quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij en ik denken hier precies hetzelfde over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch, Twente en Champion League is niet echt een super combi.
Laat Twente maar mooi Europa League spelen
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Daar komt de expertquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
De TT is waarheid, tot de dag van vandaag.
Kleine correctie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar toch, Twente Nederland en Champion League is niet echt een super combi.
Laat Twente Nederland maar mooi Europa League spelen
Zegt me niets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wally_Tax
Ik wou jullie Ajax hart nog niet meteen breken, maar dit is wel de waarheid zoquote:
Zo hoort t ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij en ik denken hier precies hetzelfde over.
Nee serieus de jongens en meisje die elkaar lopen te stoeien en te plagen zijn een paar maanden later een stel. Zo is dat tenminste in mijn omgeving.quote:
Oh ja, die had je ook nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
en Kabel, HIM en The Gathering ook?
maar het is ook kei-oud dus zo vreemd is het ook niet dat je het niet kentquote:
Niets van waar..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee serieus de jongens en meisje die elkaar lopen te stoeien en te plagen zijn een paar maanden later een stel. Zo is dat tenminste in mijn omgeving.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Anders mis ik even 6 topicsStelletje spamkonijnen
Hier gaan ze altijd droogneukenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee serieus de jongens en meisje die elkaar lopen te stoeien en te plagen zijn een paar maanden later een stel. Zo is dat tenminste in mijn omgeving.
Ik heb nooit het succes meegemaakt van Ajax dus ik ben op en top realist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wou jullie Ajax hart nog niet meteen breken, maar dit is wel de waarheid zo
KGquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Anders mis ik even 6 topicsStelletje spamkonijnen
Tja ze treffen t dan ook niet met de tegenstander... Ajax had vorig seizoen een makkelijkere tegenstander.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar toch, Twente en Champion League is niet echt een super combi.
Laat Twente maar mooi Europa League spelen
HIM?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
en Kabel, HIM en The Gathering ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |