En dan de gay-versie plaatsen:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenconsole was dat
Ik had de gay-versiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
En dan de gay-versie plaatsen:
[ afbeelding ]
Dat is de ekte ekte playstation.
die versie had ik ook iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
En dan de gay-versie plaatsen:
[ afbeelding ]
Dat is de ekte ekte playstation.
Wees maar niet bang als je in de jaren 80 geboren was dan had je graag in de 70s geboren willen zijn zodat je joy division live had kunnen zien, punk echt meemaken.. of de thrash metal of de geboorte van hip-hop de geboorte van computers toen ze nog echt bijzonder waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom ben ik in 1994 geboren, en niet ergens in 1980? Dan kon ik de geweldige jaren 90 bewuster meemaken
80'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:24 schreef leeroy het volgende:
Dragonball Zzo veel gekeken toendertijd!
Ook allemaal uit de 80'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar alles komt terug, ik zag al weer gummiberen op tv en teddy rukspin, dan is het maar even wachten of dungeons & dragons, he-man, G.I. Joe, bucky o'hare en thundercats komen weer op tv
En daarmee vast ook my little pony, de wuzzels, familie robinson en benjamin ben.
Op 1 gruwelijke serie na! http://nl.wikipedia.org/wiki/Ik_ben_Benjamin_Benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
80's
[..]
Ook allemaal uit de 80's
Kijk, dat is nou buitenspelen zoals ik vroeger ook deed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:31 schreef DeRakker. het volgende:
Insecten/kikkers zoeken en in potjes doen![]()
soldaatje spelen met walky talky en wapens in het bos![]()
met houten stokken uit het bos vechten![]()
grote hoeveelheden berenklauw planten in het bos kapot meppen![]()
verstoppertje/pakkertje spelen
boomhutten bouwen![]()
Ik heb ook tijd in een asielzoekers centrum gewoond (nee ben geen asielzoeker).... was echt geniaal als kind daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou buitenspelen zoals ik vroeger ook deed.
Tegenwoordig willen ze niet meer buitenspelen, of als ze gaan buiten spelen staan er speeltoestellen die zo veilig zijn dat ze 2 meter terug stuiteren als ze vallen.
Als ik viel, dan wist ik hoe ver ik kon gaan,je viel namelijk goed hard op de grond.Je merkt nu al, kinderen van tegenwoordig hebben bijna geen grensen meer.
nooit geslagen door mn moeders, zoals het hoortquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Klappen krijgen van je moeder als je vervelend was
je komt uit 91?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik heb ook tijd in een asielzoekers centrum gewoond (nee ben geen asielzoeker).... was echt geniaal als kind daar![]()
Heel een park open... met gras tussen woningen, geen tuinen.
Bos eromheen.
Zo herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:31 schreef DeRakker. het volgende:
Insecten/kikkers zoeken en in potjes doen![]()
soldaatje spelen met walky talky en wapens in het bos![]()
met houten stokken uit het bos vechten![]()
grote hoeveelheden berenklauw planten in het bos kapot meppen![]()
verstoppertje/pakkertje spelen
boomhutten bouwen![]()
jep... nouja best wel eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
je komt uit 91?
Dan heb je de 90's niet heel erg veel en bewust mee gemaakt eigenlijk
tuurlijk... iedereen herinnerd de leuke dingen van vroeger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo herkenbaar ja.![]()
En hutten bouwen niet te vergeten![]()
Vraag me wel af: Zou de generatie na ons over 15 jaar ook zo nostalgisch praten als wij nu doen?
Die heb ik misschien nog wel ergens liggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:18 schreef Saturos het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee pimpte ik rond op het schoolplein
Nooitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nooit geslagen door mn moeders, zoals het hoort
Er zijn hier allemaal mensen van na 94 die zeggen dat de 90s baas was en dat mensen die na 94 geboren zijn echt de beste tijd gemist hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
je komt uit 91?
Dan heb je de 90's niet heel erg veel en bewust mee gemaakt eigenlijk
Nostalgisch praten gaan ze zeker doen, alleen andere onderwerpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo herkenbaar ja.![]()
En hutten bouwen niet te vergeten![]()
Vraag me wel af: Zou de generatie na ons over 15 jaar ook zo nostalgisch praten als wij nu doen?
heeft denk ik ook te maken met de geschiedenis van mn moeder... waarom ik nooit ben geslagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Best wel, mijn vrienden werden ook soms geslagen door hun moeder
of 2000.... dat alle pc's gingen crashenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik herinner me trouwens nog heel goed dat bij de jaarwisseling van 89 naar 90 we een soort nieuwjaarskaartje moesten maken op school en dat ik het echt bizar vond om nu in de jaren 90 te zitten.
Ik herinner me de millenniumwisseling nog, ik ging naar scouting (??) en op het dak zag ik heel groot 2000 staanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik herinner me trouwens nog heel goed dat bij de jaarwisseling van 89 naar 90 we een soort nieuwjaarskaartje moesten maken op school en dat ik het echt bizar vond om nu in de jaren 90 te zitten.
Ik herinner het gevoel van 'nieuw'.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:49 schreef schommelstoel het volgende:
Dit kon ik trouwens niet uitstaan!![]()
Veel keken het toch echt.
[ afbeelding ]
Ik kijk die nieuwe 90210 somsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Beverly Hills, 90210
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beverly_Hills,_90210
niet gekeke.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Beverly Hills, 90210
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beverly_Hills,_90210
Dude..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kijk die nieuwe 90210 soms
Het is toch friet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niet gekeke.
Tom en Jerry![]()
Looney tunes en dan patat eten
In Nederland is het patatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dude..
[..]
Het is toch friet?
Ik had alleen cartoon netwerk voor 2001, daarna kwam mtv ervoor in de plaatsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:12 schreef sciter het volgende:
Ik keek altijd are you being served en kindernet,telekids en ned3.
We hadden geen cartoon network.
Jaa haha als ik netjes schreefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Stickers van de juf krijgen als je je gedraagt
zou t niet meer wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja klopt, hoe heet die schildpad ook alweer?
Stoffel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja klopt, hoe heet die schildpad ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een achterlijke hysterische hype was dat!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of 2000.... dat alle pc's gingen crashen
plat leggen met een ballista towerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 05:27 schreef Oerbeer het volgende:
Eens eens eens, en fucking eens![]()
Age of empires![]()
Towncenter plaatsen en shit. Alleen maar mannelijke villagers en een priester met zijn "honnonooo"![]()
![]()
![]()
taxes verhogen en dan vreemd kijken dat iedereen leavedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 05:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik speelde dat toen ik 4 was ofzo ik snapte niks van die rare ballonnetjes
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:19 schreef Pipo1234 het volgende:
Waarom gaat dit voornamelijk over televisie? Alsof de jaren negentig om televisie draaide...
Faalquote:Hoe hebben jullie die post-koude-oorlog-periode ervaren? Dat was pas de jaren negentig.
Faalquote:De demilitarisatie van Europa.
Buitenproportioneel faalquote:Het afschaffen van de dienstplicht in Nederland.
Epische faalquote:Het einde van tig jaren linkse wind...
Ik heb van de jaren 80 vooral een beeld van een depressieve, kille tijd (iets wat anno nu helaas terug is van weggeweest). Maar goed, da's dan het beeld van iemand met een 90's-jeugd, en misschien weet ik inderdáád niet wat ik heb gemist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Jaren 90
Mensen die de jaren 80 niet hebben meegemaaktJe weet niet wat je hebt gemist
De jaren '80 was CDA.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:19 schreef Pipo1234 het volgende:
Het einde van tig jaren linkse wind...
+ dat ze tegenwoordig een stuk brutaler zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou buitenspelen zoals ik vroeger ook deed.
Tegenwoordig willen ze niet meer buitenspelen, of als ze gaan buiten spelen staan er speeltoestellen die zo veilig zijn dat ze 2 meter terug stuiteren als ze vallen.
Als ik viel, dan wist ik hoe ver ik kon gaan,je viel namelijk goed hard op de grond.Je merkt nu al, kinderen van tegenwoordig hebben bijna geen grenzen meer en kennen geen gevaar.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dit topic is zooo terecht!
Knikkeren, flippo'en, hutten bouwen, fikkies steken, goed leven was dat vroeger!
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Fascination het volgende:
Ik kan me nog heel vaag herinneren dat in de begin jaren '90 van die gekleurde speentjes in waren, die je aan een ketting kon rijgen. Herinnert iemand zich dat nog?
Full house, keken we altijd naar.quote:
Nee jij luisterde het niet, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Full house, keken we altijd naar.
Muziek zoals the shorts, geweldig was dat.
[ afbeelding ]
negermuziek had je bijna niet.
Daarom kan ik me het ook niet herinneren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Piye het volgende:
In de jaren 90 had ik een zeer lucratieve (voor mijn leeftijd) snoephossel op het schoolplein opgezet. Dat waren nog eens tijden.
[..]
Nee jij luisterde het niet, dat is wat anders.
snoep hosselen, snoep verpatsen tegen woekerprijzenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daarom kan ik me het ook niet herinneren.
Wat is een snoephossel?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Piye het volgende:
In de jaren 90 had ik een zeer lucratieve (voor mijn leeftijd) snoephossel op het schoolplein opgezet. Dat waren nog eens tijden.
[..]
Snoep waarvan alleen ik en een vriend wisten waar je het kon halen inkopen en voor minstens het dubbele doorverkopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daarom kan ik me het ook niet herinneren.
Wat is een snoephossel?
Wat geweldig slecht ook.quote:
Of die tijden dat je familie leden gebrande cdtjes kon verkopen voor een tientje (of 5 euro als je aardig was)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:36 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
snoep hosselen, snoep verpatsen tegen woekerprijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |