Ik had alleen cartoon netwerk voor 2001, daarna kwam mtv ervoor in de plaatsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:12 schreef sciter het volgende:
Ik keek altijd are you being served en kindernet,telekids en ned3.
We hadden geen cartoon network.
Jaa haha als ik netjes schreefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Stickers van de juf krijgen als je je gedraagt
zou t niet meer wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja klopt, hoe heet die schildpad ook alweer?
Stoffel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja klopt, hoe heet die schildpad ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een achterlijke hysterische hype was dat!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of 2000.... dat alle pc's gingen crashen
plat leggen met een ballista towerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 05:27 schreef Oerbeer het volgende:
Eens eens eens, en fucking eens![]()
Age of empires![]()
Towncenter plaatsen en shit. Alleen maar mannelijke villagers en een priester met zijn "honnonooo"![]()
![]()
![]()
taxes verhogen en dan vreemd kijken dat iedereen leavedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 05:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik speelde dat toen ik 4 was ofzo ik snapte niks van die rare ballonnetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |