Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICEs baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: Najaar 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hiertoe.
Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef Captainp00face het volgende: Battlefield 3 zal wel weer laatste zijn, zo word ik gedwongen games te zien die ik niet eens wil spelen..
Driver lijkt me wel lachen.
Believe that anything you can imagine, you can make real.
Battlefield 3 FIFA 12 FIFA 12 Manager Mass Effect 3 Need for Speed: The Run The Secret World Star Wars: The Old Republic The Sims 3 Pets The Sims 3 Social
Op dinsdag 16 augustus 2011 16:53 schreef Captainp00face het volgende: Ik hoop dat ze geluisterd hebben naar de fans en dat 3D spotten eruit hebben gehaald en een commo-rose voor in de plaats.
Commo-rose en tactical overlay
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Op dinsdag 16 augustus 2011 17:15 schreef CantFazeMe het volgende: Is er al nieuws over Origins? Reactie op waarom Origin nodig is bij online en retail? Best veel gamers waren daar boos over namelijk
Volgens mij heeft Origin een deal gesloten met Dice en EA zodat iedereen verplicht hun programma moet gebruiken in ruil voor wat cash. En zo hoopt Origin bekend te worden en dat ze ook andere games gaan verkopen, zelfde verhaal met steam toen
Volgens mij heeft Origin een deal gesloten met Dice en EA zodat iedereen verplicht hun programma moet gebruiken in ruil voor wat cash. En zo hoopt Origin bekend te worden en dat ze ook andere games gaan verkopen, zelfde verhaal met steam toen
Origin IS van EA...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Bij de oude was voor die 8way hat iig geen ondersteuning en mocht je met ctrl-muis spelen
hmmm das wel jammer dan maar ja altijd makkelijk te patchen:) joystick hat is namelijk ultiem handig ik zelf hoop voor kinect facetracking ondersteuning ipv van een hat op de xbox
ze hadden al geroepen dat vliegtuigen een grote slagveld hebben dan de soldaten op de grond. wellicht HEEL groot, en is van a naar b een pokke end lopen / rijden
Ik hoop ook zoiets dat ze een basis ofzo hebben die je kan verdedigen als laatste. Met een grote poort die je open en dicht kan doen , een soort fort ,
Op dinsdag 16 augustus 2011 17:43 schreef Skull-splitter het volgende: Ja, nee, dat wist ik, maar dit is gewoon weer BC2 qua grootte als ik zo de afstand bekijk. Iets meer formaat zou mogen IMO.
is ook maar een van de vele maps. in bf2 waren er ook maar een paar extreem grote maps. ik vind dit wel goed genoeg. demo doen ze vaak wat compacter om meer actie te houden. slaat wat beter aan
Op dinsdag 16 augustus 2011 17:43 schreef Skull-splitter het volgende: Ja, nee, dat wist ik, maar dit is gewoon weer BC2 qua grootte als ik zo de afstand bekijk. Iets meer formaat zou mogen IMO.
ik denk dat het wel meevalt. Zolang ik mijn jet maar goed kan sturen voor een bombing run
Ach, sowieso hebben we de Back To Karkand pack, en ik denk niet dat ze die Conquest maps kleiner hebben gemaakt. Er zullen dus sowieso wel grotere maps in zitten.
3 choppers per team en de chaos is compleet, vooral als je van die helihoeren hebt die alles met de eerste twee schoten dood hebben
Wel goedkoop dat de russische chopper herbruikt wordt overigens
Nja die hou je toch altijd. Ik had er tuurlijk even niet aan gedacht dat er op pc met veel meer man wordt gespeeld ja. Dus dan zouden 6 choppers op zo'n map wel te veel van het goeden zijn.