Sjouwen word dit jaar een makkie, al mijn andere spullen staan nl. al op camping 3quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:19 schreef YUR het volgende:
Wij hebben er eentje! Nu al geen zin om te sjouwen...
Yuck! Gisteren gezien in Tivoli. Erg Pavement, Sebadoh, Teenage Fanclub (ten tijde van 13/ Bandwagonesque) Codeine etc etc -achtig. Goeie songs, mooie zang. Vet coole drummer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
hoezo 90s altrock
Overigens denk ik meer aan pixies meets sebadoh met wat dinosaur jr en superchunk vleugjes. Maar misschien is Ash dat ook wel
Oeh dat vind ik best vet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef PiRANiA het volgende:
Eindelijk. Na jaren wachten komt er een bar in de Bravo. En niet één…maar tientallen. En dat allemaal dankzij Het Nationale Ballet. Rachel Beaujean is hoofd van de artistieke staf van het Nationale Ballet. Voordat zij 's middags zelf een imponerende versie van 'Het Zwanenmeer' gaan brengen in de Juliet, verzorgen ze een workshop balletdansen met 'Het Zwanenmeer' als leidraad. ZATERDAG, 11:30, GROLSCH
FTFYquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oeh dat vind ik best vet vroeg!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, mijn memmen zijn al opvallend genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus hoe laat ben je dan daar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, we gaan weer voor camping 3 dit jaar denk ik..we vertrekken 2 uur eerder dan gebruikelijk
Ach ik zit hier pas 10 jaarquote:
Camping 3 is al jaren mijn uitvalsbasis, hoewel 2 ook nog lekker dichtbij isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, we gaan weer voor camping 3 dit jaar denk ik..we vertrekken 2 uur eerder dan gebruikelijk
Jah?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]Die moet ik ook hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij wel redelijk gezegend wasquote:
Aan de voor en achterkant. Zandloper ftw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel redelijk gezegend was
Nee friekin_ is frysk en heeft 2 moeders die redelijk volslank zijn. Vandaar de dikke memmen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel redelijk gezegend was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |