Ik heb wel veel ziekere dingen gehoord en vooral gezien hoor, anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:19 schreef djgrasveld het volgende:
net als je denkt dat de wereld niet zieker kan lees je zoiets.. triest..
Jij hebt veel ziekere dingen dan een onthoofd kind gezien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb wel veel ziekere dingen gehoord en vooral gezien hoor, anders.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Tjah... Enerzijds kan ik het me volledig voorstellen, vooral in de states waar het vangnet toch net wat minder goed functioneert als hier, en welk uitzicht had dat kind op zijn leven dan nog?
Maar strikt genomen is het compleet verzopen natuurlijk...
Ja, maar dat zegt bij nader inzien meer over mijzelf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij hebt veel ziekere dingen dan een onthoofd kind gezien?
Ik kan er met m'n hoofd niet bij, wat voor kopzorgen of bord voor je kop heb je dan? Ik heb er een hard hoofd in. Ik wil niemand voor het hoofd stoten, misschien heeft 'ie wel spijt en kon 'ie z'n hoofd niet boven water houdenquote:
Spijker op de kop, dwc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan er met m'n hoofd niet bij, wat voor kopzorgen of bord voor je kop heb je dan? Ik heb er een hard hoofd in. Ik wil niemand voor het hoofd stoten, misschien heeft 'ie wel spijt en kon 'ie z'n hoofd niet boven water houden.
Maar dat was dat kind dus al grotendeels...quote:
Bijna toepasselijke username.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar dat was dat kind dus al grotendeels...
Voor het kind? Wellicht. Voor omstanders? Nee. Het hoofd buiten etaleren voor de moeder, en ook de ledematen eraf hakken? Dat is duidelijk niet humaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:49 schreef Bot13 het volgende:
Overigens is een bijl best humaan toch, Montov?
Hij had het lichaam in het bos moeten verstoppen, niemand had het dan gezien. Stuk humaner dan, ineensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor het kind? Wellicht. Voor omstanders? Nee. Het hoofd buiten etaleren voor de moeder, en ook de ledematen eraf hakken? Dat is duidelijk niet humaan.
Zeg, over de doden niets dan goedsquote:
Aangezien je zei "er zijn humanere vormen van euthenasie" ging ik er niet vanuit dat je het had over het effect op de omstandersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor het kind? Wellicht. Voor omstanders? Nee. Het hoofd buiten etaleren voor de moeder, en ook de ledematen eraf hakken? Dat is duidelijk niet humaan.
Uuh wat? Lijkt me toch wel duidelijk?quote:Volgens de politie van Thibodaux in Louisiana is het motief van de moordende vader (30) nog onduidelijk.
Hoe dan ook wel een beetje luguber, maar ik sta echt helemaal nergens meer van te kijken tegenwoordig. Sterker nog het verbaast me echt niks meer...ik lees dit en denk..."Ach ja kan er ook nog wel bij." Ik moet maar eens stoppen met nieuws kijken ofzow.quote:De Amerikaanse Jeremiah Lee Wright was de constante verzorging van zijn gehandicapte zoontje zo "kotsbeu", dat hij het jongetje onthoofde.
Klopt, hoewel er nog humanerer methodes zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij had het lichaam in het bos moeten verstoppen, niemand had het dan gezien. Stuk humaner dan, ineens.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bijna toepasselijke username.
cool story broquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb wel veel ziekere dingen gehoord en vooral gezien hoor, anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |