Dat vind je nu niet meer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:51 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik keek het niet want ik vond dat ik een meisje was in die tijd ofzo. Maar tegelijkertijd klom ik ook in iedere boom die ik tegenkwam en rolde ik het liefst de hele dag in de modder.
Ik herinner me er zoveel nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:52 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik herinner mijn eerste Pokémon aflevering nog als de dag van gisteren
Iets minder. Kben wel gewoon een meisje hoorquote:
Bij dat energiedinges verzamelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:51 schreef Bosbeetle het volgende:
dragonball z heb ik nooit begrepen hoe kun je nou 10 afleveringen over 1 gevecht doen
Ik snap wat je bedoelt hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:53 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Iets minder. Kben wel gewoon een meisje hoormaar ik sluit me liever niet aan bij.. naja ik noem het meestal hoertjes maar dan klink ik gelijk weer zo verbitterd
Nee maar ik ben verder vrij normaal hoor.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:51 schreef Bosbeetle het volgende:
dragonball z heb ik nooit begrepen hoe kun je nou 10 afleveringen over 1 gevecht doen
Fucking trouwen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoorGoede zaak.
ja dat soort gezemelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:54 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Bij dat energiedinges verzamelen
10 afleveringen stilstaan
Tsja ik was klein, ik vond het allemaal prachtig. Ik lette ook niet op het feit dat er zo min mogelijk moeite is gedaan voor het animeren zelfquote:
Bestaat allemaal nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Ed, Edd n Eddy
Pokemon
Woensdagmiddag vrij
Mijn zusje uit 1996 kent die programma's ook wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Ed, Edd n Eddy
Pokemon
Woensdagmiddag vrij
Ik heb ook geen digitale tv met fancy cartoonnetwork hoor, maar basisscholen zijn nog steeds om 1 uur uit op woensdagquote:
Ik zit elke woensdag tot 17:00 op een stoffig kantoor, kut stagequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:59 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik heb ook geen digitale tv met fancy cartoonnetwork hoor, maar basisscholen zijn nog steeds om 1 uur uit op woensdag
Mijn neefje en nichtje hebben zelfs geen spelcomputer en ze missen het niet, ze gaan alleen af en toe naar mijn broer omdat hij een ps2 heeft met een stuurquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:56 schreef Mpj het volgende:
Wat een dikke onzin zeg. Kinderen van nu bouwen ook hutten, gaan ook langs bij de deuren en spelen ook allemaal spelletjes buiten. Zeikerds.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zit elke woensdag tot 17:00 op een stoffig kantoor, kut stage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |