SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Mag ik dat nu niet zeggen dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga zo hard afvallen na de vakantie
en als ik dan heul veel kilo's kwijt ben, dan pas mogen jullie zeggen dat ik een milf ben![]()
neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als ik ja zeg kom je dan?
quote faal?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat, hij zegt het juist goed. Hij kon ZELFS! met mij op schoot nog hobbelpaardje spelen.
die is leuk!!!quote:
Oeh leuk!quote:
Quotefaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat, hij zegt het juist goed. Hij kon ZELFS! met mij op schoot nog hobbelpaardje spelen.
Mag maar je weet niet eens hoe ik er uit zietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Mag ik dat nu niet zeggen dan?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heeft Omdatappel een relatie?
Oh, klopt, dat heb ik de laatste tijd wel vaker.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Zeg dat even tegen Myra, die klaagt dat ze moet afvallen
Zo dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
DM haar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb alles in huisquote:
Mijn standaard is niet al te hoog, als je weet hoe mijn exen eruit zagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag maar je weet niet eens hoe ik er uit zietdus dat zou bizar zijn
Als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb alles in huis![]()
Er komt een goede vriendin eten.
Lamskoteletjes.
Verse veldsla
Gekruide gebakken aardappeltjes
Apfel strudel na
Ik wil bij jou komen eten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lamskoteletjes.
Verse veldsla
Apfel strudel na
Nee, straks heeft ze geen relatiequote:
Heeft ze ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, straks heeft ze geen relatieWeg spanning
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedankt, zo zet ik sneller slotjes.
quote:
Vechten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond weer een lesje BodyCombat doen![]()
Tjakka
quote:
Uhoh, dus nog een paar lesjes en ik kan je niet meer aan? Snel gaan fitnessen danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond weer een lesje BodyCombat doen![]()
Tjakka
komt wel goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, klopt, dat heb ik de laatste tijd wel vaker.
[..]
[..]
Zo dus.
oh haiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lamskoteletjes.
Verse veldsla
Apfel strudel na
dat weet ik niet, en ik vind niet dat je kan oordelen op iemand die je nooit gezien hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Mijn standaard is niet al te hoog, als je weet hoe mijn exen eruit zagen
Het lijkt er toch verdacht veel op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hij is op slot dat kun je niet maken myr
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ohhh sad Broertje, topic meteen dicht, kusje
whahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Toch wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En karakter danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat weet ik niet, en ik vind niet dat je kan oordelen op iemand die je nooit gezien hebt
Vet coolquote:
Wiens kloon is dit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
En karakter dan?
weer eens ontzettend ondergewaardeerd kennelijk
Dat denk ik niet.quote:
Dat mag best een keertje hoorquote:
Ik woon in het pittoreske Zutphen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komt wel goed
[..]
oh haiwaar woon je
[..]
dat weet ik niet, en ik vind niet dat je kan oordelen op iemand die je nooit gezien hebt
Ziet er eerder uit als een workout, lijkt me niet dat je daar ook echt rake klappen mee kan uitdelenquote:
Jij bent groot en ik ben kleinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vet coolJe mag mij wel inmaken hoor, vechten?
ja ik speel nooit zo slecht, alleen met jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, zo komt er weer schot in ons potje, Lola
innerlijk is overrated, standaard kijk je toch eerst naar het uiterlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
En karakter dan?
weer eens ontzettend ondergewaardeerd kennelijk
Oh, dat is nog wel te doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat mag best een keertje hoor
[..]
Ik woon in het pittoreske Zutphen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent groot en ik ben klein
Eerst nog even een paar lesjes volgen dan
Ja nu ligt het weer aan mij!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik speel nooit zo slecht, alleen met jou
[..]
innerlijk is overrated, standaard kijk je toch eerst naar het uiterlijk
Zijn vechttechnieken in een workoutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ziet er eerder uit als een workout, lijkt me niet dat je daar ook echt rake klappen mee kan uitdelen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Volgende meet (als die komt) dan
![]()
Misschien, maar daarom is juist het internet zonder pics veel leuker, laat me wat te raden over, mee eens of niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
innerlijk is overrated, standaard kijk je toch eerst naar het uiterlijk
Ik kan er ook niets aan doen dat ik het in het oosten woonquote:
Geil , wil er wel eens een naakte versie van zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn vechttechnieken in een workout
Ja ik denk het, ik wil graag wel weten met wie ik praat, ik ben niet nieuwsgierig hoor , ik wil alleen alles wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Misschien, maar daarom is juist het internet zonder pics veel leuker, laat me wat te raden over, mee eens of niet?
Weet ik tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HET WAS EEN GRAPJE JOOF
mijn god
Nee inderdaad, geeft niks hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik het in het oosten woon
Ik ook, dus vraag maar raak dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik denk het, ik wil graag wel weten met wie ik praat, ik ben niet nieuwsgierig hoor , ik wil alleen alles weten
Niet meer doen, ik blijf geen slotjes zetten...quote:
Geniaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet meer doen, ik blijf geen slotjes zetten...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, mijn baggertopic wint van jouw topic, Broertje![]()
Nou dan kom je maar lekker niet eten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee inderdaad, geeft niks hoor
uh... okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ook, dus vraag maar raak dan.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Patjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
niet vandaag neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nou dan kom je maar lekker niet eten.
Foto graagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb ook geen fobo.
Als mensen willen weten hoe ik eruit zie dan vragen ze maar een foto.
Moet ik nog opzetten, en op mijn werk kan ik dat niet doen. Helaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh... oke
waarom heb je geen fobo
mijn PM/DM staat openquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb ook geen fobo.
Als mensen willen weten hoe ik eruit zie dan vragen ze maar een foto.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geil , wil er wel eens een naakte versie van zien
oke maar op het forum posten kan wel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:38 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Moet ik nog opzetten, en op mijn werk kan ik dat niet doen. Helaas
quote:
Oke, ik stuur je een foto zodra ik thuis ben.quote:
Ja, leuk enzo, nu beide kappen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, mijn baggertopic wint van jouw topic, Broertje![]()
Hoezo, is toch grappig?quote:
True dat kan, btw, mooie ogenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke maar op het forum posten kan wel?
dat is dan ook het enigequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
True dat kan, btw, mooie ogen
Nog kleinerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeps, volgensmij had m'n werkbroek niet in de droger gemogen.. Hij is gekrompen
Niet patje bashen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je 11 bent en aids in je hoofd hebt misschien wel ja.
Das waarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeps, volgensmij had m'n werkbroek niet in de droger gemogen.. Hij is gekrompen
Ik mag dat zeggenquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij zat goed, nu iets te strak
Ik heb hem nu ook, dankje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Insomnium het volgende:
Wie wou er ook alweer een foto ?
Waarschuwing though.
Dronken.
En dit was nog de normaalste.
En niet verder verspreiden gaarne
kznieniets?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Insomnium het volgende:
Waarschuwing though.
Dronken.
ja stuur maar hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Insomnium het volgende:
Waarschuwing though.
Dronken.
quote:
geeft niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was je lijstje vergeten, sorry....
foto??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Insomnium het volgende:
Waarschuwing though.
Dronken.
En cable opent nog een topic. My point proven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook echt aids in zijn hoofd en is 11.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
En cable opent nog een topic. My point proven.
Bagger is lief
QFT!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook echt aids in zijn hoofd en is 11.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bijna 12quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom bewijst het mijn punt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ban, banaanvraag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ban:User CableGunMaster
Ban:User the-brother-of-uzunumaki
Nijn mag blijven
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nijn mag blijven
En ik bagger nooit dus daar hoef ik ook niet op te letten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet wanneer ik moet stoppen als het om bagger gaat.
Neee! Niet Broertje bannen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nijn mag blijven
ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet wanneer ik moet stoppen als het om bagger gaat.
Ik 2x per jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En ik bagger nooit dus daar hoef ik ook niet op te letten.
Ik ben met deze man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En ik bagger nooit dus daar hoef ik ook niet op te letten.
eentje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ookdaarom ben ik nog niet geband
Omdat je een beetje dood ging?quote:
Soms ben je een beetje vreemdquote:
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat je een beetje dood ging?
Omg omg omg heldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik ga vanavond tussen 7 en 8 Volbeat & Metallica draaien
Ik vond het een toffe foto.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry.
Mijn hoofd heeft dat effect vaker
Dat is ook een exquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Insomnium, wie is die wazige chick in je album?
En je eigen foto is baas, ouwe rocker
Stuk of 5/6 denk ik.quote:
Oe plan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
en nu ga ik een bak koffie zetten....
Goed planquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
en nu ga ik een bak koffie zetten....
Potver die lippenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is ook een ex
Een die niet vreemd is gegaan.
Heb ik ook al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Even een vraagje tussen door, waarom lees in ban aanvraag altijd als banaan vraag? Ben ik de enige die er last van heeft?
ik pas even voor de mergpijpjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe plan.
en ik heb nog mergpijpjes voor erbij liggen.
Ik ga proberen op tijd thuis te zijn!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik ga vanavond tussen 7 en 8 Volbeat & Metallica draaien
Nope, maar ik weet ondertussen beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Even een vraagje tussen door, waarom lees in ban aanvraag altijd als banaan vraag? Ben ik de enige die er last van heeft?
Omdat je hersenen alleen de eerste en laatste letter lezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Ik ga proberen om het netjes bij eentje te houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik pas even voor de merpijpjes
Ik krijg nu wel zin in een banaan trouwens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Omdat je hersenen alleen de eerste en laatste letter lezen.
En dan de rest zelf invullen.
Wat zijn hersenen toch mooie dingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel zin in een banaan trouwens.
Die meid had wel zin in een banaan dunkt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat zijn hersenen toch mooie dingen
Lol !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die meid had wel zin in een banaan dunkt meGoede foto
.
Fappelsap!quote:
dubbelfrisssquote:
Lukt me nooit, Leg eens uit?quote:
Dat was enkel een gedachtenkronkel van mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:56 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Lukt me nooit, Leg eens uit?
verschrikkelijke dingen, toen ik zwanger was kon ik zo een pak naar binnen schuiven...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga proberen om het netjes bij eentje te houden.
ONZ! maakt mijn dag goed, en deze topics ook.quote:
Daar hoef ik niet zwanger voor te zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verschrikkelijke dingen, toen ik zwanger was kon ik zo een pak naar binnen schuiven...
Mergpijpjes!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verschrikkelijke dingen, toen ik zwanger was kon ik zo een pak naar binnen schuiven...
Ik hou ook van mijn oudersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hou van mijn fysiotherapeut
Je doet het nu weer helemaal?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jaquote:
Neen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:58 schreef Insomnium het volgende:
Volgens mij heb ik Myraela vermoord met mijn hoofd.
wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee oke maar die kilo's zitten er nog steeds aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet zwanger voor te zijn.
ja en dan heb je gewone en reuze-mergpijpjesquote:
Bij mijn zijn ze met z'n allen hard onderweg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie trouwen?
[..]
nee oke maar die kilo's zitten er nog steeds aan
[..]
ja en dan heb je gewone en reuze-mergpijpjes
D20 !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:00 schreef Newbie114 het volgende:
Hebben jullie opgelet voor het geluid?
Je bedoelt ..quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval wel naar buiten, boodschappen doen
Hjmn heb geen pink floyd.quote:
Heidevolk !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hjmn heb geen pink floyd.
Artiesten die ik wel heb:
Infected Mushroom
Metallica
Heidevolk
Rammstein
Shinedown
Foo Fighters
Reel Big Fish
Rage Against The Machine
Avenged Sevenfold
Altijd goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Infected Mushroom
Metallica
Heidevolk
Rammstein
Shinedown
Foo Fighters
Reel Big Fish
Rage Against The Machine
Avenged Sevenfold
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval wel naar buiten, boodschappen doen
Werk ze !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook de buitenlucht trotseren, even een paar uur werken
Succes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook de buitenlucht trotseren, even een paar uur werken
Er is een verschil tussen goed en altijd goedquote:
Heiden !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goed en altijd goed.
Ikkah?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wie mompelt daar door mijn speakers?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Infected Mushroom
Metallica
Heidevolk
Rammstein
Shinedown
Foo Fighters
Reel Big Fish
Rage Against The Machine
Avenged Sevenfold
*Hint*Hint*quote:
quote:
Ik heb Avenged Sevenfold nog live gezien op Graspop dit jaarquote:
De muziek komt kraakhelder door hier, o en je stem is nu ook beter. Zal wel aan mij liggen dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hij staat bij mij hard genoeg...
Mooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De muziek komt kraakhelder door hier, o en je stem is nu ook beter. Zal wel aan mij liggen dan.
Eluveiteiquote:
Týrquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Eluveitei
Equillibrium
Amon Amarth
Korpliklaani
Tyr !
Oja, UI, ik moest hem nog terugzettenquote:
Ik ben dan koken vrees ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nog 1 uur vrij van 5 tot 6
wie o wie?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:12 schreef Zokunen het volgende:
Dan doe ik anderhalf uur blokjes, begin met een blokje (3 nummers van 1 artiest) metal van een artiest die ik niet ken, omdat metal hierbij wel aansluit, daarna zien wel wel weer
Opeth ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:12 schreef Zokunen het volgende:
Dan doe ik anderhalf uur blokjes, begin met een blokje (3 nummers van 1 artiest) metal van een artiest die ik niet ken, omdat metal hierbij wel aansluit, daarna zien wel wel weer
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Opeth ?![]()
" Hello we are Opeth ! We have an hour to play so we will do three songs of our new album "
Dit is geen trancequote:
Infected mushroom is goed te doen hoorquote:
Sorry wat dan? Maat van mij is grote fan hij zegt psy psytrance, misschien had ik dat moeten zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dit is geen trance
[..]
Infected mushroom is goed te doen geweldighoor
Mag ik toch zelf weten?quote:
Hmmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry wat dan? Maat van mij is grote fan hij zegt psy psytrance, misschien had ik dat moeten zeggen
picsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:18 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga even douchen en scheren en dergelijke![]()
Jij hebt mijn pic zeker gemist he ?quote:
Pics van je baardquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:18 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga even douchen en scheren en dergelijke![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij hebt mijn pic zeker gemist he ?![]()
Als je die gezien had zou je wel wat anders zeggen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:19 schreef Newbie114 het volgende:
Lol ik heb de leuning van mijn bureaustoel afgescheurd. Hoe heb ik dit nou weer gedaan
quote:
minder hard fappenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:19 schreef Newbie114 het volgende:
Lol ik heb de leuning van mijn bureaustoel afgescheurd. Hoe heb ik dit nou weer gedaan
Heb stoppeltjes geen baard.quote:
DM komt eraanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]gemist, doe eens nog eens posten
Ze schijnt niet op mannen te vallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ok, dan kom ik wel gewoon even langsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geen camera.... En mobieltje is leeg. Misschien vanavond
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik wel gewoon even langs.
Ik had heel wat ergs verwachtequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
DM komt eraan
Ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade.
En gaarne niet overal op Fok! neerflikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |