Commo-rose en tactical overlayquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:53 schreef Captainp00face het volgende:
Ik hoop dat ze geluisterd hebben naar de fans en dat 3D spotten eruit hebben gehaald en een commo-rose voor in de plaats.
commanders!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Commo-rose en tactical overlay
Die mochten toch al niet meer meevechten, dat vond ik echt kut.quote:
Volgens Alphaspelers zou er idd wel wat aan zijn veranderd. Youtubefilmpjes echter...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:54 schreef Roces18 het volgende:
Over 3D spotten zijn er al ""vage"" antwoorden opgeweest dat dit zou zijn opgelost
Het publiek is sinds 15 jaar nog steeds niet veranderd...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:55 schreef Roces18 het volgende:
Overigens Fifa 98 wint nog steeds van deze trash
Pansy's.quote:
Ga wat verder dan 30CM van je scherm af zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:57 schreef Captainp00face het volgende:
Full scherm of niet?!
Kut kwaliteit verpest het misschien.
Dan nog zie ik alle blokjes op het scherm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ga wat verder dan 30CM van je scherm af zitten
ONBEGRIJPELIJK idd...quote:
Je ziet toch duidenlijk dat het er kut uitziet..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:59 schreef RudyCarell het volgende:
Kwaliteit bepalen op een live stream genomen van een scherm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |