reken maar op van wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hoop overigens op wederom joystick ondersteuning met 8-way HAT voor het rondkijken in je cockpit
Bij de oude was voor die 8way hat iig geen ondersteuning en mocht je met ctrl-muis spelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
reken maar op van wel.
anders hadden ze net zo goed de jets kunnen laten:P
Fixed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ja echt?![]()
dan zou het op x360 dus het zelfde beter zijn.
mwoahh zit er wel aardig uit.
hmmm das wel jammer dan maar ja altijd makkelijk te patchen:)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bij de oude was voor die 8way hat iig geen ondersteuning en mocht je met ctrl-muis spelen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:28 schreef Mday het volgende:
viewkiller
[GC11] Straaljagers in Battlefield 3 MP-trailer
Ik ga zo wel weer even terug naar het console topic.quote:
in vijf jaar is daar niemand op gekomen iig...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:30 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
hmmm das wel jammer dan maar ja altijd makkelijk te patchen:)
Daar doel ik niet op, jelly?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer even terug naar het console topic.![]()
ja behoorlijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
A, B, C en D zitten wel een beetje krapjes op elkaar.
Kan ook rush zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed oplet zie je ook nog een Equote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
ze hadden al geroepen dat vliegtuigen een grote slagveld hebben dan de soldaten op de grond. wellicht HEEL groot, en is van a naar b een pokke end lopen / rijdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kan ook rush zijn?
Nee dus. Kak.
Nee, DICE, wat doe je?
is ook maar een van de vele maps.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, nee, dat wist ik, maar dit is gewoon weer BC2 qua grootte als ik zo de afstand bekijk. Iets meer formaat zou mogen IMO.
Als je dit vergelijkt met Zatar Wetlands... Dan ga je toch janken?quote:
Zo te zien zijn de russen in het nadeel.quote:
ik denk dat het wel meevalt. Zolang ik mijn jet maar goed kan sturen voor een bombing runquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, nee, dat wist ik, maar dit is gewoon weer BC2 qua grootte als ik zo de afstand bekijk. Iets meer formaat zou mogen IMO.
Vliegtuigen hebben dus veel meer ruimte... Which is good, maar op dit formaat heb je bijna geen jets nodig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zo te zien zijn de russen in het nadeel.
Als ze opstijgen komen ze meteen buiten de map en dus na 10sec. suciede.![]()
jets hebben altijd veel meer ruimte dan ground.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:45 schreef Mday het volgende:
[..]
ik denk dat het wel meevalt. Zolang ik mijn jet maar goed kan sturen voor een bombing run
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vliegtuigen hebben dus veel meer ruimte... Which is good, maar op dit formaat heb je bijna geen jets nodig.
Is dit op PC of ps3?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:23 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Is geen attachment op je wapen, maar het heeft iets met je health te maken.
1:04
snel bestellonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:12 schreef Longcat. het volgende:
http://www.wehkamp.nl/gam(...)BpAgfuwwpCjC7wEwybwL
Meteen pre order man.
3 choppers per team en de chaos is compleet, vooral als je van die helihoeren hebt die alles met de eerste twee schoten dood hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Choppers zouden logischser zijn.
Nice pricedrop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:12 schreef Longcat. het volgende:
http://www.wehkamp.nl/gam(...)BpAgfuwwpCjC7wEwybwL
Meteen pre order man.
Nja die hou je toch altijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
3 choppers per team en de chaos is compleet, vooral als je van die helihoeren hebt die alles met de eerste twee schoten dood hebben
Wel goedkoop dat de russische chopper herbruikt wordt overigens
Gok er wel op. Of Paris again.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef Sjapoela het volgende:
Is dit trouwens de beta-map?? Grote kans op lijkt mij
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:54 schreef Mday het volgende:
http://forums.electronica(...)-rose-confirmed.html
command rose confirmed?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:54 schreef Mday het volgende:
http://forums.electronica(...)-rose-confirmed.html
command rose confirmed?
quote:I'll punch you in the throat if it's a lie
Meerderen met u.quote:
sounds like a smoes, but good one at that.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef Captainp00face het volgende:
Goed nieuws?
http://twitter.com/#!/Demize99/status/103490034958737408
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |