SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:
Ik weet niet meer hoe dat nummer heet maar tis echt een player nummer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leg je hoofd lief op mijn schouder..
hou me vastquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe dat nummer heet maar tis echt een player nummer.![]()
quote:Wat is Radio 49?
Tot op het bot voor en door fokkers gemaakt. Op 1 juni 2011 binnen een paar uur uit de grond gestampt en sindsdien gegroeid tot een 24-uurs webstation met deuntjes van Korn tot K3 en van 2 Unlimited tot 2 Pac. De DJs zijn net zo divers als de muziek, dus open die link en verbaas je dagelijks weer. De koffie is bruin en de hits zijn goud! En sinds een paar weken post zelfs KG mee!![]()
dit is mijn smaak niet schatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Knetter je muziek smaak de laatste tijd qua nederlandse nummers![]()
![]()
![]()
![]()
STAYquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
skipp
flair.. niet nederlands geloof ik.. of ik faal
Ik was het nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja kwam precies uit toen mn beste maatje mn ex mij me weg hosselde.![]()
Wat een teringlijer danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja kwam precies uit toen mn beste maatje mn ex mij me weg hosselde.![]()
Scheelt, anders was het een korte relatie gewordenquote:
Daar kan ik goed inkomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar daarom vind ik die meuk van Volumia ook meteen echt bagger enzo.
Stayquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit kan niet hoor.. ik deed alleen nederlands.. dus tja.. sorry.. maar skipp
schoon wijfeke
Liefde is oorlogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef Zokunen het volgende:
En ik maar denken dat mijn maat een tering hond was toen ie moves maakte op een chick waarvan hij wist dat ik haar tof vond... en ook met succes...
Hoogstwaarschijnlijk wel ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Scheelt, anders was het een korte relatie geworden
Pics van je ex?
Egoïstquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel ja!![]()
Heb ik niet meer.Alles geformatteerd waar zij op stond en alles ritueel verbrand.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar kan ik goed inkomen.
Brengt het gelijk weer boven.
Ach in mijn optiek doe je dat niet bij een maat van je, hoe leuk je iemand ook vind.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach in mijn optiek doe je dat niet bij een maat van je, hoe leuk je iemand ook vind.
Bij een kennis vind ik het al dubieus, maar bij een echte vriend
Zo een echte vriend was t blijkbaar 22 jaar lang niet..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach in mijn optiek doe je dat niet bij een maat van je, hoe leuk je iemand ook vind.
quote:
Mwah ligt eraan hoe eerlijk je erover bent. Niets zeggen en doen is laf, gelijk eerlijk zeggen dat je er ook voor gaat moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan neem je afstand en leg je t uit aan die vriend van je maar je gaat er niet achteraan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar aan de andere kant.
Verliefd worden heb je weinig invloed op![]()
Ik keur het niet goed hoor begrijp mij niet verkeerd !
True, maar dan maar balen, verliefd worden is makkelijk, een echte vriendschap niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar aan de andere kant.
Verliefd worden heb je weinig invloed op![]()
Ik keur het niet goed hoor begrijp mij niet verkeerd !
Daar ben ik het mee eens !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan neem je afstand en leg je t uit aan die vriend van je maar je gaat er niet achteraan.
quote:
Niet als de ander al een relatie er mee heeft.quote:Mwah ligt eraan hoe eerlijk je erover bent. Niets zeggen en doen is laf, gelijk eerlijk zeggen dat je er ook voor gaat moet kunnen.
Ik las t vanmiddag ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens !
Maar ik ben sowieso verbitterd wat relaties en dergelijke betreft.
Dus misschien ben ik niet de goede persoon om erover te oordelen
* Schud hand *quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik las t vanmiddag ja.Ik kan je een hand geven dat ik vrouwen niet meer vertrouw.
Dan is t ook niet boeie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:30 schreef Zokunen het volgende:
En hij pakte haar dus voor de 1e keer op de bek waar ik bijstond zonder in het voren iets te zeggen.
Zie die knakker ook nooit meer trouwens.
Pleonasme.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben een vrouw
en totaal niet te vertrouwen
Ik geloof jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben een vrouw
en totaal niet te vertrouwen
Eet smakelijk !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen ik ben even eten maken
Spreek u straks weer
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
* Schud hand *
Ik geloof er serieus geen fuck meer van als een vrouw zulke dingen tegen mij zegt
Smakelijk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen ik ben even eten maken
Spreek u straks weer
Was wel boeien, want ik was echt stapel, en hij was een van mn beste vrienden die ik dagelijks zag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is t ook niet boeie.Al zie ik die hufter ook niet meer gelukkig.
Hahaha ik ken het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wel sneu maar eehm ik kan er ook niets aan doen.
Facebook groepje oprichtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het.
Wel een hoop kerels hier die hetzelfde hebben trouwens
Zullen we de radio49 steungroep voor gekwetste kerels oprichten ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Facebook groepje oprichten?
Zullen we jou eens kwetsenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik voel mij niet op mijn gemak met al die gekwetste kerels hier
Omdat je nu ziet wat je met mannen doet ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik voel mij niet op mijn gemak met al die gekwetste kerels hier
Oh zo!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Was wel boeien, want ik was echt stapel, en hij was een van mn beste vrienden die ik dagelijks zag.
En hij wist hoe gek ik op haar was.
zo ongvquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef Melting het volgende:
Zow.... net een pan mosselen aangezet.
Hoe lang moeten die eigenlijk op staan? Minuutje op 15-20?
nee omdat ik weet dat ik een kutwijf ben.. en niet graag zie wat dat aan kan richten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Omdat je nu ziet wat je met mannen doet ?
Mevrouw ijskonijn ?
Kwartier ongeveer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef Melting het volgende:
tot ze drijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef Melting het volgende:
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee omdat ik weet dat ik een kutwijf ben.. en niet graag zie wat dat aan kan richten.
ontkenning is makkelijker
oh je kookt ze niet?quote:
Viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het.
Wel een hoop kerels hier die hetzelfde hebben trouwens
Zullen we de radio49 steungroep voor gekwetste kerels oprichten ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja.![]()
En dan gekwetste meiden aan ze koppelen? Misschien dat t dan wel een keertje goed gaat.
Je zou denken dat het werkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja.![]()
En dan gekwetste meiden aan ze koppelen? Misschien dat t dan wel een keertje goed gaat.
Maar meisjes met rode haren zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had altijd een rossige gloed.. toen ik 17 was heb ik een keer 4 pakjes verf erover heen gegooit om ervan af te komen.. door dit nr![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je zou denken dat het werkt.
Maar mijn ex zei altijd " Mijn ex is vreemd gegaan ik weet hoeveel pijn het doet ik zou jou nooit pijn kunnen doen, ik ben niet zoals die anderen "
![]()
gelukkig heb ik geen rode harenquote:
Stay!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kerst konijn
en wat een rare overgang
Behoorlijk.quote:
heeft de DJ niks mee te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kerst konijn
en wat een rare overgang
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen rode haren
Ech ik snap er geen klote van waarom ze t dan niet eerst uit maken... Ik heb t tegen mn ex ook heel boos gezegd dat ze gewoon bang was om all1 te zijn oid want toen t kapot ging woonde ze in no time bij hem in huis...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Behoorlijk.
En het is niet de eerste die vreemd ging
Dus ik had al extreem veel moeite met dit soort onzin.
Dat was hier dus ook, zij zei EXACT hetzelfdequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je zou denken dat het werkt.
Maar mijn ex zei altijd " Mijn ex is vreemd gegaan ik weet hoeveel pijn het doet ik zou jou nooit pijn kunnen doen, ik ben niet zoals die anderen "
![]()
Als je maar gelukkig bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben er heeel blij om
Vid!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
blijft.. ik ga ff schudden tozo
Hah !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ech ik snap er geen klote van waarom ze t dan niet eerst uit maken... Ik heb t tegen mn ex ook heel boos gezegd dat ze gewoon bang was om all1 te zijn oid want toen t kapot ging woonde ze in no time bij hem in huis...Maar dat was natuurlijk niet waar.
En nog een lotgenoot.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was hier dus ook, zij zei EXACT hetzelfde
Even later was ze pleite
Dit is niet van de Dikke Lul Band.quote:
Skip dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is niet van de Dikke Lul Band.![]()
Is van de Apres skihut uit Rotterdam.
Niet netjes van die andere vrouw maar ze is dan niet meteen een hoer toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hah !
Dat ken ik ook.
Gelukkig niet zelf meegemaakt.
Maar een vriendin van mij wel, die kerel maakte der zwanger en was oh zo blij dat hij vader werd.
Was de kleine eindelijk geboren smeerde hij hem met de smoes " Ja ik vind het te zwaar " Nog geen week later woonde hij bij een of andere hoer in met drie kinderen.
[..]
En nog een lotgenoot.
Sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet netjes van die andere vrouw maar ze is dan niet meteen een hoer toch?Wel lullig dat die gast niet gewoon eerlijk kon zijn... Helaas is dat tegenwoordig standaard. Liever een leugen vertellen dan gewoon de waarheid...
![]()
Tegel wijsheid:
AL IS DE LEUGEN NOG ZO SNEL, DE WAARHEID ACHTERHAALT M TOCH WEL!
Blijf je luisteren om 19:00 uur?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van heel veel metal!
Ik wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blijf je luisteren om 19:00 uur?
Oh ja dan is t weer wat anders ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ben nog steeds pissig op die andere vrouw.
Want dat was namelijk een vrij goede vriendin van die vriendin van mij.
Nee natuurlijk niet! Volbeat en andere meukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blijf je luisteren om 19:00 uur?
Ik vind het leuk hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind dit wel geinig voor een keer
2 uur lang kutmuziek
Volbeat & Metallica valt wel meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Volbeat en andere meuk
Ik luister tussen het koken doorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volbeat & Metallica valt wel mee
Dit dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
Whaaa zo metallica *radio aanzet woohooooo*
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik luister tussen het koken door
Ik begin met een half uur Volbeatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
Oh Metalica is idd wel te doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volbeat & Metallica valt wel mee
Ja dan moet je fan zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh Metalica is idd wel te doen.Maar een een vol uur dezelfde 2 bands...
![]()
Klopt sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja dan is t weer wat anders ja!Maar dat had je er niet bijgezegd....
Geen idee, maar ik zeg Skip!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is dit nou?Ofja, dat hiervoor
.
Maar... maar....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Ik begin met een half uur Volbeat
quote:
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?quote:
Je wordt oudquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ga zo denk ik maar ff tv kijken, 2 uur metal trek ik echt niet meer.
STAY!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen thomas wel horror
skipp
normaal- schuine versie
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, ik lees nu pas "schuine versie", ik dacht al
Oke.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?En al helemaal niet het spijt me!
Ik begreep je daardoor even verkeert. Meer niet. Is niet meteen iets ernstigs oid hoor!
Nee, heb metal nooit tof gevonden, al draai ik soms een paar nummers.quote:
Gelukkig luister ik met koptelefoonquote:
Oke jammerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, heb metal nooit tof gevonden, al draai ik soms een paar nummers.
Maar vandaag al teveel gehoord, van newbie en mezelf....
Ik snap ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik plas bijna in mijn broek van het lachen
jullie reacties priceless
STAY!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
liever dan lief
is iedereen wel in dit topic![]()
Deze mag blijven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
liever dan lief
is iedereen wel in dit topic![]()
Oeh. Deze is wel nicequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het nog steeds niet wist!
quote:
AU je doet me pijnquote:
Zullen we Outpost slaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
AU je doet me pijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
AU je doet me pijn
quote:
Heb je geen slanke?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
Hoi vriendjes. Iemand op zoek naar een vette leuke pony?
.
Ga weg met je kut UIquote:
lol je UIquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
Hoi vriendjes. Iemand op zoek naar een vette leuke pony?
.
Neequote:
Dat past welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Als ie klein genoeg is dat ie op mn balkon past.![]()
Mja hij moet daar dan wel blijven tot ie dood gaat enzo want ik ga m niet over mn parket naar buiten toe laten.quote:
quote:
quote:
* ACT-F Googelt naar "halve Fjord"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar hij hoort wat dikker, want het is een halve Fjord
.
Hij kan zo op 't grasveldje onder je balkonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja hij moet daar dan wel blijven tot ie dood gaat enzo want ik ga m niet over mn parket naar buiten toe laten.
Jij bent altijd vrolijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
blijft
dit liedje gaat over mijchaotisch enzo
JA onder mn balkon maar dan moet ik echt naar buiten enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij kan zo op 't grasveldje onder je balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |