Zit niet te kijken. Zag al latere reacties dat het echt zo is...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:00 schreef Xblister het volgende:
[..]
Je ziet toch duidenlijk dat het er kut uitziet..
we wachten op de youtube filmpjes van EAquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:02 schreef SoldMayor het volgende:
Net of je nu goed kan zien hoe het er uit..
het is een donker level dus... niet janken
Ik weet dat het jammer voor je is. maar ziet er toch ook matig uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:02 schreef SoldMayor het volgende:
Net of je nu goed kan zien hoe het er uit..
het is een donker level dus... niet janken
dat moet wel, anders zetten ze daar ook geen straaljager ner toch, toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:04 schreef Mday het volgende:
als ze geen jets en conquest laten zien ben ik heul boos
het is voor pc gemaakt, dan is het een port naar de consoles dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben bang dat wejullie een port krijgen.
NOOIT groot genoeg.quote:
dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
het is voor pc gemaakt, dan is het een port naar de consoles dus
livestream, ik kan zo al wel zien dat de graphics awesome zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:08 schreef Roces18 het volgende:
wtf was dat karretje die tegen de muur aanreed? bestuurbaar bom dingetje ofzo
Graphics lieten te wensen over maar tog pas alpha
nou nou alleen dat kleine co-op stukje te spelen no thxquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:08 schreef Mday het volgende:
WAAROM GA IK NIET NAAR GAMESCOM WAAAAROM
ze hebben daar 64-player conquest mode staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nou nou alleen dat kleine co-op stukje te spelen no thx
Volgens mij een bomb defuse apparaat. Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:08 schreef Captainp00face het volgende:
Dit was tof ja!
Wat was dat karretje trouwens?
EOD robot.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:08 schreef Captainp00face het volgende:
Dit was tof ja!
Wat was dat karretje trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |