Bestaat allemaal nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Ed, Edd n Eddy
Pokemon
Woensdagmiddag vrij
Mijn zusje uit 1996 kent die programma's ook wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Ed, Edd n Eddy
Pokemon
Woensdagmiddag vrij
Ik heb ook geen digitale tv met fancy cartoonnetwork hoor, maar basisscholen zijn nog steeds om 1 uur uit op woensdagquote:
Ik zit elke woensdag tot 17:00 op een stoffig kantoor, kut stagequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:59 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik heb ook geen digitale tv met fancy cartoonnetwork hoor, maar basisscholen zijn nog steeds om 1 uur uit op woensdag
Mijn neefje en nichtje hebben zelfs geen spelcomputer en ze missen het niet, ze gaan alleen af en toe naar mijn broer omdat hij een ps2 heeft met een stuurquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:56 schreef Mpj het volgende:
Wat een dikke onzin zeg. Kinderen van nu bouwen ook hutten, gaan ook langs bij de deuren en spelen ook allemaal spelletjes buiten. Zeikerds.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zit elke woensdag tot 17:00 op een stoffig kantoor, kut stage
En dan de gay-versie plaatsen:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenconsole was dat
Ik had de gay-versiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
En dan de gay-versie plaatsen:
[ afbeelding ]
Dat is de ekte ekte playstation.
die versie had ik ook iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
En dan de gay-versie plaatsen:
[ afbeelding ]
Dat is de ekte ekte playstation.
Wees maar niet bang als je in de jaren 80 geboren was dan had je graag in de 70s geboren willen zijn zodat je joy division live had kunnen zien, punk echt meemaken.. of de thrash metal of de geboorte van hip-hop de geboorte van computers toen ze nog echt bijzonder waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom ben ik in 1994 geboren, en niet ergens in 1980? Dan kon ik de geweldige jaren 90 bewuster meemaken
80'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:24 schreef leeroy het volgende:
Dragonball Zzo veel gekeken toendertijd!
Ook allemaal uit de 80'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar alles komt terug, ik zag al weer gummiberen op tv en teddy rukspin, dan is het maar even wachten of dungeons & dragons, he-man, G.I. Joe, bucky o'hare en thundercats komen weer op tv
En daarmee vast ook my little pony, de wuzzels, familie robinson en benjamin ben.
Op 1 gruwelijke serie na! http://nl.wikipedia.org/wiki/Ik_ben_Benjamin_Benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
80's
[..]
Ook allemaal uit de 80's
Kijk, dat is nou buitenspelen zoals ik vroeger ook deed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:31 schreef DeRakker. het volgende:
Insecten/kikkers zoeken en in potjes doen![]()
soldaatje spelen met walky talky en wapens in het bos![]()
met houten stokken uit het bos vechten![]()
grote hoeveelheden berenklauw planten in het bos kapot meppen![]()
verstoppertje/pakkertje spelen
boomhutten bouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |