Als ik zo naar haar luister, moet ze ff naar een dokter. Ze lijkt ernstig buiten ademquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:22 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ach, je mag best lelijk zijn. Dat je van de VVD bent is kwalijker.
[/burn]
De dokter is wegbezuinigd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik zo naar haar luister, moet ze ff naar een dokter. Ze lijkt ernstig buiten adem
Sowieso, maar het gemak waarmee we er met geld naar smijten, doet me aan mijn hoofd krabben als ik het naast het huidige beleid in Nederland zelf zet; een beleid wat ik, ondanks het feit dat ik bezuinigingen verwelkom, niet anders kan omschrijven dan bezuinigen zonder visie, en in een enkel geval zelfs kan omschrijven als het moedwillig kapot maken van een sector.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Griekenland moet toch op een manier geholpen worden... Toch?
Ik ben het per definitie al niet met je eens, omdat jij er vanuit gaat dat Griekenland gered moet worden. Niet redden is wel degelijk een optie, kwestie van Griekenland uit de Euro gooien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:34 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Sowieso, maar het gemak waarmee we er met geld naar smijten, doet me aan mijn hoofd krabben als ik het naast het huidige beleid in Nederland zelf zet; een beleid wat ik, ondanks het feit dat ik bezuinigingen verwelkom, niet anders kan omschrijven dan bezuinigen zonder visie, en in een enkel geval zelfs kan omschrijven als het moedwillig kapot maken van een sector.
Nouja, goed, dat kan ook, maar tot zover geef ik het kabinet het voordeel van de twijfel wat dat betreft. Misschien ben ik naïef..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben het per definitie al niet met je eens, omdat jij er vanuit gaat dat Griekenland gered moet worden. Niet redden is wel degelijk een optie, kwestie van Griekenland uit de Euro gooien.
Klinkt logisch.quote:Zo laat je internationaal zien dat de EU daadkrachtig optreedt tegen landen die zich niet aan de afspraken houden. Hiermee verklein je het risico van een mogelijke implosie van de euro door de schuldencrisis (dmv het uitgooien van de slechte landen). Hierdoor zullen de andere landen hun beleid aanpassen en zullen hun rentes dalen.
Dat zei ik een paar weken terug ook al, vreemd genoeg wou toen de Kamer nog niet terugkomen van reces (alleen de SP volgensmij). Mooi dat er nu alsnog een debat is, maar hier had al veel eerder een debat over gehouden moeten worden, inclusief duidelijkheid over wat de plannen exact zijn, wat de kosten zijn en wat de risico's zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
De manier waarop Rutte met bedragen heeft lopen schuiven doet mij wel heel erg denken aan hoe de Grieken de ECB jarenlang hebben voorgelogen...
Thieme die zinnige dingen zegt... Einde der tijden nabij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:03 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
'We spreken als parlement van een land dat zichzelf een beetje opgeheven heeft'. - Marianne Thieme.
__
Dus de PvdD is niet bepaald voorstander van de euro.
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Thieme die zinnige dingen zegt... Einde der tijden nabij?
Nee hoor, doet ze wel vakerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Thieme die zinnige dingen zegt... Einde der tijden nabij?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En ze zegt zinnige dingen, het kan dus toch
quote:
Ik heb iets tegen mensen die er heilig van overtuigd zijn dat het wijs is om nertsen te bevrijden uit fokkerijen dmv terrorisme.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eye...beholder / ear...listener
V.
Wie is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:13 schreef Verbal het volgende:
Jezus, dit is de vrouwelijke Dr. Clavan...
V.
Eén of ander lijk van het CDA die de oprichting der Staat der Nederlanden nog live heeft meegemaakt.quote:
Is chargeren echt nodig denk je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:13 schreef RvLaak het volgende:
, CDA die klaagt over gebrek aan nuance
[..]
Ik heb iets tegen mensen die er heilig van overtuigd zijn dat het wijs is om nertsen te bevrijden uit fokkerijen dmv terrorisme.
Sinds de PvdD gebeurt er in ieder geval iets meer voor de dieren, politiek gezien.quote:De PvdD is slechter voor het dierenwelzijn dan de meeste mensen denken. Gelukkig halen geen van hun voorstellen een meerderheid in de vorm waarin zij dat willen.
O, dus toch wel.quote:Aan de andere kant ben ik wel heel blij met die partij, aangezien ze wel veel verbeteringen mbt dierenwelzijn in gang hebben gebracht.
Haar leeftijd maakt me niet uit, maar die neerbuigende toon met die aardappel in d'r keel wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eén of ander lijk van het CDA die de oprichting der Staat der Nederlanden nog live heeft meegemaakt.
Is helaas niet chargeren, maar waarheid gebaseerd op voorstellen van de PvdDquote:
Eensquote:[..]
Sinds de PvdD gebeurt er in ieder geval iets meer voor de dieren, politiek gezien.
Yep, maar ik blijf het wereldvreemd volk vindenquote:[..]
O, dus toch wel.
V.
Haha ja dat wist ik wel, maar die vrouw ken ik niet.quote:
Ze is CDA'erquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Zo, die VVD heks merkt even op de meest denigrerende en arrogante manier op dat de SP harde woorden gebruikt en te weinig nuance biedt.
Want nee, je mag niet zomaar zeggen dat de minister-president misleidend is geweest.
Nope, was het lijk weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Oh, echt?
Ik dacht die ander te horen. Ik was een tosti aan het maken in de keuken.
Van GL, Ineke van Gent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, was het lijk weer
[edit]
Wie's die geblondeerde muts? En van welke partij?
Dabedoeliknie. Ik heb stel dat Thieme wel vaker zinnige dingen zegt. Ik stel niet, dat zij (of de PvdD) altijd gelijk hebben. En dan vind ik de nertsen wel een van de extremere voorbeelden die je erbij kunt trekken om dat tegen te sprekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is helaas niet chargeren, maar waarheid gebaseerd op voorstellen van de PvdD
Mooiquote:Eens![]()
Dat mag. Als stemmer zal ik het niet persoonlijk opvattenquote:Yep, maar ik blijf het wereldvreemd volk vinden![]()
Goed, dat van die nertsen is misschien wat extreem, maar het is wel het beeld van dierenwelzijn die zij en de partij bij mij oproepen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dabedoeliknie. Ik heb stel dat Thieme wel vaker zinnige dingen zegt. Ik stel niet, dat zij (of de PvdD) altijd gelijk hebben. En dan vind ik de nertsen wel een van de extremere voorbeelden die je erbij kunt trekken om dat tegen te spreken![]()
Moet je ook niet doen, is niet zo bedoeltquote:[..]
Mooi![]()
[..]
Dat mag. Als stemmer zal ik het niet persoonlijk opvatten
V.
Ik weet niet, hij klinkt zinniger dan de gemiddelde PVV'er normaal doet in een debat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:22 schreef Verbal het volgende:
Pfffft, die Van Dijk lult ook maar wat in de rondte.
V.
Yepquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef Verbal het volgende:
Waaat, hoor ik nou een voorzet van de PVV op een kabinetscrisis?
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |