, 15:00 – 17:00
verzoekjes zijn welkom in -> dm.
Genre ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
DJ Broertje
Wanneer
wo, 17. augustus, 15:00 – 17:00
verzoekjes zijn welkom in -> dm.
alles is welkomquote:
Op een oude fiets....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil ook leuke buurmeisjes.![]()
Ik woon naast twee oude mutsen.
Ik wil er eigenlijk niet over nadenken hoe wij gaan reageren als we een meisje mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat voor houding ik moest aannemen, terugknuffelen ofzo
Dan ga ik daar even wat van aanvragenquote:
quote:
Bestaat er ook een singles topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O waitwhut, zitten we hier in het nieuwe singles topic?
Het zijn geen mooie oude vrouwen.quote:
Zet een stapje danquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk niet over nadenken hoe wij gaan reageren als we een meisje mee naar huis nemen.
Niet?quote:
Mja, dan sta je er niet meer op, maar naastquote:
Genre?quote:
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk niet over nadenken hoe wij gaan reageren als we een meisje mee naar huis nemen.
Nee, man. Ik heb nog niet de helft van al m'n nummers geconverteerd of van de schijf gehaaldquote:
Net alsof een oude wel fiets mooi is!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn geen mooie oude vrouwen.![]()
Anders.
Bestaat Paradise Lost eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef MsMessy het volgende:
Even een lijstje nagekeken wat hier aan gothic metal staat
After Forever
Edenbridge
Epica
Evanescence
The Gathering
HIM
Lacuna Coil
Moonspell
Nightwish
Paradise Lost
Sirenia
Theatre of Tragedy
Therion
Tiamat
Tristania
Type O Negative
Within Temptation
Okee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Beter denk je ook niet in "wij", beter denk je dan aan jezelf
Boerenrock/Dialectrockquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Genre?ik ben wel wakker hoor
Ik is nieuwsgierigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Rond tienen mijn Nederlandstalige nummer en ik heb dit keer een hele mooie titel
En een mooi nummer ook
Ik heb hele mooie oude fietsen gezien dank u vriendelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof een oude wel fiets mooi is!
Verstand op nul en douwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Ik wil er eigenlijk niet over nadenken hoe ik ga reageren als ik een meisje mee naar huis neem.![]()
Zo goed?
mss deze week met een kameraad eens een brute deathmetal uurtje houdenquote:
ik zal later eens kijken wat ik daravan hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef MsMessy het volgende:
Even een lijstje nagekeken wat hier aan gothic metal staat
After Forever
Edenbridge
Epica
Evanescence
The Gathering
HIM
Lacuna Coil
Moonspell
Nightwish
Paradise Lost
Sirenia
Theatre of Tragedy
Therion
Tiamat
Tristania
Type O Negative
Within Temptation
Heb ik ook nog een hele lading van staan hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mss deze week met een kameraad eens een brute deathmetal uurtje houden![]()
DJ Cereberus zal dan wel eens draaien op mijn pc met zijn muziek.
Beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Ik wil er eigenlijk niet over nadenken hoe ik ga reageren als ik een meisje mee naar huis neem.![]()
Zo goed?
Ah te weinig verstand vanquote:
Heb bijna allesquote:After Forever
Edenbridge
Epica
Evanescence
The Gathering
HIM
Lacuna Coil
Moonspell
Nightwish
Paradise Lost
Sirenia
Theatre of Tragedy
Therion
Tiamat
Tristania
Type O Negative
Within Temptation
Oh nou ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie oude fietsen gezien dank u vriendelijk.
Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
BeterJe moet ook niet reageren maar initiëren
[..]
Ah te weinig verstand vanIk luister wel gewoon mee. Ga je wel praten?
Vergeet de versleten zadels nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh nou ik niet.Meestal zijn ze helemaal verroest en moeten ze nodig nieuwe banden enzo
Iets met neuken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is in ieder geval mijn favoriete titel
JA ook dat ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vergeet de versleten zadels niet
quote:
quote:
Het merendeel wel ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh nou ik niet.Meestal zijn ze helemaal verroest en moeten ze nodig nieuwe banden enzo
uiteraardquote:
Hoer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe niet eens
Een oerhollands scheldwoord
Gadverdamme.quote:
Ik had t echt over fietsen he! Niet over Milfsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het merendeel wel ja.
Maar ik zag er laatst een, die mag mij de kneepjes van het vak wel bijbrengen hoor.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wilt gewoon graag zoenen, dat is het.
kijk jij snapt mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op zoek naar zijn autosleutels?
Doe jij nooit zekerquote:
Banaan volgens mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op zoek naar zijn autosleutels?
Ik heb ook serieus een trui met daarop de voorkant: Op een oude fiets moet je het leren, en op de achterkant: Maar niet op een met een versleten zadel en 2 lekke bandenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA ook dat ja!Al dat schuren tijdens t fietsen.
Rare vogel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had t echt over fietsen he! Niet over Milfs
Niet met de mensen van hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wilt gewoon graag zoenen, dat is het.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb ook serieus een trui met daarop de voorkant: Op een oude fiets moet je het leren, en op de achterkant: Maar niet op een met een versleten zadel en 2 lekke banden
Trutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef Viro het volgende:
ik neem het hele skype gesprek op, ze is aan het liegen
Niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet met de mensen van hier.
Ja die bestaan nog, laatste album is wel uit 2009 maar er gebeurd dus nog wel iets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Bestaat Paradise Lost eigenlijk nog?
Zippyshare link in mijn PM na afloop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef Viro het volgende:
Ik dacht aan portemonnee, maar tochquote:
Trutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef Viro het volgende:
Natuurlijk niet.quote:
Gij addergebroedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef Viro het volgende:
Dan nog!quote:
quote:
Ik geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet met de mensen van hier.
Waarom in pm? Gewoon hier in t topic voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Zippyshare link in mijn PM na afloop.
Ajax?quote:
Als ze terug is is haar pakje opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Is Knetter nu al terug met haar peuken?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als ze terug is is haar pakje op![]()
[..]
[..]
Ik ken 15 jarigen die prima kunnen bakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent 15, je bakt er vast toch weinig van![]()
Nee ze heeft der hakken waarschijnlijk nog aan, die is stiekem aan het tippelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Is Knetter nu al terug met haar peuken?
*mikt een chocolate chip cookie in Samzz d'r open mond..quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*mikt een chocolate chip cookie in Samzz d'r open mond..
Oh ja?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken 15 jarigen die prima kunnen bakken.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ze heeft der hakken waarschijnlijk nog aan, die is stiekem aan het tippelen.
Daarom was ze net aan het oefenen op de evenwichtsbalk
gaat hte nu over neuken, taart , of iets grillen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken 15 jarigen die prima kunnen bakken.
is de stad dan zo verquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze moest helemaal naar de "stad"fietsen omdat de snackbar op de hoek al dicht was.
Hoop dat ie smaakt, was m'n laatste..quote:
Ja nu valt het kwartje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof brownies bakken moeilijk is.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoop dat ie smaakt, was m'n laatste..
Ik duik m'n bed in dames en heren
Zeg dat maar tegen de groep van ons stam groepjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof brownies bakken moeilijk is.
Slaap lekker Joof.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent 15, je bakt er vast toch weinig van![]()
Het gaat waarschijnlijk weer over seks, aangezien dit topic is gevuld met een stel hitsige pubers die iedere kans aangrijpen om het over dit spannende onderwerp te hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gaat hte nu over neuken, taart , of iets grillen?
Assenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hallo ze woont in Drenthe de 1e echte stad daar in de buurt zit in Zuid Holland
Er zijn altijd idioten die het niet kunnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de groep van ons stam groepjedie Stenen brownies bakten
slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fapse!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken mensen van 15 die kunnen prima zoenen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja kloptAl is dat niet leeftijdsgebonden
Welterustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
lekkere muziekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog een lekker zomers nummer en dan nederlandstalig
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk weer over seks, aangezien dit topic is gevuld met een stel hitsige pubers die iedere kans aangrijpen om het over dit spannende onderwerp te hebben.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme zeg ik moet echt even mijn gal spuwen.
Mijn ex is echt een * insert scheldwoorden *
Ze belde mij net dat ze het zo leuk met die andere kerel heeft en dat ze nog wat spullen moet hebben. En dat ik nooit zo leuk zou zijn als hem.
En hij is gespierd en mooi en ..
RAAAAAAAARGH.
Ze belde mij net dat ze het zo leuk met die andere kerel heeft en dat ze nog wat spullen moet hebben. En dat ik nooit zo leuk zou zijn als hem.
RAAAAAAAARGH.
RAAAAAAAARGH.
kutwijfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Insomnium het volgende:
RAAAAAAAARGH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |