een jurkje, laarzen en.. ohnee wacht da's Sammz der pakketje....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en wat zit erin?(of hoort erin te zitten)
Wat is er met je ogen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil van die irritante ogen van mij af.. wie wil ze hebben
Wat moet jij met sammz haar pakketje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:31 schreef rival het volgende:
een jurkje, laarzen en.. ohnee wacht da's Sammz der pakketje....
Mijn nieuwe tv
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn nieuwe tv
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze doen pijn, al twee dagen. Net alsof ze vermoeid zijn
auw!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
op je ogen dan maar.
Ik ga douchen en op weg naar werk
Ik bedoelde het liefquote:
Gelukkig vind ik mijn werk geweldigquote:
http://www.181.fm/quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die hier gratis sites kennen om beetje muziek te luisteren. Ben de mp3's op mijn telefoon beetje zat![]()
en radio is teveel gelul
www.datpiff.comquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die hier gratis sites kennen om beetje muziek te luisteren. Ben de mp3's op mijn telefoon beetje zat![]()
en radio is teveel gelul
De vraag is eerder hoe het kan, waarom zou jij dat soort bagger uberhaupt kennen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
WAAROM, WAAROM heb ik dit nummer in mijn hoofd?
Waarom heb jij mijn pakketjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn nieuwe tv
Als het nou een fuck-vakantie wasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
Ik kom er vandaag achter dat ik gewoon een fucking week extra vakantie heb.
He verdommequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het nou een fuck-vakantie was.
.
.
etc etc.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
'Vriendin' blijkt jongen geweest...
IFOK!
Alles kan geregeld worden hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |