Ja maar jij bent een volwassen ventquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben 1.63 en 55 kilo.. Je bent licht
Op je hoofdloze foto zie je er gewoon slank uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben een klein smal meisje
1.63 en 42 kilo ofzo
Niet echt super licht ofzo.
Maar wel veel te licht naar andere mensen hun mening
Waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op je hoofdloze foto zie je er gewoon slank uit
Ik krijg de laatste tijd dus weer steeds meer opmerkingen dat ik dik aan het worden ben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik vind mijzelf echt reusachtig maar dat is meer iets van mijzelf denk ik.
De meeste mensen vinden het " gezond "
[..]
Ik was 5 dagen gestopt met roken.
Toen kwam ik erachter dat mijn ex vreemd ging.
En sinds dien rook ik weer als een schoorsteen
Nee, op fokquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk nou wat een heldentopic Broertje geopend heeft![]()
--> RockNijntje is tof
Ohja, diequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, op fokJe T-shirt foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom niet spotten met Jofu, 125 kilo op 1 beenViro zal niet verder komen dan 90 denk ik
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
PM dan eens je adres. Ik heb overigens een UI verzoekje voor jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
Pas twee mensen op mijn RockNijntje-msn
DM ook goed? PM bijna vol en wil niks verwijderenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PM dan eens je adres. Ik heb overigens een UI verzoekje voor je
picsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Klaar met winkelen
1 jurkje
1 bikini
2 topjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |