Okee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Beter denk je ook niet in "wij", beter denk je dan aan jezelf
Boerenrock/Dialectrockquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Genre?ik ben wel wakker hoor
Ik is nieuwsgierigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Rond tienen mijn Nederlandstalige nummer en ik heb dit keer een hele mooie titel
En een mooi nummer ook
Ik heb hele mooie oude fietsen gezien dank u vriendelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof een oude wel fiets mooi is!
Verstand op nul en douwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Ik wil er eigenlijk niet over nadenken hoe ik ga reageren als ik een meisje mee naar huis neem.![]()
Zo goed?
mss deze week met een kameraad eens een brute deathmetal uurtje houdenquote:
ik zal later eens kijken wat ik daravan hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef MsMessy het volgende:
Even een lijstje nagekeken wat hier aan gothic metal staat
After Forever
Edenbridge
Epica
Evanescence
The Gathering
HIM
Lacuna Coil
Moonspell
Nightwish
Paradise Lost
Sirenia
Theatre of Tragedy
Therion
Tiamat
Tristania
Type O Negative
Within Temptation
Heb ik ook nog een hele lading van staan hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mss deze week met een kameraad eens een brute deathmetal uurtje houden![]()
DJ Cereberus zal dan wel eens draaien op mijn pc met zijn muziek.
Beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Ik wil er eigenlijk niet over nadenken hoe ik ga reageren als ik een meisje mee naar huis neem.![]()
Zo goed?
Ah te weinig verstand vanquote:
Heb bijna allesquote:After Forever
Edenbridge
Epica
Evanescence
The Gathering
HIM
Lacuna Coil
Moonspell
Nightwish
Paradise Lost
Sirenia
Theatre of Tragedy
Therion
Tiamat
Tristania
Type O Negative
Within Temptation
Oh nou ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie oude fietsen gezien dank u vriendelijk.
Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
BeterJe moet ook niet reageren maar initiëren
[..]
Ah te weinig verstand vanIk luister wel gewoon mee. Ga je wel praten?
Vergeet de versleten zadels nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh nou ik niet.Meestal zijn ze helemaal verroest en moeten ze nodig nieuwe banden enzo
Iets met neuken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is in ieder geval mijn favoriete titel
JA ook dat ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vergeet de versleten zadels niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |