Maar meisjes met rode haren zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had altijd een rossige gloed.. toen ik 17 was heb ik een keer 4 pakjes verf erover heen gegooit om ervan af te komen.. door dit nr![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je zou denken dat het werkt.
Maar mijn ex zei altijd " Mijn ex is vreemd gegaan ik weet hoeveel pijn het doet ik zou jou nooit pijn kunnen doen, ik ben niet zoals die anderen "
![]()
gelukkig heb ik geen rode harenquote:
Stay!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kerst konijn
en wat een rare overgang
Behoorlijk.quote:
heeft de DJ niks mee te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kerst konijn
en wat een rare overgang
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen rode haren
Ech ik snap er geen klote van waarom ze t dan niet eerst uit maken... Ik heb t tegen mn ex ook heel boos gezegd dat ze gewoon bang was om all1 te zijn oid want toen t kapot ging woonde ze in no time bij hem in huis...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Behoorlijk.
En het is niet de eerste die vreemd ging
Dus ik had al extreem veel moeite met dit soort onzin.
Dat was hier dus ook, zij zei EXACT hetzelfdequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je zou denken dat het werkt.
Maar mijn ex zei altijd " Mijn ex is vreemd gegaan ik weet hoeveel pijn het doet ik zou jou nooit pijn kunnen doen, ik ben niet zoals die anderen "
![]()
Als je maar gelukkig bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben er heeel blij om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |