Enkele sites:quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:16 schreef Klonk het volgende:
Zodra er ranzig materiaal wordt geplaatst zonder waarschuwing en niet achter een linkje gaat dit topic zodanig op slot, echt op slotter kan niet. Duidelijk ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar krijg ik ook witte pagina's.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Helemaal rechtsonder zijn categorieën.
Het gaat juist makkelijker hoe vaker je komt. Op een gegeven moment wordt het zelfs verslavend en fascinerend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:33 schreef Fredo55 het volgende:
Hier moet ik ook niet tevaak komen, tering.![]()
Niet dat ik een zwakke maag heb, maar dan nog..
Maar, maar...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.toxicjunction.com/get.asp?i=V4890
Oh dan ben ik dus niet de enige.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef foxbow het volgende:
die bestgore site doet het niet echt.... ik zie alleen de frontpage(ziet er veelbelovend uit) maar klik ik op een catergorie ofzo dat word het allemaal wit.....
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef foxbow het volgende:
die bestgore site doet het niet echt.... ik zie alleen de frontpage(ziet er veelbelovend uit) maar klik ik op een catergorie ofzo dan word het allemaal wit.....![]()
nasty filmpje!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.toxicjunction.com/get.asp?i=V4890
Klikken op eigen risicoquote:Al eerder kwam het verhaal uit de Oekraine dat drie mannen zijn aangeklaagd voor 21 moorden, twee moordpogingen en vier gewapende aanvallen. De drie vrienden die elkaar kennen van school en zichzelf de Dnepropetrovsk Maniacs noemen hadden deze daden in maar liefst 4 maanden tijd gepleegd. Ze begonnen met het martelen en doden van dieren, maar al gauw begon dit te vervelen en zijn ze overgestapt op het vermoorden van mensen. Om de ultieme kick te krijgen bezochten ze daarna ook de begrafenissen van hun slachtofffers om foto’s te maken. In een verklaring die ze hebben gegeven nadat ze gepakt waren zeggen ze dat ze de moorden hebben gepleegd om later als ze oud zijn een paar mooie herinneringen te kunnen ophalen. Twee moordpartijen hebben de Dnepropetrovsk Maniacs vastgelegd met hun mobiele telefoon en eentje daarvan is nu boven komen drijven op het Internet. In deze video bewerken ze het gezicht van hun slachtoffer, waarschijnlijk een zwerver, met een hamer. Later wroeten ze met een schroevendraaier in de maag van de man en in zijn oogkas. Geen prettige beelden dus en je bent dus bij deze gewaarschuwd.
Ik denk niet dat ik dit hoef te zien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:57 schreef MOD het volgende:
Waarschijnlijk een van de meest bizarre filmpjes die ik ooit gezien heb en nooit meer hoop nog een keer tegen te komen of vergelijkbaar materiaal voorgeschoteld krijg.
Volgens mij nog niet gepost. Hij is al een tijdje in omloop.
[..]
Klikken op eigen risico![]()
En hier een wiki artikel er over:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
Ik vond het meer een 6,5je.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef Quir het volgende:
Ehr... hij krijgt wel 'n 8 van me.
Van mij toch wel een dikke 10...tering hequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik vond het meer een 6,5je.
Wel gekke shit hoor.
Godver, ik heb die wiki even gelezen, en dan schrik ik toch van mezelf, want ik zou echt in staat zijn ze neer te schieten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:57 schreef MOD het volgende:
Waarschijnlijk een van de meest bizarre filmpjes die ik ooit gezien heb en nooit meer hoop nog een keer tegen te komen of vergelijkbaar materiaal voorgeschoteld krijg.
Volgens mij nog niet gepost. Hij is al een tijdje in omloop.
[..]
Klikken op eigen risico![]()
En hier een wiki artikel er over:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |