da witte ooit nooit nie..quote:
Samzz tetten adoreren vind ik wel een goed ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef clevy het volgende:
[..]
da witte ooit nooit nie..
in vorige draadje was er een link naar adoratie topic voor samzz.
En zo hoort het..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:16 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Hai, ik zou me graag bij dit topic willen voegen. Al is het maar om te melden dat ik eindelijk compleet tevreden ben met het single zijn en er gigantisch van geniet.
en wat zit erin?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:29 schreef rival het volgende:
Vandaag mijn pakketje binnen volgens postnl
een jurkje, laarzen en.. ohnee wacht da's Sammz der pakketje....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en wat zit erin?(of hoort erin te zitten)
Wat is er met je ogen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil van die irritante ogen van mij af.. wie wil ze hebben
Wat moet jij met sammz haar pakketje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:31 schreef rival het volgende:
een jurkje, laarzen en.. ohnee wacht da's Sammz der pakketje....
Mijn nieuwe tv
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn nieuwe tv
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze doen pijn, al twee dagen. Net alsof ze vermoeid zijn
auw!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
op je ogen dan maar.
Ik ga douchen en op weg naar werk
Ik bedoelde het liefquote:
Gelukkig vind ik mijn werk geweldigquote:
http://www.181.fm/quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die hier gratis sites kennen om beetje muziek te luisteren. Ben de mp3's op mijn telefoon beetje zat![]()
en radio is teveel gelul
www.datpiff.comquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die hier gratis sites kennen om beetje muziek te luisteren. Ben de mp3's op mijn telefoon beetje zat![]()
en radio is teveel gelul
De vraag is eerder hoe het kan, waarom zou jij dat soort bagger uberhaupt kennen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
WAAROM, WAAROM heb ik dit nummer in mijn hoofd?
Waarom heb jij mijn pakketjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn nieuwe tv
Als het nou een fuck-vakantie wasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
Ik kom er vandaag achter dat ik gewoon een fucking week extra vakantie heb.
He verdommequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het nou een fuck-vakantie was.
.
.
etc etc.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
'Vriendin' blijkt jongen geweest...
IFOK!
Alles kan geregeld worden hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |