Keuzes makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Anders mis ik even 6 topicsStelletje spamkonijnen
Ja klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ze treffen t dan ook niet met de tegenstander... Ajax had vorig seizoen een makkelijkere tegenstander.Heeft helaas voor Twente met de quotering van de club te maken.
Mja mn ouders draaide vroeger zulke muziek dus ik had t moeten kennen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het is ook kei-oud dus zo vreemd is het ook niet dat je het niet kent
Dat bedoel ik dus met stoeien en plagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier gaan ze altijd droogneuken
quote:
Ik hoop t voor je. Maar eehm 2 uit goals voor Benfica is niet goe voor Twente...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar er is nog een helft te spelen
Het kan nog goed uitvallen voor volgende week in de return![]()
[/ goede hoop]
Vannacht maar eens testen met wat boerenrockquote:
Ik zie dit niet meer goed gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop t voor je. Maar eehm 2 uit goals voor Benfica is niet goe voor Twente...
Dan slaap ik.. Zal ik slapen met de radio aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vannacht maar eens testen met wat boerenrock.
Het is hier net een volksbuurtquote:
Dat gaat wel heel snel daaro zeg!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met stoeien en plagen.
Gewoon aan elkaar zitten wat het meeste gebeurt, jongen zegt wat, meisje wordt soort van boos slaat die jongen op zijn arm ofzo. Jongen neemt wraak en grijpt het meisje.
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
Eigenlijk is het voor het Nederlandse voetbal beter dat Ajax geen kampioen wordt bedenk ik nu.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vannacht maar eens testen met wat boerenrock.
Dit was voor mij dagelijkse realiteit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel snel daaro zeg!
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met stoeien en plagen.
Gewoon aan elkaar zitten wat het meeste gebeurt, jongen zegt wat, meisje wordt soort van boos slaat die jongen op zijn arm ofzo. Jongen neemt wraak en grijpt het meisje beet.
Nee klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop t voor je. Maar eehm 2 uit goals voor Benfica is niet goe voor Twente...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
, Als het je maar geen metal draait, die heb ik allemaal al gehoord
Nou Ajax heeft in de voorrondes meer kans om door te gaan dan Twente door die beschermde status.quote:
WBquote:
Ik deed dat nooit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Herkenbaar jaDat ze elkaar net niet zitten te penetreren
Jammer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Ajax 2e wordt gaan er sneller 2 clubs de Championsleague in omdat Ajax door de quotering veel beter is en ze een makkelijkere Club treffen in de voor ronde.quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef Karzai het volgende:
reggae, ze zingen wel vals maar who cares
Je woont toch in zuid-oost, geen box?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed dat nooit.
Vooral jomdat ik het nooit durfde.
Mijn Edit ook gezien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit was voor mij dagelijkse realiteit.![]()
Namen noemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
@ Kabel. Heb hier ook nog een boel Gothic muziek, dus mocht u nog wat nodig hebben...
Same here!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
@ Kabel. Heb hier ook nog een boel Gothic muziek, dus mocht u nog wat nodig hebben...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik veranderIk had daadwerkelijk zin om dit topic te openen ipv buiten zitten met de buurmeisjes
Ja maar ze waren daar niet allemaal van gediend he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn Edit ook gezien?Als t daar zo makkelijk is snap ik niet dat je nog maagd bent
![]()
Mja 3-2 winnen is niet goed. Benfica scored dan 1x thuis en gaat voor de goal liggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee klopt.
Al heeft Twente net nog wel een paar hele goede kansen gehad
Tristania, Moonspell, Therionquote:
Dus? Hebben jullie geen bosjes en messen enzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ze waren daar niet allemaal van gediend he.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tristania, Moonspell, Therion
Ik ben een keer geknuffeld door een meisjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed dat nooit.
Vooral omdat ik het nooit durfde.
Gezellig, zijn dat van die buurmeisjes die in lingerie buiten zitten de hele dag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik veranderIk had daadwerkelijk zin om dit topic te openen ipv buiten zitten met de buurmeisjes
Woonde en nee ik ging niet om met dat soort volk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je woont toch in zuid-oost, geen box?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |