Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:19 schreef Pipo1234 het volgende:
Waarom gaat dit voornamelijk over televisie? Alsof de jaren negentig om televisie draaide...
Faalquote:Hoe hebben jullie die post-koude-oorlog-periode ervaren? Dat was pas de jaren negentig.
Faalquote:De demilitarisatie van Europa.
Buitenproportioneel faalquote:Het afschaffen van de dienstplicht in Nederland.
Epische faalquote:Het einde van tig jaren linkse wind...
Ik heb van de jaren 80 vooral een beeld van een depressieve, kille tijd (iets wat anno nu helaas terug is van weggeweest). Maar goed, da's dan het beeld van iemand met een 90's-jeugd, en misschien weet ik inderdáád niet wat ik heb gemist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Jaren 90
Mensen die de jaren 80 niet hebben meegemaaktJe weet niet wat je hebt gemist
De jaren '80 was CDA.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:19 schreef Pipo1234 het volgende:
Het einde van tig jaren linkse wind...
+ dat ze tegenwoordig een stuk brutaler zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou buitenspelen zoals ik vroeger ook deed.
Tegenwoordig willen ze niet meer buitenspelen, of als ze gaan buiten spelen staan er speeltoestellen die zo veilig zijn dat ze 2 meter terug stuiteren als ze vallen.
Als ik viel, dan wist ik hoe ver ik kon gaan,je viel namelijk goed hard op de grond.Je merkt nu al, kinderen van tegenwoordig hebben bijna geen grenzen meer en kennen geen gevaar.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dit topic is zooo terecht!
Knikkeren, flippo'en, hutten bouwen, fikkies steken, goed leven was dat vroeger!
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Fascination het volgende:
Ik kan me nog heel vaag herinneren dat in de begin jaren '90 van die gekleurde speentjes in waren, die je aan een ketting kon rijgen. Herinnert iemand zich dat nog?
Full house, keken we altijd naar.quote:
Nee jij luisterde het niet, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Full house, keken we altijd naar.
Muziek zoals the shorts, geweldig was dat.
[ afbeelding ]
negermuziek had je bijna niet.
Daarom kan ik me het ook niet herinneren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Piye het volgende:
In de jaren 90 had ik een zeer lucratieve (voor mijn leeftijd) snoephossel op het schoolplein opgezet. Dat waren nog eens tijden.
[..]
Nee jij luisterde het niet, dat is wat anders.
snoep hosselen, snoep verpatsen tegen woekerprijzenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daarom kan ik me het ook niet herinneren.
Wat is een snoephossel?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Piye het volgende:
In de jaren 90 had ik een zeer lucratieve (voor mijn leeftijd) snoephossel op het schoolplein opgezet. Dat waren nog eens tijden.
[..]
Snoep waarvan alleen ik en een vriend wisten waar je het kon halen inkopen en voor minstens het dubbele doorverkopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daarom kan ik me het ook niet herinneren.
Wat is een snoephossel?
Wat geweldig slecht ook.quote:
Of die tijden dat je familie leden gebrande cdtjes kon verkopen voor een tientje (of 5 euro als je aardig was)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:36 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
snoep hosselen, snoep verpatsen tegen woekerprijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |