Vid!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
blijft.. ik ga ff schudden tozo
Hah !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ech ik snap er geen klote van waarom ze t dan niet eerst uit maken... Ik heb t tegen mn ex ook heel boos gezegd dat ze gewoon bang was om all1 te zijn oid want toen t kapot ging woonde ze in no time bij hem in huis...Maar dat was natuurlijk niet waar.
En nog een lotgenoot.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was hier dus ook, zij zei EXACT hetzelfde
Even later was ze pleite
Dit is niet van de Dikke Lul Band.quote:
Skip dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is niet van de Dikke Lul Band.![]()
Is van de Apres skihut uit Rotterdam.
Niet netjes van die andere vrouw maar ze is dan niet meteen een hoer toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hah !
Dat ken ik ook.
Gelukkig niet zelf meegemaakt.
Maar een vriendin van mij wel, die kerel maakte der zwanger en was oh zo blij dat hij vader werd.
Was de kleine eindelijk geboren smeerde hij hem met de smoes " Ja ik vind het te zwaar " Nog geen week later woonde hij bij een of andere hoer in met drie kinderen.
[..]
En nog een lotgenoot.
Sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet netjes van die andere vrouw maar ze is dan niet meteen een hoer toch?Wel lullig dat die gast niet gewoon eerlijk kon zijn... Helaas is dat tegenwoordig standaard. Liever een leugen vertellen dan gewoon de waarheid...
![]()
Tegel wijsheid:
AL IS DE LEUGEN NOG ZO SNEL, DE WAARHEID ACHTERHAALT M TOCH WEL!
Blijf je luisteren om 19:00 uur?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van heel veel metal!
Ik wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blijf je luisteren om 19:00 uur?
Oh ja dan is t weer wat anders ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ben nog steeds pissig op die andere vrouw.
Want dat was namelijk een vrij goede vriendin van die vriendin van mij.
Nee natuurlijk niet! Volbeat en andere meukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blijf je luisteren om 19:00 uur?
Ik vind het leuk hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind dit wel geinig voor een keer
2 uur lang kutmuziek
Volbeat & Metallica valt wel meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Volbeat en andere meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |