Coop is aardig, maar scripted... zoals Chaos Theory het deed maar dan first person zou wel weer subliem zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:14 schreef Captainp00face het volgende:
Co-op was onzinnig, maar de jets maakte dat weer goed.
Volgens mij heeft Origin een deal gesloten met Dice en EA zodat iedereen verplicht hun programma moet gebruiken in ruil voor wat cash. En zo hoopt Origin bekend te worden en dat ze ook andere games gaan verkopen, zelfde verhaal met steam toenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Is er al nieuws over Origins? Reactie op waarom Origin nodig is bij online en retail? Best veel gamers waren daar boos over namelijk
Grotere image?, Word tijd voor een nieuwe desktop fotoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog HD ook!quote:
Beetje jammer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Origin een deal gesloten met Dice en EA zodat iedereen verplicht hun programma moet gebruiken in ruil voor wat cash. En zo hoopt Origin bekend te worden en dat ze ook andere games gaan verkopen, zelfde verhaal met steam toen
Origin IS van EA...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Origin een deal gesloten met Dice en EA zodat iedereen verplicht hun programma moet gebruiken in ruil voor wat cash. En zo hoopt Origin bekend te worden en dat ze ook andere games gaan verkopen, zelfde verhaal met steam toen
Nog wel.quote:
Kan ook, ik ben niet zo bekend daarmee zeker nu ik niet meer op de pc game.quote:
Alleen botste diequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:20 schreef Roces18 het volgende:
Dat voertuigje dat je zag
[ afbeelding ]
Foto? Misschien krijgen we COD achtige attachments?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:21 schreef Captainp00face het volgende:
Zit nu ook een heartbeat schermpje op je HUD. Tof.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan ook, ik ben niet zo bekend daarmee zeker nu ik niet meer op de pc game.
Wat doet dat onzinnige compas linksonder in de footage van Coop ook?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:21 schreef Captainp00face het volgende:
Zit nu ook een heartbeat schermpje op je HUD. Tof.
Is geen attachment op je wapen, maar het heeft iets met je health te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Foto? Misschien krijgen we COD achtige attachments?
hehequote:
Ah, normaal komt daar een mapje bovenop. Beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat doet dat onzinnige compas linksonder in de footage van Coop ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |