Nee.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat je een beetje dood ging?
Omg omg omg heldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik ga vanavond tussen 7 en 8 Volbeat & Metallica draaien
Ik vond het een toffe foto.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry.
Mijn hoofd heeft dat effect vaker
Dat is ook een exquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Insomnium, wie is die wazige chick in je album?
En je eigen foto is baas, ouwe rocker
Stuk of 5/6 denk ik.quote:
Oe plan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
en nu ga ik een bak koffie zetten....
Goed planquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
en nu ga ik een bak koffie zetten....
Potver die lippenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is ook een ex
Een die niet vreemd is gegaan.
Heb ik ook al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Even een vraagje tussen door, waarom lees in ban aanvraag altijd als banaan vraag? Ben ik de enige die er last van heeft?
ik pas even voor de mergpijpjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe plan.
en ik heb nog mergpijpjes voor erbij liggen.
Ik ga proberen op tijd thuis te zijn!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik ga vanavond tussen 7 en 8 Volbeat & Metallica draaien
Nope, maar ik weet ondertussen beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Even een vraagje tussen door, waarom lees in ban aanvraag altijd als banaan vraag? Ben ik de enige die er last van heeft?
Omdat je hersenen alleen de eerste en laatste letter lezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Ik ga proberen om het netjes bij eentje te houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik pas even voor de merpijpjes
Ik krijg nu wel zin in een banaan trouwens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Omdat je hersenen alleen de eerste en laatste letter lezen.
En dan de rest zelf invullen.
Wat zijn hersenen toch mooie dingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel zin in een banaan trouwens.
Die meid had wel zin in een banaan dunkt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat zijn hersenen toch mooie dingen
Lol !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die meid had wel zin in een banaan dunkt meGoede foto
.
Fappelsap!quote:
dubbelfrisssquote:
Lukt me nooit, Leg eens uit?quote:
Dat was enkel een gedachtenkronkel van mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:56 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Lukt me nooit, Leg eens uit?
verschrikkelijke dingen, toen ik zwanger was kon ik zo een pak naar binnen schuiven...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga proberen om het netjes bij eentje te houden.
ONZ! maakt mijn dag goed, en deze topics ook.quote:
Daar hoef ik niet zwanger voor te zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verschrikkelijke dingen, toen ik zwanger was kon ik zo een pak naar binnen schuiven...
Mergpijpjes!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verschrikkelijke dingen, toen ik zwanger was kon ik zo een pak naar binnen schuiven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |