SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Slecht excuus!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
opera liep vast.. ik doe wel skipp
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
opera liep vast.. ik doe wel skipp
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wegMoet even trainen. Tot later mijn lieven vrienden
Whut?quote:
quote:
genoeg mensen in het topic dus het is nu 3 heb ik ook al eerder gemeldquote:
Zeg, hoe lang moet ik nog slijmen voor ik eindelijk een lieve note krijg?quote:
Oh, ik was eten, niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
genoeg mensen in het topic dus het is nu 3 heb ik ook al eerder gemeld
Alle spinazie op?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik was eten, niet meegekregen.
quote:
Ik doe niet aan lieve notesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, hoe lang moet ik nog slijmen voor ik eindelijk een lieve note krijg?.
quote:
Inderdaad. Wij hebben wat te bespreken Outkast, niet fokken met mijn Guusquote:
Live gezien op appeltjes popquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij hebben wat te bespreken Outkast, niet fokken met mijn Guus
Outkast? Als in, uit de kast?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nah !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef Trollscience het volgende:
Deze krijgt het spamrecord, dit topicNa 5 minuten op pagina 5
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al was t maar om de stayers te pesten!
Ook, en tevens mijn koosnaampje voor Outpostquote:
Mijn KSC-papa is lief hè?quote:
Heb je dat topic gezien met die stream van die gast die een auto had ingeparkeerd? Dat ging snel, 8 topics in 15 minuten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef Trollscience het volgende:
Deze krijgt het spamrecord, dit topicNa 5 minuten op pagina 5
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja morph nieuwe TR![]()
![]()
gr gr Cabletje
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
gr gr Cabletje
quote:
Oh, dan hoef ik je dus ook niet te pijpen. Goedquote:
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wist je nog niet van de hete zekxz die hij en ik hebben gehad?
Ik wil je wel een note geven hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik je dus ook niet te pijpen. Goed.
Dat kan jij nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil je wel een note geven hoor
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Niet meer doen want anders wordt Myr boos en dat wil je niet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Blijft.. had dus rustiger kunnen roken
Opflikkeren met je kut TR's. Die zijn niet voor grapjes, daarbij was het niet eens grappig, hersenloos kut gedrocht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
gr gr Cabletje
Whut. Eerst doen, dan krijg je de notequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik je dus ook niet te pijpen. Goed.
Een boze vrouw. Dat heb je te vrezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
oh? maar zij wil toch niks met mij dus wat heb ik te vrezen?
![]()
Ik kan wel wat regelen hoorquote:
Dat bedoel ik dus CGMquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Opflikkeren met je kut TR's. Die zijn niet voor grapjes, daarbij was het niet eens grappig, hersenloos kut gedrocht.
Jij doet niet aan lieve notes. Dus dat gaat niet doorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whut. Eerst doen, dan krijg je de note
Dat snap ik welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wilde m nog live op cam pijpen maar kon zn pinkeltje niet goed op de cam krijgen...
Kom bij de marine, dan is niemand ontevredenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Opflikkeren met je kut TR's. Die zijn niet voor grapjes, daarbij was het niet eens grappig, hersenloos kut gedrocht.
Tsja pech voor je dat je nu mijn genotsknots niet mag verwennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij doet niet aan lieve notes. Dus dat gaat niet door.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wilde m nog live op cam pijpen maar kon zn pinkeltje niet goed op de cam krijgen...
genotsknotsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja pech voor je dat je nu mijn genotsknots niet mag verwennen
Ik ga in een hoekje zitten huilen nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja pech voor je dat je nu mijn genotsknots niet mag verwennen
Myr is niet kleinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach een klein meisje kan ik wel aan![]()
![]()
Bluf dat je nog een TR doetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga in een hoekje zitten huilen nu.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook, en tevens mijn koosnaampje voor Outpost
Doen, dan hebben we ff rustquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bluf dat je nog een TR doet
Als die pokemon uit je UI echt was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Nee... fout. het is een echt bestaand beessie namelijk de pikaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als die pokemon uit je UI echt was.
Had hij er zo uit gezien.
[ afbeelding ]
LEUGENS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee... fout. het is een echt bestaand beessie namelijk de pika
Ik mag hier geen foto posten, dus geloof me maarquote:
Gaan ma die dat doet vandaag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga even wat eten klaarmaken
dit zouden wij moeten karaokenquote:
nee die werktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaan ma die dat doet vandaag?![]()
Smakelijk zo.
Radio49 Karaoke tinychat ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit zouden wij moeten karaoken
Beetje jammer voor je punt dat het beestje er niet zo uitzietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pika![]()
![]()
![]()
pm of dm ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik mag hier geen foto posten, dus geloof me maar
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer voor je punt dat het beestje er niet zo uitziet.
Hierop is pikachu gebaseerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer voor je punt dat het beestje er niet zo uitziet.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2 skipss
dus skipp.. zijn teveel mensen weg nu
Of nee doe maar niet, straks geeft ze ook nogquote:
Latersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ja, ben er weg van. Tot vanavond moppies.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hierop is pikachu gebaseerd
Welke pics?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aan Myr vragen voor je pic's ??Die geeft ze nooit
Whahahahaha dan ga ik t juist vragen en dan net zo mee posten als jij hier deed vanmiddag maar dan in kpdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of nee doe maar niet, straks geeft ze ook nog
Heeft hij vergelijkbare foto's van jou?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog wel wat naaktpics in de aanbieding van KG, waar hij zijn billetjes vast voor je uitelkaar houd.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog wel wat naaktpics in de aanbieding van KG, waar hij zijn billetjes vast voor je uitelkaar houd.
Dat zei hij ook en toen moest ik aan jou vragen voor bewijs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het geen pinkeltje willen noemen hoor.
quote:
Ik denk het niet, maar ik ben 4 uur van de hele nacht kwijtgeraakt, ik weet niet hoe het komt, mijn geheugen laat me in de steek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heeft hij vergelijkbare foto's van jou?
Geloof mij maar gewoon, ik ben altijd eerlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zei hij ook en toen moest ik aan jou vragen voor bewijs.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar ik ben 4 uur van de hele nacht kwijtgeraakt, ik weet niet hoe het komt, mijn geheugen laat me in de steek.
Ja gaat wel weer. Vandaag voor t eerst in dagen weer eens kunnen eten zonder misselijk te worden.quote:
Skip !!quote:
Dan vast wel dus....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar ik ben 4 uur van de hele nacht kwijtgeraakt, ik weet niet hoe het komt, mijn geheugen laat me in de steek.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel weer. Vandaag voor t eerst in dagen weer eens kunnen eten zonder misselijk te worden.En bij jou?
Nah beetje flauw enzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geloof mij maar gewoon, ik ben altijd eerlijk.
Oh nog steeds?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
En ja, hier ook lekker rustig. Beetje vakantie aan t vieren en zo
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:11 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga even een snelweg in mijn longen aanleggen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een hart van ijs
is mij 4 keer verteld
ijsjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig hou jij van ijsjes.
Ik heb een houten hart net als dit nummer.
Jaja...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ijsjes
ja ik ben kil en koud, ijskoningin
Zomerfeestenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:13 schreef Insomnium het volgende:
Morgenavond zomerfeesten in dit gehucht
Dat betekend voor mij " Naar stamkroeg gaan en je onzinnig bezatten "
Bij ons begint morgen de horeca dagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:13 schreef Insomnium het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:13 schreef Insomnium het volgende:
je weet dat ik het wel kan zijnquote:
Bij ons was afgelopen week de kermis met bier tent en feest enzo.. Ik ben gewoon geen enkele dag geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:13 schreef Insomnium het volgende:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <?php if($heart == "houten"){ echo " aaaaah hug?"; }else if($heart == "golden"){ echo "Wow :o Neuken :D? "; }else{ echo "Hoi neuken?"; } ?> |
Klopt maar dan schud ik je wel weer even wakker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet dat ik het wel kan zijn
hij is best lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA die eng nek zie zingt in volumia. Hoe heet ie ook al weer?
Ja en daar heeft ie gebruik van gemaakt. Vooral met dat nummer waarin ie gewoon een mokkel played door te zeggen dat hij haar gaat troosten oid...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is best lekker
oh en stay was sneller..
Leg je hoofd lief op mijn schouder..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en daar heeft ie gebruik van gemaakt. Vooral met dat nummer waarin ie gewoon een mokkel played door te zeggen dat hij haar gaat troosten oid...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil neuken, wie doet er mee?
Surequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:20 schreef Zokunen het volgende:
Oh knetter ik vul het half uurtje zo wel op.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |